2020-11-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Bild 3; en oskyldig fråga om vin till maten besvaras med en utskällning av GalenpAnna. Charmigt.

Haha, vem dricker juice till (god) mat? Lätt kränkt alkiskärring är hon, precis som hennes morsa var.
Citera
2020-11-21, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Haha, vem dricker juice till (god) mat? Lätt kränkt alkiskärring är hon, precis som hennes morsa var.

Vem dricker juice om man har problem med vikten? Kanske just en sån som dricker vin fast man har alkoholproblem? Tror Anna har en typisk beroendepersonlighet, substans eller person spelar ingen roll.
Citera
2020-11-21, 10:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
På Annas instas senast 27 bilder som syns är
14 av hennes huvud.
8 av något ätbart.
4 något som brinner, ljus eller brasa.
Övriga 3.
Proppskåp?
Övriga 3? Träd, stenar, sopsäckar?

Anna och Fläsket brinner föddes samma år. Nu är det bara Anna kvar.

Om juice är bra måltidsdryck eller inte... För Annas del spelar det numera ingen roll om hon äter Djungelvrål och Turkisk peppar hela dar och sköljer ner med juice - det förändrar ingenting. Det är kört.
Citera
2020-11-21, 10:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
På Annas instas senast 27 bilder som syns är
14 av hennes huvud.
8 av något ätbart.
4 något som brinner, ljus eller brasa.
Övriga 3.
Att hon ens har följare är makalöst. Varför följer man en människa med så enformiga inlägg? Inte minst kommenterar inläggen..
Citera
2020-11-21, 12:57
Medlem
cece123s avatar
Lite lördagsgodis..
https://pasteboard.co/JBnzYWg.jpg
https://pasteboard.co/JBnAFJ3.jpg
https://pasteboard.co/JBnCv1Q.jpg

Lustigt det där med Annas PCOS,
när Anna minskade på socker, salt och fett.
Plus tränade 2 gånger om dagen, vad hände då???
Tadaaa, Anna gick ner nästan 15 kg.
Sen ledsnade hon och gick upp allt.
Däremot fortsatte Anna att ljuga för sig själv långt efter, med att påstå att hon fortsatte och träna.. Fast det vet vi ju alla att hon inte gjort.
Anna är och förblir oförmögen att ändra sig.

Sedan har vi alla dessa fettsugningar.. Anna har fettsugit lår, rygg, armar och buk.
Det är inte lite.
Lidingökliniken var den klinik som kom i tvist med Anna. Naturligtvis..
Var det möjligtvis här Anna började med sina tabletter, hon hade ju ont i 6,7 månader och doktorn kom snällt med piller hem till henne.

Komiskt att tidningen påstod att Anna fick skjuts i karriären efter att ha varit med på fångarna i fortet. Artikeln är från feb 96.
Någon skjuts karriär fick hon ju inte då förrän
Tio år senare, med Lets dance.

Grejen med Anna är att hon får sådana psykiska problem, när minsta lilla sak går henne emot att hon undviker jobb därefter.
Hon smider inte medan järnet är hett, utan vill hellre sitta hemma och äta och göra vad hon känner för. Verkar enormt osäker och stresskänslig.

Anna kommer inte att sadla om, möjligtvis någon stackars häst i stallet, när hon gått ner i vikt.. Eventuellt igen.
Citera
2020-11-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Att hon ens har följare är makalöst. Varför följer man en människa med så enformiga inlägg? Inte minst kommenterar inläggen..

Hahaha, jag undrar det samma
Man väntar liksom på domedagen...
NÄR brakar allt?

Det är ohållbart att Roberta ska försörja 6 vuxna människor, även om en av dem ätersom en sparv

Under denna coronatid, pratar badbollen om att hon haft så mycket jobb, som inte kunnat fullföljas?
När drog hon in en månadslön senast?

Vad gör de 4 som inte har jobb och skola (vaness@ o Roberto) om dagarna, förrutom att ha selektiv frågestund?

Är det bara jag som har känslan av att någon kommer gå bananas snart?
Citera
2020-11-21, 13:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha. Alla vi som sett Annas drinkskola vet att detta är bullshit. Hon älskar alkohol.

Ja minst sagt. Sen om man nu inte dricker är det väl bara att säga "Nä jag tycker inte om vin" Att gå bananas som Anna visar ju verkligen på att man har problem. Jag dricker gärna och ja jag dricker mer än vad man bör men ja låt det vara så då. Anna Panna stå för att du dricker...
Citera
2020-11-21, 15:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hahaha, jag undrar det samma
Man väntar liksom på domedagen...
NÄR brakar allt?

Det är ohållbart att Roberta ska försörja 6 vuxna människor, även om en av dem ätersom en sparv

Under denna coronatid, pratar badbollen om att hon haft så mycket jobb, som inte kunnat fullföljas?
När drog hon in en månadslön senast?

Vad gör de 4 som inte har jobb och skola (vaness@ o Roberto) om dagarna, förrutom att ha selektiv frågestund?

