2020-11-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tackar ! Äntligen där har vi ju ett bevis ! Finska ( romska ?) generna lyser starkare igenom på Anna än de spanska .
Ursäkta alla finnar .. men ni har rätt ofta en likt turkarna och ryssarna en alltför krimskramsig ” stil ” , som ska ge skenet av rikedom o klass men oftast ser vulgärt ” too much eller billigt ut .
Även rätt högröstade om man jämför med övriga Skandinavier .

Haha nu får du la ge dig! Känner rätt många finnar o ingen av dem har nån ”krimskramsig stil”. Och inte fan e dom mer högröstade än oss svennebananer.
Citera
2020-11-07, 19:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Snicksnack.
Jag är god vän till familjen och vet att Anna med stort A just nu filar på ett nytt album.

Då kanske de som längtar, får längta ett tag till eftersom Anna sällan har bråttom.
Om sisådär 35 år.. kommer förmodligen Annas nya skiva ut, varav hälften är covers. Misstänker jag.
Fina recensioner fick hon i allafall för sin sista platta.. Som kom ut för sisådär snart 15 år sen.
https://www.allehanda.se/artikel/dan...amba-i-en-rora
Citat:
Två av spåren är covers och Books tolkning av "Natural woman" känns inte särskilt natural at all.
Citat:
Samba sambero sticker ut (kanske för att jag hört den så mycket) men sedan blir resten till en enhetlig klump.
Många ettor där.. Men det är ju en bedrift i sig att få sådana betyg.. Alltid något..
https://pasteboard.co/JziksGa.jpg
Citera
2020-11-07, 20:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
När man nu ser Anna trycka sitt maskbeklädda ansikte mot andras förstår man plötsligt vad Tegnell har menat när han varit skeptisk till masker. Anna tror att hon kan skita i att hålla avstånd bara för att hon har mask. Fy fan vilken idiot hon är.
Citera
2020-11-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
När man nu ser Anna trycka sitt maskbeklädda ansikte mot andras förstår man plötsligt vad Tegnell har menat när han varit skeptisk till masker. Anna tror att hon kan skita i att hålla avstånd bara för att hon har mask. Fy fan vilken idiot hon är.
Den masken som Anna skulle ha mest glädje av måste väl vara binnikemasken.
Citera
2020-11-07, 21:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Själva kalaset var Corona -anpassad o därför utomhus .
Men hur Corona - anpassad är Anna i sin redan använda tygmask från Spanien kramandes med alla , tom Kins föräldrar .
Själv har jag inte kramat mina egna föräldrar sedan i februari 😢

https://imgur.com/gallery/fwCHOKH
Senast redigerad av nickomyra 2020-11-07 kl. 21:24.
Citera
2020-11-07, 21:32
Medlem
Citat:
Det stämmer ,mask är en falsk trygghet Man ser på tv hur nära folk är varandra i länder där de måste ha mask och Corona sprider sig som en löpeld. Anna som är en idiot förstår ingenting, hon tror en tygbit från Spanien skyddar.
Citera
2020-11-07, 21:37
Medlem
Anna Anna Anna Anna
Vad håller du på med
Håll dig hemma
Citera
2020-11-07, 21:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Själva kalaset var Corona -anpassad o därför utomhus .
Men hur Corona - anpassad är Anna i sin redan använda tygmask från Spanien kramandes med alla , tom Kins föräldrar .
Själv har jag inte kramat mina egna föräldrar sedan i februari 😢

https://imgur.com/gallery/fwCHOKH

Anna är så fjåårtis, hon är det mer än vad hennes tre barn tillsammans var, när de var 14.
Hoppas den yngsta dottern åtminstone har styrkan att flytta hemifrån och skaffar sig ett självgående liv.

Anna som skulle spara pengar till barnens egna bostadsrätter.. De pengarna har hon effektivt bränt på lösnaglar, löshår, fejkbryn, fejktänder, plastikoperationer osv.
Och sist men inte minst ett bristande föräldraskap, vilket har gjort hennes barn till kriminella dagdrivare och även det har kostat pengar.
Citera
2020-11-07, 21:40
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
har hon uppvisat ett positivt covidtest? Hon har beklagat och påstått att hon haft Corona.
borde hon då inte i ärlighetens namn, göra ett antikropptest, som hon kan visa upp, när hon nu måste resa runt med eventuell samhällsfarlig smittspridning?
coronaviruset har som en av fyra smittrisker kategoriserats som både allmänfarligt och samhällsfarligt (de andra är Ebola, sars och smittkoppor)

Det är en skyldighet enligt lagen att förhindra smittspridning.

Jag blir matt.

Kan hon inte få internet/sociala medier-förbud?

får det gå till såhär? hon uppvisar höjden av dumhet, som en (tyvärr) känd person, som somliga ser upp till, har man väl ett superstort ansvar för hur man beter sig?

Internet förbud borde hon ju inte ha i tider som dessa då man kan beställa saker via nätet å få hemlevererat istället för att vistas i en fysisk butik å kanske smitta fler, så det är nog bättre att hon vistas på sociala medier å är på nätet än visa sig på riktigt om hon nu haft corona som hon påstår. Då är det väl jättebra att hon håller sig "digital" man måste ju inte titta på henne om man inte vill.
Citera
2020-11-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Internet förbud borde hon ju inte ha i tider som dessa då man kan beställa saker via nätet å få hemlevererat istället för att vistas i en fysisk butik å kanske smitta fler, så det är nog bättre att hon vistas på sociala medier å är på nätet än visa sig på riktigt om hon nu haft corona som hon påstår. Då är det väl jättebra att hon håller sig "digital" man måste ju inte titta på henne om man inte vill.
Det är klart man inte är tvingad att titta, jag tror inte du förstår varför jag anser att hon genom sitt agerande, dvs ute och shoppar, fixar bryn, klipper sig, shoppar mer, gör onödiga utflykter under rådande pandemi, fotodokumenterar och filtrerar, i syfte av att få så många "likes" som möjligt..
Hennes beteende är oansvarigt och egoistiskt.
Citera
2020-11-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna är fylld med två saker: mat och sig själv.
Hon suktar ständigt efter:mer mat och sig själv.
Det finns bara två saker Anna tänker på det är:mat och sig själv.
Annas instagram är fylld av bilder av: mat och henne själv.
Anna pratar bara om:mat och om sig själv.
Annas liv går bara ut på:mat och henne själv.
Pengarna går främst till:mat och Anna själv.
Fantastiskt att hennes lika bildsköna förstfödde, är så otrolig i köket, Anna lovprisar maten och baken som hennes avbild trollar ihop, alldeles själv...
Citera
2020-11-07, 22:16
Medlem
Loquitas avatar
Fan vad gemytlig och trevlig denna tråd (oftast) är ☺️
Jag har frustgarvat åt många av era fyndiga kommentarer!
Här kommer förresten dagen live:

https://youtu.be/NTl8jgn4e78
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in