Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Dulny verkar gilla ickevita och liberaler. Jag noterar att hans twitter mest består av whiteknightande för typer som Flam, Bali och Heberlein. Jag förstår hans förhållande till SD, men att förlöjliga skojarna i SD samtidigt som man gör allt för att lyfta de ännu värre skojarna i ZOG/M är inte helt sunt.
Noterar också att han här använder det anti-antisemitiska slagordet "judar på loftet":
https://twitter.com/chris_dulny/status/956178454910730240
Ett hatuttryck jag tidigare bara hört från judar, counterjihadister och liknande.
Du citerar selektivt och vilseledande. Dulny skriver så här:
Citat:
Tror vi på ett eller annat sätt berört den [d.v.s. judefrågan] i varje avsnitt, men vissa har ju judar på loftet 24/7.
Han säger ju att de ständigt tar upp judefrågan. En "anti-antisemit", som du verkar mena att Dulny är, skulle knappast säga något sådant eller ens medge att det finns en judefråga.
Och om man tittar på resten av hans twittrande så verkar det inte råda någon brist på tämligen frispråkig judekritik:
Citat:
Alla som säger att mindre än 60 gorillioner dog i förintelsens vansinne är nazister.
Citat:
För att inte återupprepa förintelsens vansinne måste vi massimportera utomeuropeiska folkslag så judar aldrig behöver känna sig utpekade som den enda minoriteten. Det är den enda vägen framåt.
Citat:
Idag funderar vi på varför judar fördrivits från olika samhällen över 350 gånger helt utan grund och endast p.g.a. fördomar då européer är kända för att inte agera rationellt.
Citat:
Hej jag har blivit utkastad från 350 olika krogar under min livstid men självfallet bär jag ingen skuld i detta. Rena rama förintelsen av mitt sällskapsliv om ni frågar mig.