2020-11-21, 08:42
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Här är min fastfood-ackumulation av Finkel Think jag kan finna på det elektroniska nätet.
Ganska lite information, inte ens från antisemitiskt håll fan jag några länkar

Kan ni bidra med någonting mer än detta
För att förstå Finkel modellen bör jag kanske se om Ace Ventura med nya glasögon.
Det indikerar att det även här rör sig om en feminin immunoresponsiv taktik

Och avslutningsvis.
Här puffas Erik fram i attackposition med hatten & kärringmockasiner utan strumpor
https://nordiskungdom.com/wp-content/uploads/2017/08/fff.jpg
Synd att den här videon är nertagen, jag hade velat sätt vad han bidrog till för skada

Är det den Erik? Han kan ju inte vara blattig som påståtts här i tråden. Verkar ju som en vettig karl om man ser till vad han skriver på sociala medier. Bojkottar dock VP tills Friberg kommer tillbaka.
Citera
2020-11-21, 13:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Är det den Erik? Han kan ju inte vara blattig som påståtts här i tråden. Verkar ju som en vettig karl om man ser till vad han skriver på sociala medier. Bojkottar dock VP tills Friberg kommer tillbaka.
Ja det är han, vad har han för sociala medier då? där han inte visar ansiktet, en twitter?.

Ja han ser onekligen röd-vit ut, men pratar bara som en babbe
Citera
2020-11-21, 16:49
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja det är han, vad har han för sociala medier då? där han inte visar ansiktet, en twitter?.

Ja han ser onekligen röd-vit ut, men pratar bara som en babbe

Men nu förstår jag ingenting. Tänker inte outa. Men den Erik som är på bilden vet jag har pluggat akademiskt och hållit sig i den sfären. Är det verkligen den Erik som sägs prata blattespråk så måste han ha fått en knäpp.
Citera
2020-12-03, 00:59
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
När kommer bögen ut med nästa sömnpiller och får han med några gäster längre? Finns det några utöver NMR som ställer upp i eländet?

Allt verkar gå bakåt med Dulny i hans liv och med hans politiska projekt. Nu handlar det bara om att krama sista shekelsen ur grejen för att slippa jobba.
Citera
2020-12-03, 12:21
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
När kommer bögen ut med nästa sömnpiller och får han med några gäster längre? Finns det några utöver NMR som ställer upp i eländet?

Allt verkar gå bakåt med Dulny i hans liv och med hans politiska projekt. Nu handlar det bara om att krama sista shekelsen ur grejen för att slippa jobba.

Belägg på att han är bög? Varför undrar du när nästa avsnitt släpps om du tycker det är ett sömnpiller? Är du själv bög som blev nobbad av Dallny?
Citera
2020-12-03, 15:41
Medlem
Citat:
Jag tror att den där blattigheten är en persona han kör.
Citera
2020-12-03, 16:00
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Okej, då vet vi. Dallny är inte homosexuell.
Det går starka homosexrykten om honom. Till och med så att han faktiskt öppet kommenterat: (FB) Jag är inte homosexuell
Citera
2020-12-03, 17:08
Medlem
Citat:
Är väl alldeles uppenbart att han pratar dalmål, har jag alltid tänkt, om än på ett lite stötigt sätt. Märkligt eftersom han är uppvuxen i Uppsala så vitt jag vet.
Citera
2020-12-03, 21:54
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Är väl alldeles uppenbart att han pratar dalmål, har jag alltid tänkt, om än på ett lite stötigt sätt. Märkligt eftersom han är uppvuxen i Uppsala så vitt jag vet.

Men det ska fortfarande inte vara den Erik som är Blatteerik. Inte T*rner
Citera
2020-12-03, 21:55
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Det går starka homosexrykten om honom. Till och med så att han faktiskt öppet kommenterat: (FB) Jag är inte homosexuell

Det där måste väl ändå vara fejk. Så dum är väl inte ens han?
Citera
2020-12-03, 22:17
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Det där måste väl ändå vara fejk. Så dum är väl inte ens han?
Har ju varit en del "bevis" under senaste året. Till exempel en Grindr-profil. Han nekar så då får vi köpa det.

Någon som vet varför så många "hoppat av" VP och inte gästar längre?
Citera
2020-12-04, 15:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det är helt uppenbart att det är kulturellt betingat och inte genetiskt, eftersom männen på romartiden var öppet bisexuella. De hade fruar och sex med kvinnor, men gärna ett gäng unga killar vid sidan av.
I kulturarbetarna nämner Dulny att Ernst Röhm gilla maskulina YMCA bögar.....

Den romerska kulturarbetaren imponerade dock på mig i dagens avsnitt när han droppa
Rederiet-Urno inför en förbryllat efter-bliven Lill-Erik.

Samt att hans autistm-mode när han slukar Netflix serier & hoppar över dom känslomossiga
partierna där karaktärerna ska få extra djup var stor igenkänningsfaktor.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-04 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in