Är det bara jag som har känslan av att någon kommer gå bananas snart?
Alltså just det här om alla jobb hon påstå sig missa. Tycker det är lite märkligt att hon fick alla dessa jobb just nu när coronan slog till. Innan corona var det glest med detta. Tror det är rent skitsnack om jag ska vara ärlig.
Citera
2020-11-21, 15:31
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lite lördagsgodis..
https://pasteboard.co/JBnzYWg.jpg
https://pasteboard.co/JBnAFJ3.jpg
https://pasteboard.co/JBnCv1Q.jpg

Lustigt det där med Annas PCOS,
när Anna minskade på socker, salt och fett.
Plus tränade 2 gånger om dagen, vad hände då???
Tadaaa, Anna gick ner nästan 15 kg.
Sen ledsnade hon och gick upp allt.
Däremot fortsatte Anna att ljuga för sig själv långt efter, med att påstå att hon fortsatte och träna.. Fast det vet vi ju alla att hon inte gjort.
Anna är och förblir oförmögen att ändra sig.

Sedan har vi alla dessa fettsugningar.. Anna har fettsugit lår, rygg, armar och buk.
Det är inte lite.
Lidingökliniken var den klinik som kom i tvist med Anna. Naturligtvis..
Var det möjligtvis här Anna började med sina tabletter, hon hade ju ont i 6,7 månader och doktorn kom snällt med piller hem till henne.

Komiskt att tidningen påstod att Anna fick skjuts i karriären efter att ha varit med på fångarna i fortet. Artikeln är från feb 96.
Någon skjuts karriär fick hon ju inte då förrän
Tio år senare, med Lets dance.

Grejen med Anna är att hon får sådana psykiska problem, när minsta lilla sak går henne emot att hon undviker jobb därefter.
Hon smider inte medan järnet är hett, utan vill hellre sitta hemma och äta och göra vad hon känner för. Verkar enormt osäker och stresskänslig.

Anna kommer inte att sadla om, möjligtvis någon stackars häst i stallet, när hon gått ner i vikt.. Eventuellt igen.

Haha skulle aldrig kalla min mage hängbuk hur den än såg ut ...
hon har alltså fettsugit benen oxå ? Det hade jag missat . Stackars kropp .
Citera
2020-11-21, 16:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja minst sagt. Sen om man nu inte dricker är det väl bara att säga "Nä jag tycker inte om vin" Att gå bananas som Anna visar ju verkligen på att man har problem. Jag dricker gärna och ja jag dricker mer än vad man bör men ja låt det vara så då. Anna Panna stå för att du dricker...

En del av Annas stora problem är att hon inte kan välja sina strider, hon slås till höger och vänster. Att vara Anna Book är verkligen ett heltidsjobb.
Om hon struntade att sitta dagarna i ända och försöker tolka folk, när hon har så svårt med det, skulle hon ha massor av tid över.

Jag får faktiskt aspievibbar av Anna, hon har ju så hiskeligt svårt med att tolka folk och är kravundvikande som få.

Anna borde ta en pina colada och softa lite, samtidigt som hon cyklar på en träningscykel.
Då kan hon slå två flugor i en smäll, få i sig något sött, som värmer i magen, samt cykla bort kalorierna samtidigt.
En träningscykel får nog plats i ena hörnet av sovrummet.
Citera
2020-11-21, 16:53
Medlem
Citat:
En del av Annas stora problem är att hon inte kan välja sina strider, hon slås till höger och vänster. Att vara Anna Book är verkligen ett heltidsjobb.
Om hon struntade att sitta dagarna i ända och försöker tolka folk, när hon har så svårt med det, skulle hon ha massor av tid över.

Jag får faktiskt aspievibbar av Anna, hon har ju så hiskeligt svårt med att tolka folk och är kravundvikande som få.

Anna borde ta en pina colada och softa lite, samtidigt som hon cyklar på en träningscykel.
Då kan hon slå två flugor i en smäll, få i sig något sött, som värmer i magen, samt cykla bort kalorierna samtidigt.

Hon är omogen helt enkelt.
Har inte någonsin haft ett "riktigt" arbete.
Blivit överbeskyddad av mamma.
Hon beter sig som en tonåring, med sitt instagrammande, reaktioner och blockeringar.
Hon hade nog behövt gå klart skolan och ointe lekt "popstar", hon hade en one hit wonder...
Det är tragiskt att se hennes totala förfall, hur barnen saknar trygghet, som jag ser det.
Yngsta dottern, kämpar på med plugg och extrajobb. Hon hånas av familjen, men kämpar på med ett leende.
Hur kul kan det vara att umgås med mamma, genom mobilen?
Kommer osökt att tänka på Hjalmar Söderbergs, Doktor Glas

”Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna någon slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vilket pris som helst.”
Citera
2020-11-21, 18:08
Medlem
Citat:

Följer inte henne så jättemycket men har fått intrycket att hon har slutat träna.

Kommer ihåg när hon vann en ”maratonlång” tävling på just motionscykel i Biggest Loser och enligt egen uppgift brukade hon väl ge sig ut på timslånga powerwalks tidigt på morgnarna (med hög fart dessutom) när de bodde i Solna.

Men nu? Inga promenader alls? Ingen styrketräning för sina knäbesvär som hon väl också har?

Gräsklippning hade också kunnat göra henne gott, eller yoga, eller cykelturer på fridsamma skogsvägar. Istället tycks hon prioritera att flytta prydnadskuddar fram och tillbaka, fram och tillbaka från en hylla i sovrummet och ”blockeliblocka” främmande människor på sociala medier som inte faller henne i smaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in