2020-11-20, 23:55
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud vilken reaktion över en fråga om vin.
Haha. Alla vi som sett Annas drinkskola vet att detta är bullshit. Hon älskar alkohol.
Citera
2020-11-21, 00:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Åter mat, mat och ännu mer mat på insta. Jag tror det är så man visar eller söker uppskattning i den familjen och det enda man kan umgås kring.
Och raskt är 50+klanen framme i kommentatorsfältet och övergöder henne med komplimanger. "fina Anna" "vackra Anna" "ååh va gott det ser ut" "va duktig du är" osv osv... Man kräks ju, inget konstruktivt eller kritik nån gång. Va fan är det här?
Citera
2020-11-21, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Vad är så speciellt med denna kvinna att vissa lägger tid och energi på denna hyllningstråd av henne?
Tid och energi??!
Bästa komedin e hon ju 😂😂😂
Man får go skratt av fettet ju 😂😂😂
Citera
2020-11-21, 06:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Anna och Felicia gjorde Makirullar igår, måste vara 100 st. och naturligtvis rostad lök till.
Citera
2020-11-21, 06:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Anna och Felicia gjorde Makirullar igår, måste vara 100 st. och naturligtvis rostad lök till.

Är det verkligen så smart att äta sådant under en pandemi? Man vill ju att maten åtminstone har värmts upp innan man äter den. Jag hoppas att de åtminstone hade handskar på sig när de gjorde maten.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-11-21 kl. 07:00.
Citera
2020-11-21, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjerne
Man går väl till banken om man ska höja lånen, inte en mäklare...

Ja fast om man ska höja lånet så behöver man först omvärdera bostaden.
Citera
2020-11-21, 08:17
Medlem
EndastJag01s avatar
Gigantisk mängd makirullar.
Peppande av Felicia, kan tänka att F känner sig låg och mamma vill visa att hon stöttar.
Men, alltså, vad gick fel för F? Det där åka runt, bo på vandrarhem och sälja abonnemang vid dörren, det är något som tonåringar gör. Inte en 30 åring. Det kändes lite desperat.
Citera
2020-11-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Och raskt är 50+klanen framme i kommentatorsfältet och övergöder henne med komplimanger. "fina Anna" "vackra Anna" "ååh va gott det ser ut" "va duktig du är" osv osv... Man kräks ju, inget konstruktivt eller kritik nån gång. Va fan är det här?
Det går inte att kritisera, kommentaren blir bortplockad och man blir blockad, en del blir tom uthängda av Anna vid minsta kritik.
Citera
2020-11-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Undrar om herrgårdsannexet är bebott? Börjar robertas arv sina, ja mena märstatunnans skönhetsbehandlingar och bensinutgifter lär gå i första hand i den familjen. Står bygget stilla p g a uteblivna betalningar? Hon har väl tidigare hamnat i konflikt med företag eller?

I dessa tider vill nog många företag ha förskottsbetalningar. Plus att det är nog allmän kännedom att Anna gör sitt yttersta för att blåsa människor på pengar. Så företaget har nog lagt arbetet på is tills pengarna har kommit in.
Citera
2020-11-21, 08:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det går inte att kritisera, kommentaren blir bortplockad och man blir blockad, en del blir tom uthängda av Anna vid minsta kritik.
Precis, det är verkligen ett moget och friskt beteende av en 50-åring.
Citera
2020-11-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
När jag kom till apelsinklyftorna tänkte jag, va sjutton..
Sen kom mackan upp på bild,därefter kunde jag inte hålla mig för skratt. Så typiskt Anna.
En inte så aptitlig macka f ö , att varje morgon stå och vinkla mobilen för att ta en bild av sin macka är rätt sinnessjukt.
Tänk om jag skulle ta kort av min ostmacka
varje morgon... Nää, det är ju bara fånigt..
Önskar att Hey Baberiba programmen kunde komma tillbaka, då skulle det finnas en uppsjö med saker att ta upp om Anna varje vecka, typ.

Det reflekterar ju hur tråkigt och enformigt liv Anna har. Hon har säkert panik när hon titta på andra kändisar och influencers konton och inser att hon inte ens lever upp till svenssonidyllen. Sen är hon ju psykiskt sjuk och målar upp en grandios bild av sitt liv där en enkel frukostmacka är lika extravagant som en hummerbuffé. Svennebanan försöker ju alltid försköna sitt liv med sociala medier, men Annas sjukdom gör att hon målar upp en bild som inte har någon förankring i verkligheten. "Om det inte hade varit coronapandemi nu så skulle jag säkert ha sålt ut en konsert på Globen".
Citera
2020-11-21, 09:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
På Annas instas senast 27 bilder som syns är
14 av hennes huvud.
8 av något ätbart.
4 något som brinner, ljus eller brasa.
Övriga 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera