2020-11-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det de gör är delvis att gaslighta som en taktik att få en att hålla käften vilket per definition är att vrida på ens verklighetsuppfattning. Det är inget sammanträffande att "Piratpartiet" är här- jag ska inte behöva förklara varför & varför partiet är signifkant för mig. Det här är utan tvekan en psykologisk operation mot mig som globalt erkänt som "Gang Stalking" (låter likt "Gas Lighting"). Som sagt: det finns hemliga & gömda nätverk, grupper, organisationer & krafter i samhället som utför sådana saker. Det kan jag bekräfta med övertygelse. Sedan vilka det är är ju the $1 million question. Eftersom jag, min familj & min släkt har alltid varit troende kristna är min bästa gissning en kult/sekt/sällskap som har internationell närvaro & inflytande. De har genom deras operation mot mig tvingat mig att göra research & skriva om det här. Det är m.a.o. ofrivilligt & jag ogillar det men jag måste få ut min sanning någonstans eftersom jag insåg för länge sedan att "de" är genuint farliga & psykotiska i deras mål som skadar inte bara mig men andra i mitt liv.

Nej det är ingen tillfällighet att Piratpartiet är här och skriver. Han är här av exakt samma skäl som dig - han vill berätta om det han tror är sanning på samma sätt som du vill berätta om det du tror är sanning.

Och det tragiska med det hela är att ingen av er ens är i närheten av sanningen.
Citera
2020-11-23, 22:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej det är ingen tillfällighet att Piratpartiet är här och skriver. Han är här av exakt samma skäl som dig - han vill berätta om det han tror är sanning på samma sätt som du vill berätta om det du tror är sanning.

Och det tragiska med det hela är att ingen av er ens är i närheten av sanningen.

Hur är du så säker på "han"-könsidentitet? Kan likväl vara att "Piratpartiet" föredrar att kallas ett av många kön de erkänner. Jag skriver här min sanning vilket jag vet att de ansvariga läser & andra som vet om det. Det är ett sätt att kommunicera på flera nivåer. Inte minst tidstämplade dokumentationer inför framtiden.
Citera
2020-11-24, 01:09
Medlem
RiktigTIs avatar
The infamous "Montauk Project" was recently popularized by, & thought to have inspired, the hugely popular TV show "Stranger Things". Montauk in the 70s & 80s was a US Air Force base that supposedly was a covert Black Operation developing psychological combat techniques - no public official knew what was going on at the place. Officially, it is thought it never existed, unofficially it is thought to still go on under new names & projects with US military-intelligence complex. The details & information about Montauk are unconfirmed & subject to conspiracy, however that's always been the nature of secret government experiments.

There's not a lot of information available on Montauk Project as it started of as a conspiracy theory, however unlike CIA's MK ULTRA documents, perhaps the US Air Force has a better protocal destroying documents & evidence than the CIA? There's a documentary called "Montauk Chronicles" by Christopher Garetano from 2015 that interviews three men claiming to have been involved between 1971 & 1983 in secret experiments conducted deep beneath the surface of the Camp Hero Air Force base at Montauk.

Independent filmmaker Garetano stated in 2019 on Coast-to-Coast that Montauk was most likely an underground base for unethical & inhuman human experiments & mind control including countless kidnaps of adults & children & also murders which is why it was wiped out of the map & today is looked like a conspiracy theory made to sound like a "science fiction story" as a part of the propaganda campaign to cover up the truth, which propaganda include aliens & time travel. The aim of the experiments was to produce "an army of Super Soldiers". Garetano fuurther claims there are indications of a mass gravesite at the area close to the base. Garetano says Preston Nichols claimed he was recruited to be a (mind) programmer as to torture & mind alter children & kids by trauma, the to program new personalities. These children & kids kidnapped were often those who no one would miss, from the bottom of society. Garetano says the point of the mind control is to make the experimentees thoughts to manifest into reality, with the help of psychic Cameron Duncan. Eventually, this would be used on a larger test area such as a town. How much of this is disinformation & how much is truth being covered up? Overal, Garetano is absolutely sure that human experiments in mind control happened at Montauk.
As the targeting program is highly psychological to my experience, I have seen many connections in their psychological/informational operations to them manifesting my thoughts just as Garetano says was one of the experiments in Montauk.

Wikipedia it states:
The Montauk Project is a conspiracy theory that alleges there were a series of secret United States government projects conducted at Camp Hero or Montauk Air Force Station in Montauk, New York, for the purpose of developing psychological warfare techniques and exotic research including time travel. The story of the Montauk Project originated in the Montauk Project series of books by Preston Nichols which intermixes those stories with stories about the Bulgarian Experiment. Nichols, born May 24, 1946, on Long Island, New York, claims to have degrees in parapsychology, psychology, and electrical engineering,[4] and he has authored a series of books, known as the Montauk Project series

It is said to do operations, experiments & research on psychological warfare, mind control, quantum physics, electromagnetism, energy physics & so on. It was mainly TWO parts: one was a mind control aspect experimenting of how to influence the mind using electromagnetics; a time travel aspects where they experimented bend time with electromagnetics (in the mind?). Another source say it was thought they experiment on using subliminal messages to sway a target's judgement without a target's awareness which I have been a subject to through psychological/informational operations through social media & social circle so I can at least confirm their attempt to manipulate the mind & reality of targets. Alleged points:

--Mind control & mind over matter experiments - reality-bending research
--Time, dimenson & space experiments - "zero time" & "The Philidelphia Experiment"
--Psyche & consciouness research & experiments
--High energy & electromagnetiscism usage to affect the mind
--Psychological warfare development, research & experiment

Pertaining to "Gang Stalking" & "Targeted Individuals", this tics some of the boxes being linked & correlated. I personally believe that what targets are are subjects of psychological operations focused on sending subliminal & non-subliminal messages through social media & social circle, perhaps to influence a target's judgement secretively. Key points of interests I notice; & some obvious synchronicities observed:

--Key person in the Montauk Project is "Cameron Duncan"; likewise, key person in targeting community is CIA scientist Dr Robert Duncan. Cameron's website (https://duncancameronrealitywalker.com/index.html): "In the 1970's and 80's Duncan was the subject of a number of research projects initiated by the military industrial complex and its shadow groups where they probed into the relationship between science, spirituality, sexuality, and magic. Duncan's psychic signature was used to bend space/time by sitting in a consciousness amplification device known as the Montauk Chair. This enabled the creation of a fixed time loop between the Philadelphia Experiment on August 12, 1943 and the Montauk Project on August 12, 1983. In a crucial experiment Duncan was exposed to the simulation of an atomic explosion. His psyche expanded, dismantling the protective layers of his mind. His focused awareness became one with the greater field of consciousness and his awareness became one with his surroundings. The linear sequence of time changed. Space enfolded and events happened synchronously."

--The focus on mind, consciousness & reality a.k.a. (para-)psychological operations & warfare aspects seem to be the central idea in both "projects" - Gang Stalking is highly psychological & oriented on affected the mind by "no-touch torture" through social media & social circle. I know for a fact that they use social media operations along with social circle to send me subliminal & non-subliminal messages. This has been done to me since 2013 using social media, news & the Internet. It's a total information dominance of my perception thus reality. It seems they intend to influence my reality - is it a consciousness experiment? Or a research project in parapsychology?

--A targeting community key person is Michael Barden, a long-term US Air Force officer & now a veteran (supposedly), is a Targeted Individual & a target of Gang Stalking. As the US Air Force is the sponsor of the base & projects in Montauk, did he simply get targeted by the Air Force secret Black Operation?

--Supposed targeted individual Dr Katherine Horton says she's a high-energy physicist educated at Oxford & has worked at CERN. CERN has three 6s in the logo - Gates of Hell or demon portal - coincidence (synchronicity?) or a plant in the targeting community? Another psysicist (& journalist in the targeting community) Ramola D thinks Horton is a PsyOp agent & exposed Horton in their joint Youtube show Techno Crime Fighters in 2018 - was it all smoke & mirrors? Is it a coincidence that Dr Horton was is Switzerland a large part of her targeting where CERN happens to be, at the birthplace of New Age through the Theosophical society influenced by the Jesuits? Jesuits are supposed to be at the top of this pyramid according to ex Illuminati/Freemason & Illuminati expert Leo Zagami.

--In targeting, I'm convinced beyind a doubt that they're doing some advanced Quantum Phycis experiments & operations. As this seems to be a highly covert science experiment & research, from one perspective, somewhat based in religion, it's natural that there are so many physicists & scientists in the targeting community. Many of these probably worked on, or have personal interest in, occult, esoterism & fringe areas such as Russell Targ with Project Stargate (ESP) & Dr Richard Allan Miller that does some form of Quantum Physics mixed with magick, New Age & ESP. Physicists & psychologists find it all interesting to explore the mind & the nature of the mind as well as the nature of reality.

Personally, I feel this explaination of Quantum Physics with Synchronicity & Quantim Entanglement (also New Age ideas such as "Law of Attraction") can be used to 100% to describe my Gang Stalking experience even though I am certain most of my experience has been artificially made by elements within CIA/NSA & Illuminati (Jesuits) with the backing of the state & help from the society.

