2023-07-18, 12:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
1. Dulny är homosexuell
2. Dulny knarkar
3. Dulny lever ett oerhört dekadent leverne

Dulnys homosexualitet kom fram för ett par år sedan när Alternativhögern fortfarande existerade. Det visade sig att Dulny levde i ett mångårigt homosexuellt samboförhållande med sin bästis Calle, ett förhållande som han försökte hålla hemligt för omvärlden. När allt uppdagades så sålde bögen allt han ägde och åkte på en evighetssemester som han fortfarande befinner sig på. Bögens huvudsakliga inkomst är att prostituera sig på de lokala bögstråken i städerna han reser till, samt punda loss så mycket han kan för att klara av tillvaron av ett misslyckat liv. Dulny och Herr D är nämligen narkomaner som numera företräder öppet en legalisering av narkotika, något de två-tre senaste avsnitten avslöjat. Ofattbart hur folk kan skänka pengar till något sånt här äckligt.
Varför svarar du istället för Grindr Dulny? ha lite mellanliggande tålamod, dennes svar kommer snart!

Och du Grindr Dulny lägger dig inte i det här!! låt Annie stå till svars
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-07-18 kl. 12:34.
Citera
2023-07-19, 12:42
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
1. Dulny är homosexuell
2. Dulny knarkar

Dulnys homosexualitet kom fram för ett par år sedan när Alternativhögern fortfarande existerade. Det visade sig att Dulny levde i ett mångårigt homosexuellt samboförhållande med sin bästis Calle, ett förhållande som han försökte hålla hemligt för omvärlden. När allt uppdagades så sålde bögen allt han ägde och åkte på en evighetssemester som han fortfarande befinner sig på. Bögens huvudsakliga inkomst är att prostituera sig på de lokala bögstråken i städerna han reser till, samt punda loss så mycket han kan för att klara av tillvaron av ett misslyckat liv. Dulny och Herr D är nämligen narkomaner som numera företräder öppet en legalisering av narkotika, något de två-tre senaste avsnitten avslöjat. Ofattbart hur folk kan skänka pengar till något sånt här äckligt.
Precis. Som det inte inte vore nog så är Dulny äcklig bara hur han levde i Sverige. Han hade då dålig hygien, svettades på märkliga ställen och var totalt opålitlig. Ryktet då sade att han hade ett svårt porrmissbruk och vi kan bara anta att det varit riktigt sjuk gayporr. Det är svårt att tro att han gör annat i Sydamerika är knarkar och hänger på Grindr.
Citera
2023-07-19, 12:52
Avslutad
Citat:
1. Dulny är homosexuell
2. Dulny knarkar

Tvek på en del av uppgifterna, drogliberalism är jag dock till 100% emot. Har inte någon gång någonsin skänkt ett endaste rött öre till någon podd. Folk bör investera sina pengar, inte skänka bort dem, och framför allt då inte till drogliberalism.
Citera
2023-07-21, 19:40
Medlem
Enmansdemos avatar
.
Senast redigerad av Enmansdemo 2023-07-21 kl. 19:47.
Citera
2023-07-23, 19:36
Medlem
Kackotopis avatar
Är nog helt klar med VP, det blir bara sämre och SÄMRE. Sommarspecialen var ett totalt slöseri med tid att lyssna på, vilket dravel. Nej, allt som man behöver är (för att nämna några):

Red Ice TV/radio
Nordic Frontier
Radio Svegot
Radio Nordfront
Radio Cui Bono (har haft några riktigt bra gäster).
Motströms & Mimers Brunn (när det väl kommer ett poddavsnitt kan tilläggas, vilket är i princip aldrig!)

Lögnarnas tempel med Dulny är helt "ok" ibland annars, men återigen VP har helt tappat det, går inte längre att lyssna på... inte ens om man verkligen försöker anstränga sig till att göra det.

Skriv gärna om VP mot all förmodan blir bra igen! Tack för mig.
Senast redigerad av Kackotopi 2023-07-23 kl. 19:40. Anledning: *återigen
Citera
2023-07-24, 19:46
Medlem
Svenskodlats avatar
28:30 in i senaste avsnittet spelas en bra låt, någon som vilken artist det är och var hittar jag mer?
Citera
2023-07-24, 19:54
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Är nog helt klar med VP, det blir bara sämre och SÄMRE. Sommarspecialen var ett totalt slöseri med tid att lyssna på, vilket dravel. Nej, allt som man behöver är (för att nämna några):

Red Ice TV/radio
Nordic Frontier
Radio Svegot
Radio Nordfront
Motströms & Mimers Brunn (när det väl kommer ett poddavsnitt kan tilläggas, vilket är i princip aldrig!)

