2017-11-09, 15:20
Medlem
baggebo1s avatar
Uppmaning till Dulny att kommentera Gamov-affären i nåt avsnitt. Skulle vara intressant med det perspektivet. Tycker det finns en hel del som behöver förklaras här.
Citera
2017-12-02, 21:35
Medlem
Offerviljas avatar
I det senaste avsnittet av det Vita Pillret kan ni höra småflickorna Dulny och Gustav intervjua jordklotets mest judiska samegubbe: https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-24-det-fria-sverige

"En riktigt baserad snubbe alltså."

Ja, det är ju verkligen jättekonstigt att svenska kvinnor väljer araber framför svenskar...

Christoffer Dulny är en töntbög.
Senast redigerad av Offervilja 2017-12-02 kl. 22:21.
Citera
2017-12-03, 07:42
Medlem
Run3s avatar
Avsnitt 24 var riktigt bra. Kul att de äntligen fick med Dan och Magnus från Motgift som gäster.

Bara en fråga, Dan nämner en bok som han säger heter "How to write a blockbuster movie". Heter den verkligen det, för jag lyckades inte hitta den?

Sedan hade det varit kul om de någon gång fick med sig Golden One som gäst.
Citera
2017-12-03, 18:19
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Du är så baserad. Lajvar du? Är du vit- eller rödpillrad?

Fåntrattar.
Glöm inte näjzists. Det tycker de medelålders gubbarna Dulny och Gustav är jättekul att säga om och om igen. Det värsta är att den här töntiga stilen har smittat av sig till hela rörelsen. Om du följer en Motgiftchatt så sitter alla där och håller på likadant.

"Tjena alla näjzists! Daniel Frändelöv är en riktigt baserad snubbe. Han har vitpillrat mig. Donera 6 miljoner shekels då. Eller 1488 shekels."

Humorn i Vita Pillret får av mig på en skala 1-10 betyget 1.

Töntigheten är enorm.
Citera
2017-12-03, 21:14
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
jordklotets mest judiska samegubbe: https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-24-det-fria-sverige

Ursäkta? Vem syftar du på nu?
Citera
2017-12-03, 21:20
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Ursäkta? Vem syftar du på nu?
Bry dig inte om denna alkis-kärring. Blunda för hennes inlägg, beståendes av nonsens i vin-fyllan som hon spyr ut över hela forumet
Citera
2017-12-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I det senaste avsnittet av det Vita Pillret kan ni höra småflickorna Dulny och Gustav intervjua jordklotets mest judiska samegubbe

Christoffer Dulny är en töntbög.

Dan Eriksson är varken jude eller same. Varför kör du sånt snack?
Citera
2017-12-09, 01:35
Medlem
Fascistoids avatar
Segmentet i det senaste avsnittet "TJAFS!" där dem spelade upp och bröt ner blattens psykologi var både underhållande och intressant. Mer av detta.
Citera
2017-12-14, 21:28
Medlem
Tyvärr tappade man helt respekten för Dulny efter han smörat som en liten sissy för det där äcklet Aron Flam. En snubbe som sitter och gör en hel podcast om anus med någon bögarab i Egypten bland annat. En riktigt sjuk och vidrig människa som behöver psykisk vård. Han av alla börjar Dulny slicka röv på bara för att han hållt sig neutral till altright. Det Dulny inte fattar är att han håller tyst av taktiska skäl då många av hans fans tillhör vad man skulle kunna definera som altlight. Innerst inne vill han nog se Dulny och hans likar hänga från lyktstolpar.
Citera
2018-01-26, 19:13
Medlem
Situationss avatar
Får Gustav betalt för varje gång han säger "substrat"? Eller är det ett running joke tro?
Citera
2018-01-27, 07:03
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvarius
Tyvärr tappade man helt respekten för Dulny efter han smörat som en liten sissy för det där äcklet Aron Flam. En snubbe som sitter och gör en hel podcast om anus med någon bögarab i Egypten bland annat. En riktigt sjuk och vidrig människa som behöver psykisk vård. Han av alla börjar Dulny slicka röv på bara för att han hållt sig neutral till altright. Det Dulny inte fattar är att han håller tyst av taktiska skäl då många av hans fans tillhör vad man skulle kunna definera som altlight. Innerst inne vill han nog se Dulny och hans likar hänga från lyktstolpar.
Dulny verkar gilla ickevita och liberaler. Jag noterar att hans twitter mest består av whiteknightande för typer som Flam, Bali och Heberlein. Jag förstår hans förhållande till SD, men att förlöjliga skojarna i SD samtidigt som man gör allt för att lyfta de ännu värre skojarna i ZOG/M är inte helt sunt.

Noterar också att han här använder det anti-antisemitiska slagordet "judar på loftet":
Citat:
vissa har ju judar på loftet 24/7
https://twitter.com/chris_dulny/status/956178454910730240

Ett hatuttryck jag tidigare bara hört från judar, counterjihadister och liknande.
Citera
2018-01-27, 22:02
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Dulny verkar gilla ickevita och liberaler. Jag noterar att hans twitter mest består av whiteknightande för typer som Flam, Bali och Heberlein. Jag förstår hans förhållande till SD, men att förlöjliga skojarna i SD samtidigt som man gör allt för att lyfta de ännu värre skojarna i ZOG/M är inte helt sunt.

Noterar också att han här använder det anti-antisemitiska slagordet "judar på loftet":

https://twitter.com/chris_dulny/status/956178454910730240

Ett hatuttryck jag tidigare bara hört från judar, counterjihadister och liknande.

Du citerar selektivt och vilseledande. Dulny skriver så här:

Citat:
Tror vi på ett eller annat sätt berört den [d.v.s. judefrågan] i varje avsnitt, men vissa har ju judar på loftet 24/7.

Han säger ju att de ständigt tar upp judefrågan. En "anti-antisemit", som du verkar mena att Dulny är, skulle knappast säga något sådant eller ens medge att det finns en judefråga.

Och om man tittar på resten av hans twittrande så verkar det inte råda någon brist på tämligen frispråkig judekritik:

Citat:
Alla som säger att mindre än 60 gorillioner dog i förintelsens vansinne är nazister.

Citat:
För att inte återupprepa förintelsens vansinne måste vi massimportera utomeuropeiska folkslag så judar aldrig behöver känna sig utpekade som den enda minoriteten. Det är den enda vägen framåt.

Citat:
Idag funderar vi på varför judar fördrivits från olika samhällen över 350 gånger helt utan grund och endast p.g.a. fördomar då européer är kända för att inte agera rationellt.

Citat:
Hej jag har blivit utkastad från 350 olika krogar under min livstid men självfallet bär jag ingen skuld i detta. Rena rama förintelsen av mitt sällskapsliv om ni frågar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in