In terms of reality & consciouness research (parapsychological operations development), there's clear overlap between the ideas in the Montauk Project & targeting community. The website "Montalk" goes into the subjects of reality, mind over matter & spirit over mind, quantum physics, consciousness, time travel & so on - clearly there's a connection between Montalk website & the unconfirmed details of the Montauk Projects aside from the obvious names.

Regarding high-level research in Quantum Physics, this the section on synchronicities which seems to be central in my targering have helped me put all my experiences in one unified theory that actually makes sense from a fundamentalist point of view, covering all areas of interest. However, as I stated before, I think most of my synchronicities are staged by the targeting group with the help from state & society which is described at the Montalk website (https://montalk.net/audio/294/synchr...uantum-origins).
Citera
2020-11-24, 15:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni som läser här förstår inte att de hänsynslösa i deras psykologiska operationer mot mig. Min slutsats efter flera år av det här är att de...
-försöker skapa "synchronicities" runt mig - "Guds/kosmisk språk"
-vill få mig att tro på specifika saker som de använder sociala medier & social krets
-vill få mig att tro att det är Gud, demoner, Satan, änglar & så vidare som ansvarar för det här
-vill få mig att tro att någon sådana operation att påverka mig inte existerar men det har ju inte funkat sedan 2013 då flera erkände det så varför fortsätts det?
-försöker "programmera" mig att vara på ett vis & vara övertygad av vissa saker som verkar vara knutna till religion & spiritualitet
-försöker kontrollera ALLA mina relationer & även som sociopater använda relationer för att uppnå deras mål vilket inkluderar att be andra att avsluta bekantskap eller helt avbryta kontakt (vanligt att kulter/sekter/sällskap ber medlemmar att bryta kontakt)
-vill att jag ska lida, få stress, & genomlida mental & emotionell trauma i hopp att jag ska bli mer spirituell & "lära mig att ignorera" massiv psykologisk krigföring & social engineering i mitt liv som förstört så många delar. Det är så jävla sadistiskt att pressa en person att "acceptera" de facto psykisk misshandel gjord av samhällets & statens hjälp genom sociala medier & sociala krets.
-siktar på att jag på något sätt ska förlåta dem efter ett decenium av "Gang Stalking". Vem fan tror de att jag är - Jesus? Det kan likväl vara en en "kult" som attackerar personer de tror är ett spirituellt hot mot deras trossystem, kyrka eller religion. Hur många miljoner har dött av katolska kyrkans militanta attacker på ortodoxa & protestanter? Det kan mycket väl vara en sekt (t.ex. Jesuiter) som använder NSA-resurser & staten för att experimentera & forska på människor de anser har spirituella värden. Jag vet endast att de kan inte göra det här utan statens & samhällets direkta hjälp & passiva tillåtelse.
-vill att du som måltavla ska förlora allt materiellt för att bli mer spirituell & så vidare. Eller helt enkelt för att lida.
-vill veta allt en måltavla gör, säger, tänker & så vidare. Troligen för deras forskning, veta vad en ska göra eller planerar att göra & för att skapa vidare psykologiska operationer & social engineering.
-vill att måltavlor ska gå till media för att sprida deras otroliga historier. Många gör det för tidigt utan att riktigt inse vad som hänt eller vad som pågår. Det blir ofta ytliga förklaringar utan bevis & låter mycket övernaturligt. Avfärdas snabbt men i andra länder som djupt tror på Gud & övernaturliga verkar GS inte ske - inte vad jag sett. Det kan finnas en katolikkoppling eftersom katolska kyrkan har en lång historia av att indirekt trakassera folk med andra tron eller som inte gör som kyrkan vill.

De verkar verkligen tro att de äger mig, min framtid, min hjärna & min kropp. Tråkigt nog har min familj gått med på att hjälpa "kulten" sedan åtminstone 2013 (om inte tidigare bakom min rygg) att utföra deras psykologiska operationer mot mig. Hur än sjukt det låter så. Min familj & släkt är kristna så jag tror att de är enkla att övertyga eftersom det här görs troligen i namnet av religion & spiritualitet alternativt också ockultistiska ändamål. Experiment. Forskning. Testning. Psykologisk operation mot en person i syfte att få den att bli mer motståndskraftig mot "attacker" som de skapar - att utveckla psykologiska försvarstaktiker helt enkelt vare sig mot "demoner" eller faktisk psykologisk krigföring inför framtiden. Det är så jävla sadistiskt & grymt att tortera en person i flera år med samhällets stöd genom "kulten" för att "kulten" tror något om måltavlan - måltavlan är nästan alltid oskyldig & förtjänar inte att bli utsatt för oetiska, omoraliska & olagliga psykologiska operationer & experiment & så vidare.