Lögnarnas tempel med Dulny är helt "ok" ibland annars, men återigen VP har helt tappat det, går inte längre att lyssna på... inte ens om man verkligen försöker anstränga sig till att göra det.

Skriv gärna om VP mot all förmodan
blir bra igen! Tack för mig.

Jo håller med kvalitén har blivit sämre. Men även svegot har tappat kvalité.

De enda som håller forfarande är redice enligt mig då 🙂
Citera
2023-07-25, 12:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu först!! vågar Dulny vara öppen med att han bor i Colombia, nu har han blivit Colombian efter att ha prövat otaliga länder i syd & Centralamerika.
Citera
2023-07-25, 13:58
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi

Red Ice TV/radio
Nordic Frontier
Radio Svegot
Radio Nordfront

Skriv gärna om VP mot all förmodan blir bra igen! Tack för mig.
Jag lyssnade tidigare på VP, sen tröttnade jag och tog en paus på något/några år. Nu har jag lyssnat några månader igen, men är bra trött igen.

Det var bra i början av VP när Gustav fortfarande var med och AFS hade medgång. Men nu har det blivit så trött och låg energi. Dulny är låg energi, Herr D är bara tråkig, och Skogsturken är helt hopplös.

Jag har lyssnat mycket på Andrew Tate den senaste veckan. Där snackar vi hög energi! Mycket mer inspirerande än VP.
Citera
2023-07-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag lyssnade tidigare på VP, sen tröttnade jag och tog en paus på något/några år. Nu har jag lyssnat några månader igen, men är bra trött igen.

Det var bra i början av VP när Gustav fortfarande var med och AFS hade medgång. Men nu har det blivit så trött och låg energi. Dulny är låg energi, Herr D är bara tråkig, och Skogsturken är helt hopplös.

Jag har lyssnat mycket på Andrew Tate den senaste veckan. Där snackar vi hög energi! Mycket mer inspirerande än VP.

Podcast från Nordisk Alternativhöger? Den folkrörelsen är död. Dulny säger själv på Twitter att han inte är del av någon "rörelse" och inte kommer bli det heller.

Varför fortsätter Dulny med Vita Pillret? Han tycker uppenbarligen inte att det är roligt. Får han Bitcoin-pengar av någon stackars sate?

Det är mycket underligt.

När rörelsen är död bör rörelsens podcast också dö. Hemsidan är försvunnan sedan länge.
Citera
2023-07-26, 01:07
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3

Håller med i allt som du skriver, förutom det om PSYOP-Tate. Om jag var tvungen att välja mellan VP och Tate så väljer jag VP alla dagar i veckan "Andrew Tate Is An Anti-White Pimp": https://odysee.com/@redicetv:1/andrew-tate-is-an-anti-white-pimp:9

Citat:
Tucker Carlson brings on anti-White pimp Andrew Tate to help polish up his reputation on his daytime show. Andrew is totally a super awesome spox for "trad lyfe."
Citera
2023-07-26, 22:46
Medlem
-Hengpung-s avatar
Christoffer vet sällan när det är dags att lägga ned. Jag vet faktiskt ingen som aktivt lyssnar på Vita Pillret längre. Många vänner lyssnade på VP för några år när det begav sig, men idag är det ingen av dessa som finner podden intressant. Hela konceptet med althögern och den sortens humor och språkbruk är stendöd idag. Herr D som permanent panelist har dessutom gjort podden än sämre än vad den redan var innan Herr D hoppade in på regelbunden basis.

I stället för att VP ska vara en podd om Christoffers eviga livskris och althögertrams så hade det inte gjort honom något ont att försöka förnya eller ändra konceptet. Börja med att bjuda in gäster som besitter kunskap om något som kan vara värt att dela med sig av, oavsett om man håller med eller ej. Ha intressanta diskussioner om dessa ämnen, reflektera, och ibland medge sin egen okunskap i vad det än handlar om, men var nyfiken. Med "bjud in gäster" menar jag ej de trötta, samma gamla vanliga gästerna som gjort inhopp i flera års tid nu och som pratar om samma saker varje gång. Tänk lite mer Radio Cui Bono och det konceptet. Det finns många röster där ute som är värda att lyfta fram i poddar, och som kanske ingen hört talas om innan.

Det är antingen förnyelse som behövs eller bara att försvinna helt från poddscenen, för som det ser ut nu håller VP ej måttet, och har inte gjort så på en väldig lång tid. Och för guds skull, gör av med Herr D.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in