2020-09-12, 14:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Trodde det mest var vänstern som bestod av psyksjuk gnäll men om man ska gå efter den här tråden verkar de nationella inte vara ett dugg bättre. Förstår att dulny inte vill kalla sig för nationalist längre.
Va? Så för att ett gäng judar och kommunister sitter och kallar Dulny för bög i en tråd om Vita Pillret så betyder det att "nationella" inte är ett dugg bättre än vänstern? Hur kommer man fram till den slutsatsen? Borde inte slutsatsen vara att judar och kommunister i Vita Pillret-trådar inte är ett dugg bättre än judar och kommunister i alla andra trådar?
Citera
2020-09-12, 17:28
Medlem
Dulnys spiral av nedgång är tråkigt att se.

Det påminner om Björn Borgs comeback i tennisen, Mike Tysons comeback i boxningen.

Han skulle ha slutat på topp. Det här är bara tragiskt, dåligt och pinsamt.

Lyssna gärna på ett tidigt VP-avsnitt, någostans runt avsnitt 20, när de blivit varma i kläderna och jämför det med det senaste avsnittet.

Det är inte bara att Erik är så dålig och Dulny så trött, även produktionen är sämre. I senaste avsnittet mumlar Dulny i bakgrunden till musiken.

Antar att pengarna ska dras in. Man undrar vad det är för nötter som skänker pengar till vraket.
Citera
2020-09-14, 18:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n9747f03d

Det påminner om Björn Borgs comeback i tennisen, Mike Tysons comeback i boxningen.

Lyssna gärna på ett tidigt VP-avsnitt, någostans runt avsnitt 20, när de blivit varma i kläderna och jämför det med det senaste avsnittet.

Det är inte bara att Erik är så dålig och Dulny så trött, även produktionen är sämre. I senaste avsnittet mumlar Dulny i bakgrunden till musiken.

Antar att pengarna ska dras in. Man undrar vad det är för nötter som skänker pengar till vraket.
Jag tror att många av er som är besvikna på Dulnys utveckling är det av precis samma anledning som jag är imponerad av den. Dulny HAR utvecklats något enormt. Tiden när han satt och blandade ointressant flum med "skön" ironybroism är förbi. Han har blivit vuxen. Han är mogen nu, och vågar se saker som de är. Han behöver inte använda de där ironiska skratten eller den låtsade "vem bryr sig"-attityden längre. I Erik har han också för första gången hittat en verkligt seriös och kunnig medarbetare.

Ni ville ha honom som pajasen som hånskrattade åt Matt Parrott samtidigt som han dreglade över Aron Flam och Hanif Bali. Ni ville ha "it's just a joke bro" för evigt. (Gojerna är ofarligast så...) Sån är han inte längre, och jag hoppas att han aldrig kommer att bli sån igen.
Senast redigerad av baggebo1 2020-09-14 kl. 18:37.
Citera
2020-09-18, 13:00
Medlem
Crapmagics avatar
Vad har Crusader King 3 med vitpillring å göra öh?

Det börjar bli jävligt segt. Skaffa en parallell spelpodd istället, nu kommer jag börja hoppa över hela timmar av programmet.

Är Dulny välbevarad men dement? för några avsnitt sedan förklarade Eric att nyckeln var att mörda
sina egna barn för att behålla makten i spelet. I dagens avsnitt kom detta ånyo som en överaskning för Dulny efter att han ställt om frågan
Citera
2020-09-18, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad har Crusader King 3 med vitpillring å göra öh?

Det börjar bli jävligt segt. Skaffa en parallell spelpodd istället, nu kommer jag börja hoppa över hela timmar av programmet.