Vad fan kan jag göra? Jag har redan förlorat allt så gott som. De är så jävla sadistisk & psykotiska. Jag är övertygad att de är ansvariga för 10 000-tals självmord globalt men ingen vill INSE faktumet. Ni alla hjälper & stöttar en mördar-"kult" som bara har egenintressen om att se till att deras mål & planer för måltavlan går an. Jag vet att många som deltagit i min GS läser det här. Det finns inget mer patetiskt än att ni hjälper till att såra er vän för en tredje part. Hur jävla dåligt liv har ni som deltar i det här? Även om några av er har brutit kontakt så vet både ni & jag varför - eftersom ni blev tillsagda av "kulten" så de kan följa DERAS plan de har med sina psykologiska operationer & social engineering av mitt liv som de tror 100% att de äger. Problemet för dem är att de kan aldrig ÄGA min FRIA VILJA & därför måste de utföra så många påverkansåtgärder för att få mig i deras plan.

Ni har ingen aning hur seriösa & mäktiga de är. Ni som ändå tror på mig vet att sanningen är att det finns en central grupp i världen som påverkar den bakom kulisser - på toppen av den spirituella eliten av eliten är de militanta "Guds soldater" Jesuiterna (Vatikanen/katolska kyrkan). Jag är inte anti-religion & respekterar allas rätt till religiös frihet. Däremot är jag emot det de gör mot mig även om det är i religionen namn - vem fan vill stödja en västerländsk religionsbaserad terroristnätverk? Organiserad trakasserier är ett för svagt ord för det de gör mot människor - det är terrorism då de medvetet skapa terror i en person för just det syftet.

Det ni bevittnar är individbaserad terrorism gömd i samhället & stöttat av staten. Jag kan garantera er att nätverket bakom det här är associerad med internationell "terrorism" såsom False Flags & Black Operations. Om ni accepterar detta faktum är ni ljusår före de flesta konspirationsteoretiker & analytiker.

Jag har inget att förlora idag vilket är per design att få mig i denna sits. Det enda jag har som vapen är sanningen & mina erfarenheter vilket jag gör mitt yttersta att förmedla i olika forum. Ni kan tänka er vilka sadister står bakom det här & som fortsatt även när jag var i depression - DET är mordförsök utan tvekan. Tror ni att jag sover gott vetandes att de skiter om jag dör eller inte? Att deras sadistiska operations hemlighet är viktigare än mitt liv & därför hålls alla självmord som det här har lett till under ytan eftersom folk verkligen tror på vad "kulten" säljer.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-24 kl. 16:13.
Citera
2020-11-24, 18:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Hur är du så säker på "han"-könsidentitet? Kan likväl vara att "Piratpartiet" föredrar att kallas ett av många kön de erkänner. Jag skriver här min sanning vilket jag vet att de ansvariga läser & andra som vet om det. Det är ett sätt att kommunicera på flera nivåer. Inte minst tidstämplade dokumentationer inför framtiden.

Ledsen, men tror inte många orkar igenom dina textväggar.
Citera
2020-11-24, 18:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Sedan gymnasiet alltså cirka 15 år av att profilera mig känner de mig väldigt väl. De utnyttjar all information de har & deras psykologiska profil för att skapa psykologiska operationer mot mig. Det handlar alltså om att övertala människor vare sig vänner, bekanta eller främlingar att utföra saker som skapar djup trauma i mig eftersom DE VET om min historia & allt som hänt mig under 7/15 åren. Det är så jävla sadistiskt & galet att de verkligen vill skada mig emotionellt, mentalt & så vidare genom dessa psykologiska operationer med statens & samhällets stöd. Denna kult/sekt/sällskap verkar vara helt inne på att "programmera" mig genom dessa operationer baserad på deras insamlade data från mitt liv. Det märker jag av.

Deras hemlighet till att komma undan med det är att göra det bakom ryggen på mig med bl.a. mina vänners & min familjs stöd. Efter att konfronterade min egna moder 2013 sa hon kort: "de vill veta vad som är i ditt huvud & vad du ska göra" & hon sa inget mer trots att jag klagade. Det bekräftade redan där & då att det här rör sig om psykologi, beteende, kognition & så vidare riktat mot mitt psyke & min hjärna men även min person. Jag har fått det bekräftad men ändå är det här så stort projekt att jag tvivlar på att folk som deltar i det här inser hur sadistiska & psykotiska de är. Jag får intrycket att ingen i min sociala krets inser att det de gör är endast 20% av allt jag upplever som så att många som gör småsaker leder till stor påverkan på mig. Från deras perspektiv ser det inte mycket ut & ofarlig påverkan.

