2020-11-20, 12:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Bild 3; en oskyldig fråga om vin till maten besvaras med en utskällning av GalenpAnna. Charmigt.
Det var nog en öm tå det trampades på. En av alla som trapats sönder.
Finns ju alkoholfritt vin och sen finns det ju iste från Lidl. 🍷
Citera
2020-11-20, 12:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Bild 3; en oskyldig fråga om vin till maten besvaras med en utskällning av GalenpAnna. Charmigt.

Jag tror att hon vet att hon blir aggressiv på alkohol. Hennes tabletter kanske inte går att kombinera med sprit? Kanske familjen har ställt krav på att hon inte dricker. Därför är alkoholen så känslig för henne. Det finns ju tillräckligt med filmbevis på Youtube hur hon har krökat rätt friskt innan och alkoholismen går ju i släkten.

Det var verkligen en helt oskyldig fråga, utan ett uns till insinuation om något elakt.
Citera
2020-11-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag tror att hon vet att hon blir aggressiv på alkohol. Hennes tabletter kanske inte går att kombinera med sprit? Kanske familjen har ställt krav på att hon inte dricker. Därför är alkoholen så känslig för henne. Det finns ju tillräckligt med filmbevis på Youtube hur hon har krökat rätt friskt innan och alkoholismen går ju i släkten.

Det var verkligen en helt oskyldig fråga, utan ett uns till insinuation om något elakt.

Hon sa på liven igår att hon har rykte om sig att knapra piller, fast historien i sig kommer från henne själv då hon skrivit om när hon var tvungen att läggas in för avgiftning från pillerna.
Citera
2020-11-20, 12:20
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon sa på liven igår att hon har rykte om sig att knapra piller, fast historien i sig kommer från henne själv då hon skrivit om när hon var tvungen att läggas in för avgiftning från pillerna.

Med tanke på att GalenpAnna är trovärdigheten personifierad och inte läser skvaller finns det knappast någon anledning att ifrågasätta hennes uttalanden.
Citera
2020-11-20, 12:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Jag tror att Anna bara blir klängig, jobbig och skrikig med alkohol i kroppen.
Det kan ju vara enormt genant för omgivningen och jobbigt.

Tabletterna däremot tror jag inte är positivt för Anna, har sett tablettmissbrukare på nära håll och personen blir väldigt självfokuserad, hög och pratig eller trött och trög. Sur och arg däremellan.

Barn är väldigt känsliga för föräldrarnas sinnesstämning, även om ens förälder är en snäll alkis, blir det jobbigt för barnen, då föräldrarna inte är sig själva.Miljön blir väldigt instabil med en missbrukande förälder.
Citera
2020-11-20, 12:48
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Vad är så speciellt med denna kvinna att vissa lägger tid och energi på denna hyllningstråd av henne?
Citera
2020-11-20, 13:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Vad är så speciellt med denna kvinna att vissa lägger tid och energi på denna hyllningstråd av henne?
Inget alls egentligen. WT utan pengar, före detta kändis, driftkucku, kriminell familj. Jag är här enbart i studiesyfte.
Citera
2020-11-20, 13:49
Medlem
Citat:
Vissa?? Backa och läs så borde du förstår varför kärringen är ett unikum i sitt slag. Hon både fascinerar, skrämmer men fr a underhåller. Tunnan borde kunna statuera ett utmärkt ex på psykologutbildningen med sina multipla diagnoser. Narcisistisk personlighetsstörning, mytoman, dunning kruger syndrom, dysmorfofobi..
Citera
2020-11-20, 18:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
frågestund på story,

https://postimg.cc/gallery/4YYgCLp

Herregud vilken reaktion över en fråga om vin.
Citera
2020-11-20, 18:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Är väl ingen hyllningstråd baserat på det som skrivits..
Citera
2020-11-20, 20:37
Medlem
Citat:
Hyllningstråd? Du var mig en kul filur.
Citera
2020-11-20, 23:41
Åter mat, mat och ännu mer mat på insta. Jag tror det är så man visar eller söker uppskattning i den familjen och det enda man kan umgås kring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in