2020-12-07, 15:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Allt verkar gå bakåt med Dulny i hans liv och med hans politiska projekt. Nu handlar det bara om att krama sista shekelsen ur grejen för att slippa jobba.
Ett skäl till att han inte vill jobba skulle kunna vara att han inte en gång till vill bli lynchad för sina åsikter som han blev i SD & att han vill kunna prata politik "i fikarummen" men att Sverige inte är moget ännu varför han vägrar kompromissa igen som förra gången när han pudlade från rastänket & mena på att det var galenskap det har skrivit anonymt med tanke på att hans farfar minsann själv var invandrad från Polen! detta var antagligen alltför förnedrande för honom.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-07 kl. 15:03.
Citera
2020-12-07, 23:04
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ett skäl till att han inte vill jobba skulle kunna vara att han inte en gång till vill bli lynchad för sina åsikter som han blev i SD & att han vill kunna prata politik "i fikarummen" men att Sverige inte är moget ännu varför han vägrar kompromissa igen som förra gången när han pudlade från rastänket & mena på att det var galenskap det har skrivit anonymt med tanke på att hans farfar minsann själv var invandrad från Polen! detta var antagligen alltför förnedrande för honom.
Kan vara så. Men det kan också vara så att han aldrig haft ett riktigt jobb och ser sig lite som för fin för att arbeta. Eller så vet han inte hur man gör.

Istället sitter han på sociala medier och chattar med män och pojkar om manlighet.
Citera
2020-12-11, 13:07
Medlem
Ska det inte komma något avsnitt idag?
Citera
2020-12-11, 13:13
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Ska det inte komma något avsnitt idag?

VP+Kulturarbetarna ställs in denna vecka p.g.a. hälsoskäl (nej inte coofsjukan vad jag vet än).

Enligt hans Twitter
Citera
2020-12-11, 18:39
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
VP+Kulturarbetarna ställs in denna vecka p.g.a. hälsoskäl (nej inte coofsjukan vad jag vet än).

Enligt hans Twitter
Fjollan känner väl sig extra arbetsskygg den här veckan.

Fjollan utlovade stort avslöjande i senaste LT (avsnittet om Federley). Kom inget avslöjande. Sövande tråkigt.
Citera
2020-12-18, 09:18
Medlem
Batong8s avatar
Har någon räknat ut hur mycket den homosexuella bögen Chris Dulny drar in på donationer nu för tiden? Kan inte tänka mig att han lever på mycket mer än existensminimum. Vad som gör mig lite förundrad är hur han berättat att han ofta köper kött i köttdisken och färsk fisk i fiskvagnen, vilket inte är billigt precis om man lever på existensminimum.

Kan det vara så att bögen går på socialbidrag samtidigt som han drar in donationer på sitt poddande? Tror ni att han redovisar dessa donationer som inkomster vid bidragsansökan? Det tror inte jag därför kan vi alla slänga iväg ett mejl till Socialtjänsten i Stockholms stad ifall att bögen går på bidrag och hänvisa till båda hans poddar VP och LT som han tjänar pengar ifrån.

https://socialtstod.stockholm/ekonomi-och-pengar/ekonomiskt-bistand/

hagersten-alvsjo@stockholm.se

08-508 22 000 (växel)
Citera
2020-12-18, 09:37
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Har någon räknat ut hur mycket den homosexuella bögen Chris Dulny drar in på donationer nu för tiden? Kan inte tänka mig att han lever på mycket mer än existensminimum. Vad som gör mig lite förundrad är hur han berättat att han ofta köper kött i köttdisken och färsk fisk i fiskvagnen, vilket inte är billigt precis om man lever på existensminimum.

Kan det vara så att bögen går på socialbidrag samtidigt som han drar in donationer på sitt poddande? Tror ni att han redovisar dessa donationer som inkomster vid bidragsansökan? Det tror inte jag därför kan vi alla slänga iväg ett mejl till Socialtjänsten i Stockholms stad ifall att bögen går på bidrag och hänvisa till båda hans poddar VP och LT som han tjänar pengar ifrån.

https://socialtstod.stockholm/ekonomi-och-pengar/ekonomiskt-bistand/

hagersten-alvsjo@stockholm.se

08-508 22 000 (växel)

Aldrig hört honom berätta att han köper kött och fisk över disk.

Du kan med enkelhet kolla upp Dulnys inkomst, istället för att sitta här och spekulera.

Om han nu lurar staten så ska han ha en eloge. Jag som skattebetalare bjuder på det!
Citera
2020-12-18, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Aldrig hört honom berätta att han köper kött och fisk över disk.

Du kan med enkelhet kolla upp Dulnys inkomst, istället för att sitta här och spekulera.

Om han nu lurar staten så ska han ha en eloge. Jag som skattebetalare bjuder på det!
Vet inte om jag hört något specifikt om kött och fisk, men han har något sorts klasskomplex med sitt hånande av Dressman och mycket prat om att köpa mat på Östermalmshallen och ger sig in i petitessfrågor om matlagning.

Högmod går före fall.
Citera
2020-12-18, 12:15
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Vet inte om jag hört något specifikt om kött och fisk, men han har något sorts klasskomplex med sitt hånande av Dressman och mycket prat om att köpa mat på Östermalmshallen och ger sig in i petitessfrågor om matlagning.

Högmod går före fall.

Det har jag inte heller hört någonting om, däremot att han brukar handla på Lidl.

Dressman säljer värdelösa kläder så inga invändningar där heller.

Jag kan hålla med om att Dulny framstår som nonchalant i podden och på twitter, men det är inget som stör mig nämnvärt.

Varför bryr ni er så mycket? Du är inne i varenda tråd och gnäller om helt bisarra saker.
Citera
2020-12-26, 17:51
Medlem
Någon som vet vad outro-musiken heter? Tänker både på stråkarna (som låter väldigt anime) och dom sista ackorden, låter väldigt mystiskt
Citera
2020-12-27, 01:02
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noshoerning
Någon som vet vad outro-musiken heter? Tänker både på stråkarna (som låter väldigt anime) och dom sista ackorden, låter väldigt mystiskt
En kompis som lirat nåt Nintendospel som heter Fire Emblem kände igen stycket. Tydligen är det en remix av Road taken.
Citera
2021-01-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
För det är ju så svårt att skapa ett falskt konto i någon annans namn...
Dulny ertappades av sin flickvän i en allt annat än heterosexuell situation. Hon lämnade honom på dagen. Strax därefter tar ett antal tunga namn som varit med länge avstånd från Dulny och vill inte ha med honom att göra. Hans ”inneboende” har idag flyttat ut och Dulny ligger lågt. En användare här har en mycket konstig avatar från en bögsajt.

Allt kan vara illasinnade rykten visst men om det kvackar som en anka, går som en anka, ser ut som en anka så kan det vara en...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in