Som sagt - DE VILL VETA VAD JAG TÄNKER & VARFÖR. Många gånger har t.ex. vänner, arbetskollegor, universitetspersonal & så vidare öppet frågat varför jag gör en sak eller varför jag tycker/säger något. Det började verkligen 2013 & var extremt onaturligt att plötsligt ha hela sociala kretsen börja ifrågasätta & undra om dig som att de har rätt att veta. Uppenbarligen är de kontaktades bakom min rygg & ombedda att fråga & rapportera tillbaka. De vet inte vad informationen används till vilket är att skapa psykologiska operationer mot mig som i slutändan skadat mig över flera år.

Just sedan slutet av 2018 är jag arbetslös & i flera arbetsintervjuer märker jag att de har blivit kontaktade i förväg & satt upp psykologiska operationer baserat på det jag upplevt förut - kanske för att testa mig eller trigga mig på saker som emotionellt skadat mig förut. Det är ren sabotage att förstöra arbetsintervjuer för deras jävla experiment & psykologiska operationer. Förstår ni varför jag är deprimerad & förlorat hoppet? Min egna familj vet om det men att utföra det här säkerligen ovetandes hur stort det är eller så jävlas de med mig helt & hållet. Hur som helst så är det här så jävla sadistiskt. En jävla oetisk, olaglig & omoralisk operation.

"Gang Stalking" sker & det handlar om att komma in i en måltavlas hjärna för att programmera den. Det finns inget mer uppenbart syfte än att påverka en måltavla genom psykologiska operationer. Sedan är jag säker på att kulten/sekten/sällskapet bakom det har statens & samhällets stöd. Det hela liknar CIA:s MK ULTRA Monarch-programmering för att ta bort personligheter & sätta in nya men det är något mycket större än bara mig eftersom de blandar in så många andra i operationen mot mig. Hur kan svenska samhället gå med på det här?

Deras taktik är enkel att lura folk att gå med på det i långe loppet eftersom de kontrollerar informationsflödet bakom mig rygg till min sociala krets & samhället så även om de har svag auktoritet kan de ljuga & hitta på utan konsekvens. Jag tror att de gör 25% "goda" saker mot mig som så att de kan använda det för att täcka över de 75% onda saker de gör mot mig. Liksom: "kolla han ville ha hjälp så vi skickade hans vän till honom" MEN jag vill hjälp från DEM & de ska alltså lösa det genom att INTE sluta sina psykologiska operationer mot mig? De är typ narcissister som tror att de har gudomlig/moralisk obligation/rätt att utföra det här mot mig & de tror att de äger mitt liv - alltså helt respektlösa om mitt privatliv & min fria vilja.

Fy fan alltså. Vilka jävla idioter men jag erkänner att de är idioter med mycket resurser & farligt inflytande. Ändå är de bevisligen skithögar till människor. Fega också eftersom allt de gör är bakom min rygg & aldrig framför mitt ansikte. Vilka typer är det egentligen som gömmer sig från sina byten & därmed från att ta ansvar? Riktigt farliga personer som leder "underground" kriminellt nätverk & organiserad brottslighet vilket få vill ens uppmärksamma eftersom de köper vad än "kulten" säljer.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-24 kl. 19:14.
Citera
2020-11-24, 20:41
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Sedan gymnasiet alltså cirka 15 år av att profilera mig känner de mig väldigt väl. De utnyttjar all information de har & deras psykologiska profil för att skapa psykologiska operationer mot mig. Det handlar alltså om att övertala människor vare sig vänner, bekanta eller främlingar att utföra saker som skapar djup trauma i mig eftersom DE VET om min historia & allt som hänt mig under 7/15 åren. Det är så jävla sadistiskt & galet att de verkligen vill skada mig emotionellt, mentalt & så vidare genom dessa psykologiska operationer med statens & samhällets stöd. Denna kult/sekt/sällskap verkar vara helt inne på att "programmera" mig genom dessa operationer baserad på deras insamlade data från mitt liv. Det märker jag av.

Deras hemlighet till att komma undan med det är att göra det bakom ryggen på mig med bl.a. mina vänners & min familjs stöd. Efter att konfronterade min egna moder 2013 sa hon kort: "de vill veta vad som är i ditt huvud & vad du ska göra" & hon sa inget mer trots att jag klagade. Det bekräftade redan där & då att det här rör sig om psykologi, beteende, kognition & så vidare riktat mot mitt psyke & min hjärna men även min person. Jag har fått det bekräftad men ändå är det här så stort projekt att jag tvivlar på att folk som deltar i det här inser hur sadistiska & psykotiska de är. Jag får intrycket att ingen i min sociala krets inser att det de gör är endast 20% av allt jag upplever som så att många som gör småsaker leder till stor påverkan på mig. Från deras perspektiv ser det inte mycket ut & ofarlig påverkan.

