2020-11-13, 14:11
Medlem
Förra veckan när Dulny annonserade att Follin skulle medverka den här veckans avsnitt kunde jag redan då föreställa mig hur det skulle låta.

Allra först 5 minuter TV-shop så Blondinfjollin får göra reklam för sina rebrandade Ullaredtröjor och proteinpulver. Sedan följer en politisk analys av roidfreaket som en skål med Jello hade kunnat överträffa. Jag tycker synd om Erik som måste dela skypesamtal med en så politiskt illiterat människa. Han menade vidare på fullaste allvar att även om politiker som Trump, eller Åkesson, inte är på "vår sida" och inte i något som helst praktiskt avseende bedriver politik som är pro-vit så ska man ändå ge dem sitt stöd för "det ser ju coolt ut med Rudy Guliani när han åker i en stor bil och röker cigarr", och att infiltrera partier på lokal nivå är vägen till framgång. Som om vi inte redan har sett hur det går för folk med "rasistiska" åsikter både här i Sverige i SD och i USA och GOP.

Jag drar mig till minnes hur Keith Woods uttryckte det i en video han gjorde om BAP, och jag parafraserar: "En miljardär som delar våra åsikter skulle göra mer nytta än 10.000 skandinaviska kroppsbyggare."
Senast redigerad av CogInTheZog 2020-11-13 kl. 14:15.
Citera
2020-11-13, 21:30
Medlem
Sinkomiess avatar
Är ganska lustigt att läsa den här tråden. Majoriteten av dom som skriver bokstavligt talat hatar Dulny och oftast även gäster och bisittare. Allt som sägs är skit och allt är skit.

Varför lyssnar ni på alla avsnitt? Det verkar inte roligt alls.
Citera
2020-11-14, 01:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CogInTheZog
Förra veckan när Dulny annonserade att Follin skulle medverka den här veckans avsnitt kunde jag redan då föreställa mig hur det skulle låta.

Allra först 5 minuter TV-shop så Blondinfjollin får göra reklam för sina rebrandade Ullaredtröjor och proteinpulver. Sedan följer en politisk analys av roidfreaket som en skål med Jello hade kunnat överträffa. Jag tycker synd om Erik som måste dela skypesamtal med en så politiskt illiterat människa. Han menade vidare på fullaste allvar att även om politiker som Trump, eller Åkesson, inte är på "vår sida" och inte i något som helst praktiskt avseende bedriver politik som är pro-vit så ska man ändå ge dem sitt stöd för "det ser ju coolt ut med Rudy Guliani när han åker i en stor bil och röker cigarr", och att infiltrera partier på lokal nivå är vägen till framgång. Som om vi inte redan har sett hur det går för folk med "rasistiska" åsikter både här i Sverige i SD och i USA och GOP.

Jag drar mig till minnes hur Keith Woods uttryckte det i en video han gjorde om BAP, och jag parafraserar: "En miljardär som delar våra åsikter skulle göra mer nytta än 10.000 skandinaviska kroppsbyggare."
Någon som vet hur? Follin har den tekniska makten att kunna muta Little-Erik hela tiden. Sitter Follin i knät på Dulny i Dulnys studio, mens Erik är på länk?.
Citera
2020-11-19, 20:57
Medlem
Crapmagics avatar
Här är min fastfood-ackumulation av Finkel Think jag kan finna på det elektroniska nätet.
Ganska lite information, inte ens från antisemitiskt håll fan jag några länkar

Kan ni bidra med någonting mer än detta
Citat:
Einhorn, as in the character in Ace Ventura, Pet Detective
Finkel is Einhorn, Finkel is Einhorn

Finkle
When you are attempting to urinate and a fart comes out.

Finkel zone
alternative to friend zone
I've been in the friend zone so long I'm thinking of reclaiming it as my territory and naming it the finkel zone.

Finkel-think” is an approach to new-age techno-politics based on three principles: 60 per cent of people don’t care about the news; perception, not content, is what matters in our dumbed-down age; and the right 15-second attack ad can separate a rival’s head from his shoulders in a heartbeat.

The Finkel-think goes like this: If your opponent doesn’t counter your portrayal of him in a timely fashion, the negative image will stick. Finkelstein once observed that if John Kerry had responded to his ‘Swiftboating’ by third-party campaigns more expeditiously, he, not W, would have been president.

För att förstå Finkel modellen bör jag kanske se om Ace Ventura med nya glasögon.
Det indikerar att det även här rör sig om en feminin immunoresponsiv taktik

Och avslutningsvis.
Här puffas Erik fram i attackposition med hatten & kärringmockasiner utan strumpor
https://nordiskungdom.com/wp-content/uploads/2017/08/fff.jpg
Synd att den här videon är nertagen, jag hade velat sätt vad han bidrog till för skada
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-19 kl. 21:23.
Citera
2020-11-20, 00:18
Medlem
Guillounisms avatar
Det finkelt sagda är det finkelt tänkta.

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-143-finkeltaenket
Citera
2020-11-20, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och avslutningsvis.
Här puffas Erik fram i attackposition med hatten & kärringmockasiner utan strumpor
Synd att den här videon är nertagen, jag hade velat sätt vad han bidrog till för skada
Hur fan är människan klädd? Ser ut som drängen Alfred.
Citera
2020-11-20, 10:34
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen

Hur är du sälv klädd och vad är dina invändningar?
Citera
2020-11-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Hur är du sälv klädd och vad är dina invändningar?
Invändningar och invändningar, han får väl klä sig som en akvarellmålare från Österlen om han vill. Tyckte mest det var lite roligt.
Citera
2020-11-20, 14:28
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Invändningar och invändningar, han får väl klä sig som en akvarellmålare från Österlen om han vill. Tyckte mest det var lite roligt.

Klockren stil ju.
Citera
2020-11-20, 15:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Eller att Ragnar Vanheden är Eriks förebild, hatten och dyra italienska dojor, samt att båda frekvent drar in något i näsan?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-20 kl. 15:57.
Citera
2020-11-20, 15:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det finkelt sagda är det finkelt tänkta.

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-143-finkeltaenket
Tack du.

Med andra ord, dom är först på bollen, jag har redan glömt bort hur man ska sammanfatta det så att det urskiljer sig från "Kosher-macka" modellen, många tentakler ute & jobba i det fördolda minns jag
Citera
2020-11-20, 19:36
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Här är min fastfood-ackumulation av Finkel Think jag kan finna på det elektroniska nätet.
Ganska lite information, inte ens från antisemitiskt håll fan jag några länkar

Kan ni bidra med någonting mer än detta
För att förstå Finkel modellen bör jag kanske se om Ace Ventura med nya glasögon.
Det indikerar att det även här rör sig om en feminin immunoresponsiv taktik

Och avslutningsvis.

https://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_J._Finkelstein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in