Anna har ju väldigt dålig självinsikt och ljuger för sig själv..
Dessa ord.. från bloggen..
http://annabook.se/page/23/
Citat:
För jag är hård emot mig själv och ibland känns det som att jag själv är min egna värsta fiende. Det är ju just därför som jag extremt sällan tar till mig utav främlingars elakheter. För ingen kan ” trycka ner ” mig lika hårt som jag själv gör när jag inte är i balans och lägger den sidan till. Sedan är dom människor som är uppmuntrande, positiva, snälla och inkännande, alltid i majoritet
Ja, Anna är dödshård mot sig själv.. Ingenting blir gjort...
Att positiva ord är i majoritet, beror på att Anna har rensat bort kritik.. Och B l o c k e r a t
När Anna säger att folk ska ta kål på henne för att de är så elaka, så visar hon tydligt att hon tar åt sig jättemycket.
Det vet vi numera väldigt väl om, eftersom Anna sagt det gång på gång och tydligen glömmer bort det.
Citat:
Adamsäpplet i halsen spränger, eller som någon påpekade, så har inte vi kvinnor något adamsäpple….. så jag får väl göra om och göra rätt och skriva struphuvudet. Struphuvudet spränger, jag får svårt att svälja och andningen blir tung – och hela bröstet krampar, det gör ont 😔
Anna hakar upp sig och skriver utförligt om klagomålet på hennes usla språkbruk...
Uppenbart överkänslig, då man väl knappast skriver om att folk påpekat fel i text..
Citat:
Tålamod är en dygd, och tålamod är nog den egenskap hos mig som är störst just nu – så känns det iallafall.
Sa Anna och hade återigen inte tålamodet att röra sig eller tålamodet att stå emot frestelsen i skafferiet..och som vanligt när Anna ska känna efter, ljuger hon för sig själv..