Som sagt - DE VILL VETA VAD JAG TÄNKER & VARFÖR. Många gånger har t.ex. vänner, arbetskollegor, universitetspersonal & så vidare öppet frågat varför jag gör en sak eller varför jag tycker/säger något. Det började verkligen 2013 & var extremt onaturligt att plötsligt ha hela sociala kretsen börja ifrågasätta & undra om dig som att de har rätt att veta. Uppenbarligen är de kontaktades bakom min rygg & ombedda att fråga & rapportera tillbaka. De vet inte vad informationen används till vilket är att skapa psykologiska operationer mot mig som i slutändan skadat mig över flera år.

Just sedan slutet av 2018 är jag arbetslös & i flera arbetsintervjuer märker jag att de har blivit kontaktade i förväg & satt upp psykologiska operationer baserat på det jag upplevt förut - kanske för att testa mig eller trigga mig på saker som emotionellt skadat mig förut. Det är ren sabotage att förstöra arbetsintervjuer för deras jävla experiment & psykologiska operationer. Förstår ni varför jag är deprimerad & förlorat hoppet? Min egna familj vet om det men att utföra det här säkerligen ovetandes hur stort det är eller så jävlas de med mig helt & hållet. Hur som helst så är det här så jävla sadistiskt. En jävla oetisk, olaglig & omoralisk operation.

"Gang Stalking" sker & det handlar om att komma in i en måltavlas hjärna för att programmera den. Det finns inget mer uppenbart syfte än att påverka en måltavla genom psykologiska operationer. Sedan är jag säker på att kulten/sekten/sällskapet bakom det har statens & samhällets stöd. Det hela liknar CIA:s MK ULTRA Monarch-programmering för att ta bort personligheter & sätta in nya men det är något mycket större än bara mig eftersom de blandar in så många andra i operationen mot mig. Hur kan svenska samhället gå med på det här?

Deras taktik är enkel att lura folk att gå med på det i långe loppet eftersom de kontrollerar informationsflödet bakom mig rygg till min sociala krets & samhället så även om de har svag auktoritet kan de ljuga & hitta på utan konsekvens. Jag tror att de gör 25% "goda" saker mot mig som så att de kan använda det för att täcka över de 75% onda saker de gör mot mig. Liksom: "kolla han ville ha hjälp så vi skickade hans vän till honom" MEN jag vill hjälp från DEM & de ska alltså lösa det genom att INTE sluta sina psykologiska operationer mot mig? De är typ narcissister som tror att de har gudomlig/moralisk obligation/rätt att utföra det här mot mig & de tror att de äger mitt liv - alltså helt respektlösa om mitt privatliv & min fria vilja.

Fy fan alltså. Vilka jävla idioter men jag erkänner att de är idioter med mycket resurser & farligt inflytande. Ändå är de bevisligen skithögar till människor. Fega också eftersom allt de gör är bakom min rygg & aldrig framför mitt ansikte. Vilka typer är det egentligen som gömmer sig från sina byten & därmed från att ta ansvar? Riktigt farliga personer som leder "underground" kriminellt nätverk & organiserad brottslighet vilket få vill ens uppmärksamma eftersom de köper vad än "kulten" säljer.

Jag förstår verkligen din situation, men det är ingen som kontaktar någon i ditt liv! De vill att du ska tro/ uppleva det som att de gör det!

Jag trodde exakt likadant som du i början, att alla blir kontaktade/känner till GS eller tror på några konstiga rykten om mig. Efter ett tag insåg jag att det fanns inga konstiga rykten och det var ingen som blev kontaktad. De jävlas med dig och de vill förstöra ditt liv! Är en utsatt så måste man lära sig att ignorera allting som har med det här att göra, det är det enda som hjälper. Det här kommer pågå resten av livet så det är väldigt viktigt att på något pragmatiskt sätt få ur sig ilskan man känner som utsatt.
Senast redigerad av Hydrodynamik 2020-11-24 kl. 20:52.
Citera
2020-11-24, 21:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Jag förstår verkligen din situation, men det är ingen som kontaktar någon i ditt liv! De vill att du ska tro/ uppleva det som att de gör det!

