2020-11-04, 14:46
Medlem
cece123s avatar
Anna verkade normal här.
https://youtu.be/I3YSC-XpN_k
Lustigt att Lennart Swahn nämner uttrycket "Av inbillning kan man dö" ..
För Anna skulle ju simulera ryggont, men tyckte ju sedan att hon hade faktiskt fått ont i ryggen...

Annas röst har ändrat sig hiskeligt mycket, det låter som att Anna rökt ciggisar i massor i jämförelse med den flickaktiga rösten hon hade då.
Visst rösten ändras med åren, men hennes röst tycker jag skiljer rätt mycket.
Måste bero på att hon pratar konstant, det förstör ju rösten...uppenbarligen.
Citera
2020-11-04, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna verkade normal här.
https://youtu.be/I3YSC-XpN_k
Lustigt att Lennart Swahn nämner uttrycket "Av inbillning kan man dö" ..
För Anna skulle ju simulera ryggont, men tyckte ju sedan att hon hade faktiskt fått ont i ryggen.

Fascinerande hur lätt hon har för att ljuga. En konst att fantisera så man tror på det själv.
Citera
2020-11-04, 15:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Fascinerande hur lätt hon har för att ljuga. En konst att fantisera så man tror på det själv.

Hm, jag tror inte Anna har haft det så lätt att ljuga för andra, hon skrattar mycket tydligt till en början av klippet.
Men efter många år så har hon lärt sig att skylla ifrån sig, gråta, småljuga etc kan löna sig.. Ibland.
Däremot har Anna haft hiskeligt lätt att ljuga för sig själv. Blir uppenbart i programmet och efter alla år som överviktig.
Anna har ju själv sagt att hon ljugit för sig själv i många år, eftersom Anna inte verkar så smart,har hon ju inga problem att ljuga inför sig själv. Gång på gång går hon på sina egna lögner.
Senast redigerad av cece123 2020-11-04 kl. 15:18.
Citera
2020-11-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är hon ute o flaxar igen, östermalm såklart så hon ska väl våldgästa svärfar. Tänk om någon här inne mötte henne ute o kunde ta ett kort så kan vi jämföra med selfien hon la ut nyss..

https://postimg.cc/gallery/xmqfHnq
Hur var det nu? Stanna hemma och bara ge sig ut bland folk om det är absolut nödvändigt?
Anna har filtrerat bort corona?
Citera
2020-11-04, 15:15
Medlem
Citat:
Varken miljön eller Corona hindrar Anna att
åka in till stan.
Varför skulle generösa om omtänksamma Anna bry sig..
Hur var det nu? Skulle hon inte fixa håret den här veckan..?
Jo, det grå kommer fram, svårt att få till filtret...
Citera
2020-11-04, 15:27
Medlem
Saxat från bookens blogg...

Anna Book Toledano 8 januari, 2019 on 18:16
Hej. Kul att du tycker jag är vackrast utan smink.
Men nu gillar jag smink och tycker det är kul att piffa mig 😀
Redigera mina bilder gör jag inte, kan inte och har inte tid för det heller. Men på 4 stycken utav alla dessa 45 bilderna har jag använt mig utav det simplaste utav filtren på Instagram, för att det var kul. Jag är som jag är och har inga problem med det. Alla får tycka och tro vad dom vill. Men det är knas att inte lika ”regler” är till för alla människor – nämligen friheten att göra vad man vill, så länge man inte gör någon illa.
Allt gott till dig, med vänlig hälsning
Anna 😊

Citera
2020-11-04, 16:44
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Hm, jag tror inte Anna har haft det så lätt att ljuga för andra, hon skrattar mycket tydligt till en början av klippet.
Men efter många år så har hon lärt sig att skylla ifrån sig, gråta, småljuga etc kan löna sig.. Ibland.
Däremot har Anna haft hiskeligt lätt att ljuga för sig själv. Blir uppenbart i programmet och efter alla år som överviktig.
Anna har ju själv sagt att hon ljugit för sig själv i många år, eftersom Anna inte verkar så smart,har hon ju inga problem att ljuga inför sig själv. Gång på gång går hon på sina egna lögner.

Det gör mytomaner tyvärr, jag känner eller kände en, Mytomani är som Anorexia de tror på sina lögner å "vet" att det de säger alltid är sant å så är verkligheten en annan. En anorektiker kan (enligt sig själv) aldrig bli för smal ä ser inte skelettet som andra ser.

Det är hemskt bägge två av dessa sjukdomar för de som har dom har ingen sjukdomsinsikt, tyvärr är det nog så med många psykiska sjukdomar.

Tragiskt, rent ut sagt
Citera
2020-11-04, 16:46
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/7bXc3HD6
Citera
2020-11-04, 16:48
Medlem
cece123s avatar
Anna har ju väldigt dålig självinsikt och ljuger för sig själv..
Dessa ord.. från bloggen..
http://annabook.se/page/23/
Citat:
För jag är hård emot mig själv och ibland känns det som att jag själv är min egna värsta fiende. Det är ju just därför som jag extremt sällan tar till mig utav främlingars elakheter. För ingen kan ” trycka ner ” mig lika hårt som jag själv gör när jag inte är i balans och lägger den sidan till. Sedan är dom människor som är uppmuntrande, positiva, snälla och inkännande, alltid i majoritet
Ja, Anna är dödshård mot sig själv.. Ingenting blir gjort...
Att positiva ord är i majoritet, beror på att Anna har rensat bort kritik.. Och B l o c k e r a t
När Anna säger att folk ska ta kål på henne för att de är så elaka, så visar hon tydligt att hon tar åt sig jättemycket.
Det vet vi numera väldigt väl om, eftersom Anna sagt det gång på gång och tydligen glömmer bort det.
Citat:
Adamsäpplet i halsen spränger, eller som någon påpekade, så har inte vi kvinnor något adamsäpple….. så jag får väl göra om och göra rätt och skriva struphuvudet. Struphuvudet spränger, jag får svårt att svälja och andningen blir tung – och hela bröstet krampar, det gör ont 😔
Anna hakar upp sig och skriver utförligt om klagomålet på hennes usla språkbruk...
Uppenbart överkänslig, då man väl knappast skriver om att folk påpekat fel i text..
Citat:
Tålamod är en dygd, och tålamod är nog den egenskap hos mig som är störst just nu – så känns det iallafall.
Sa Anna och hade återigen inte tålamodet att röra sig eller tålamodet att stå emot frestelsen i skafferiet..och som vanligt när Anna ska känna efter, ljuger hon för sig själv..
Citera
2020-11-04, 16:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
nytt på story

Medan folk ombeds att dra in på onödiga besök för att undvika smitta, ska Anna fixa brynen och håret under veckan..

Eftersom Anna tycks ha haft en mild Corona finns risk att hon kan bli smittad och sprida smitta igen.. Bra där Anna 👏👏👏NOT
Citera
2020-11-04, 16:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
nytt på story

😆måste hon alltid överdriva allt ? Stod på tre meters håll o pratade knappt en minut med salongstjejen .
Och sen i nästa andetag vill hon ha en ny tid där , dvs ligga med ansiktet några cm ifrån i drygt en timme för att fixa brynen .

Luktar dessutom fjäsk och tiggeri
Citera
2020-11-04, 17:00
Medlem
Fick Anna mycket jobb innan C19? Vad lever tanten av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in