Är Dulny välbevarad men dement? för några avsnitt sedan förklarade Eric att nyckeln var att mörda
sina egna barn för att behålla makten i spelet. I dagens avsnitt kom detta ånyo som en överaskning för Dulny efter att han ställt om frågan
Lite inressantare diskussioner blev det ju i andra halvlek med Ulven. Det kan nog vara första gången som de gjort en seriös djupdykning i ett ämne och inte helt tappat tråden.
Citera
2020-09-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n9747f03d

Lyssna på dom äldre avsnitten med Gustav. Många bra avsnitt!
Några tramsiga där dom bara släpper droppar i en timme. Men i generellt upplever jag mer energi, intressantare samtal, t.o.m bättre ljud i dom.
Inget fel på Erik som rote, men dom ska ha en till i panelen.
Vart tog Hugin vägen?
Citera
2020-09-20, 11:04
Medlem
Captain.Norways avatar
VP var en gang en av mine absolutte favoritt-podcaster. Nå er det en hel time med trams om egne opplevelser med datorspel. Uverdig for voksne mennesker. Det er nødvendig med andre gjester enn "Erik" for å holde kvaliteten. "Ulven" er bra, men har sin egen podcast.
Citera
2020-09-20, 16:06
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazookasweden
Lyssna på dom äldre avsnitten med Gustav. Många bra avsnitt!
Några tramsiga där dom bara släpper droppar i en timme. Men i generellt upplever jag mer energi, intressantare samtal, t.o.m bättre ljud i dom.
Inget fel på Erik som rote, men dom ska ha en till i panelen.
Vart tog Hugin vägen?

Gustav var en klippa. Jag får för mig att man skulle kunna prata om vad som helst med honom över en öl, behöver inte nödvändigtvis vara politik, det skulle kunna vara musik, historia, litteratur, vetenskap, filosofi eller vad som helst. Smart ödmjuk snubbe det där.
Citera
2020-09-20, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Gustav var en klippa. Jag får för mig att man skulle kunna prata om vad som helst med honom över en öl, behöver inte nödvändigtvis vara politik, det skulle kunna vara musik, historia, litteratur, vetenskap, filosofi eller vad som helst. Smart ödmjuk snubbe det där.
Man kan nog prata om vad som helst med honom, men det enda man får tillbaka är en word salad av stora ord...
Citera
2020-09-20, 21:28
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazookasweden
Vart tog Hugin vägen?

Kristoffer 38 år kämpar på. Sitter i sin hyresetta på Hisingen och bedriver memkrig.

https://www.nyatider.nu/profil-inom-...x-satirbilder/
Citera
2020-09-20, 22:36
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Kristoffer 38 år kämpar på. Sitter i sin hyresetta på Hisingen och bedriver memkrig.

https://www.nyatider.nu/profil-inom-...x-satirbilder/

Beta-Hugin har i alla fall fattat att vraket Christoffer Dulny är passé och ingen man ska hänga ihop med om man ej vill bli utskrattad, så det får vi ge honom.

Jag tror faktiskt alla har övergivit vraket idag. Dulny gjorde felet att köra på med althögern på övertid, även när folk sa åt honom att lägga ner skiten för hans rörelse var död. Så istället för att avsluta på topp som en hjälte som han hade många chanser till, så skulle han envist ner till den allra djupaste av bottnar och förvandla sig själv till oigenkännlighet på kuppen så att ingen vill ha att göra med det homosexuella psyksjuka vraket Christoffer Dulny idag.

Jag kan tänka mig en som fortfarande står vid Dulnys sida (förutom hans älskare Calle Valler), och det är den oerhört fula beta-cucken Herr D som gör 'Systemkollapsen' till vrakets podd. Herr D som sitter och skickar hjärtan till Freja på Twitter så alla ska se, och skriver hur mycket han älskar Freja i 'Sverige-Vaknar' chatten, och säger åt alla att skaffa barn som han själv. Som en nykär tonåring verkligen. Förstår ju varför han fortfarande hänger ihop med Dulny
Senast redigerad av Batong8 2020-09-20 kl. 22:47.
Citera
2020-09-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Norway
VP var en gang en av mine absolutte favoritt-podcaster. Nå er det en hel time med trams om egne opplevelser med datorspel. Uverdig for voksne mennesker. Det er nødvendig med andre gjester enn "Erik" for å holde kvaliteten. "Ulven" er bra, men har sin egen podcast.

Spelpratet borde höra hemma i en egen podd kan jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in