Jag trodde exakt likadant som du i början, att alla blir kontaktade/känner till GS eller tror på några konstiga rykten om mig. Efter ett tag insåg jag att det fanns inga konstiga rykten och det var ingen som blev kontaktad. De jävlas med dig och de vill förstöra ditt liv! Är en utsatt så måste man lära sig att ignorera allting som har med det här att göra, det är det enda som hjälper. Det här kommer pågå resten av livet så det är väldigt viktigt att på något pragmatiskt sätt få ur sig ilskan man känner som utsatt.

De kontaktas visst. Jag har skrivit om det flera gånger såsom den där thailändska utbytesstudenten som 2013 berättade vad som egentligen skedde från hans sida. Allt det här har jag varit säker på sedan dess. Deras mål är uppenbarligen inte att hemlighålla hur & vad de gör mot mig men bara varför, syfte, riktiga målet & när det slutar.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-24 kl. 21:13.
Citera
2020-11-24, 21:26
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
De kontaktas visst. Jag har skrivit om det flera gånger såsom den där thailändska utbytesstudenten som 2013 berättade vad som egentligen skedde från hans sida. Allt det här har jag varit säker på sedan dess. Deras mål är uppenbarligen inte att hemlighålla hur & vad de gör mot mig men bara varför, syfte, riktiga målet & när det slutar.

Ok! Hur kontaktas dom och av vem? Har någon ordagrant sagt att de har blivit kontaktade?
Citera
2020-11-24, 21:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ok! Hur kontaktas dom och av vem? Har någon ordagrant sagt att de har blivit kontaktade?

Angående thailändska studenten: via telefon kontaktades han. Det var någon jag hade lite bekantskap med förut. Han berättade som sagt att han fick frågor & ämnen att prata med mig om & tillsagd att fråga ut mig för att sedan rapportera tillbaka över telefon. Just med honom så skedde det här över ett antal fikor & träffar på universitetet som han initierade. Jag visste att han under deras inflytande omgående & efter 2-3 träffade så berättade han saker från hans sida vilket var att "de" ville "lära känna mig" enligt hans ord vilket bekräftade det jag redan visste. Vid det laget har GS pågått öppet i runt två månader - jag hade ingen aning om vad TI/GS var eller hur omfattande det är så jag ställde inte konkreta frågor men han visste inte mer än det de talade om för honom. Det som är intressant är att han trodde på allt jag berättade om det de gjorde bakom min rygg. Han tyckte såklart att det var fel. Han åkte tillbaka till Thailand en kort tid efter & därefter har jag inte haft kontakt med honom. Du förstår det själv att meningen med hela GS är att få det se ut som att de INTE blir kontaktade? Att det m.a.o. se övernaturligt ut. Magiskt. Det är del av gaslightande när du börjar ifrågasätta hur allt sker & de flesta är tillsagda att förneka att det finns gömd kommunikation via telefon eller annat. Det som är MENAT att ses & uppfattas är effekterna av den gömda kommunikationen. Det hela är väldigt kirurgiskt planerat & utfört. Som sagt så är frågan varför de vill att det ska se övernaturligt ut? Därför att det är en kult/sekt/sällskap som troligen är t.ex. ockultister som har tillgång till NSA-typ av resurser. Min spontana gissning är något hemligt sällskap. Jesuiterna har många som både sysslar med högteknologi & religion/spiritualitet (New Age) såsom f.d. NSA-anställd & f.d. Jesuit Douglas Gabriel som idag driver mystikskolan "Gospel of Sophia" inom antroposofi (existens av spirituell värld). Hans beteende i denna intervju där han trakasserar & hotar Jason Goodman när Gabriel blir ifrågasatt visar dig exakt vilka typer är bakom det här på högre nivåer - de tror sig ha förmågan att få andra att göra saker för dem genom subtil manipulation & sådan New Age-idéer som "Law of Attraction" (förövrigt är New Age något som föddes ur teosofiska sällskapet genom jesuiterna): https://www.youtube.com/watch?v=wvWC...x=4496&list=WL Jason Goodman har intervjuat en Targeted Individual efteråt som är en de mer trovärdiga & f.d. US Air Force-officer. Poängen är att de vill få dig tro på saker som inte är sanna vilket är till deras fördel & att programmera min hjärna & uppfattning.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-24 kl. 22:03.
Citera
2020-11-25, 10:11
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Angående thailändska studenten: via telefon kontaktades han. Det var någon jag hade lite bekantskap med förut. Han berättade som sagt att han fick frågor & ämnen att prata med mig om & tillsagd att fråga ut mig för att sedan rapportera tillbaka över telefon. Just med honom så skedde det här över ett antal fikor & träffar på universitetet som han initierade. Jag visste att han under deras inflytande omgående & efter 2-3 träffade så berättade han saker från hans sida vilket var att "de" ville "lära känna mig" enligt hans ord vilket bekräftade det jag redan visste. Vid det laget har GS pågått öppet i runt två månader - jag hade ingen aning om vad TI/GS var eller hur omfattande det är så jag ställde inte konkreta frågor men han visste inte mer än det de talade om för honom. Det som är intressant är att han trodde på allt jag berättade om det de gjorde bakom min rygg. Han tyckte såklart att det var fel. Han åkte tillbaka till Thailand en kort tid efter & därefter har jag inte haft kontakt med honom. Du förstår det själv att meningen med hela GS är att få det se ut som att de INTE blir kontaktade? Att det m.a.o. se övernaturligt ut. Magiskt. Det är del av gaslightande när du börjar ifrågasätta hur allt sker & de flesta är tillsagda att förneka att det finns gömd kommunikation via telefon eller annat. Det som är MENAT att ses & uppfattas är effekterna av den gömda kommunikationen. Det hela är väldigt kirurgiskt planerat & utfört. Som sagt så är frågan varför de vill att det ska se övernaturligt ut? Därför att det är en kult/sekt/sällskap som troligen är t.ex. ockultister som har tillgång till NSA-typ av resurser. Min spontana gissning är något hemligt sällskap. Jesuiterna har många som både sysslar med högteknologi & religion/spiritualitet (New Age) såsom f.d. NSA-anställd & f.d. Jesuit Douglas Gabriel som idag driver mystikskolan "Gospel of Sophia" inom antroposofi (existens av spirituell värld). Hans beteende i denna intervju där han trakasserar & hotar Jason Goodman när Gabriel blir ifrågasatt visar dig exakt vilka typer är bakom det här på högre nivåer - de tror sig ha förmågan att få andra att göra saker för dem genom subtil manipulation & sådan New Age-idéer som "Law of Attraction" (förövrigt är New Age något som föddes ur teosofiska sällskapet genom jesuiterna): https://www.youtube.com/watch?v=wvWC...x=4496&list=WL Jason Goodman har intervjuat en Targeted Individual efteråt som är en de mer trovärdiga & f.d. US Air Force-officer. Poängen är att de vill få dig tro på saker som inte är sanna vilket är till deras fördel & att programmera min hjärna & uppfattning.

Ok, om de nu kontaktar alla i din närhet, men det finns absolut inget att göra åt det, varför inte bara skita i det då? Om det nu har pågått i flera år och det förändras aldrig. Vad förhindrar dig till att ignorera det och leva normalt?
Citera
2020-11-25, 14:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ok, om de nu kontaktar alla i din närhet, men det finns absolut inget att göra åt det, varför inte bara skita i det då? Om det nu har pågått i flera år och det förändras aldrig. Vad förhindrar dig till att ignorera det och leva normalt?

Jag har inget liv längre så att säga - sitter isolerad hemma i mer än två år. Innan det drev jag företag med flera andra & företaget gjorde 150 miljoner kr i omsättning år 2015. Jag vet precis vad jag ofrivilligt har lämnat bakom mig - det är inte enkelt att inse att ditt liv är under andras tvångsmässiga kontroll & inflytande. Allt har tagits ifrån mig över dessa åren till följd av GS genom några stora händelser som orsakats av GS på olika vis. Alla har svikit mig som så att min sociala krets är inblandad i det här & låtsas som vanligt att inget har hänt trots att de erkänt operationen - det är saken: många har erkänt att operationen existerar men undanhåller detaljer troligen för att det är menat att pågå under lång tid & de tror helt enkelt på syftet med operationen. Jag skrev innan också hur de de facto saboterade arbetsintervjuer för deras jävla experiment & psykologiska operation. Det är lite skrämmande eftersom det är sannolikt att de förväntar sig vad jag ska göra i det här läget vilket är hela deras taktik: att förutse vad en måltavla ska göra. Många rapporterar tillbaka till de ansvariga om vad jag sagt, gjort, känt & så vidare - det är för att uppdatera deras psykologiska profil av mig men också mata deras "A.I." med data om mig som används för att skapa sociala medieoperationer för att påverka mig eller skicka budskap (kolla "The Great Hack" så fattar du). Det är fan en jävla Orweillansk mardröm. Det är vad det är - som sagt så tror "kulten" att de äger mitt liv vilket de effektiv gör. Om någon mäktig entitet vill kontrollera ditt liv till varje pris så kommer de att lyckas eventuell så om du gör motstånd hamnar du i min situation vilket är i isolation & inget liv alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in