Citat:
Ursprungligen postat av
Vaga
Creme fresh, grädde, gräddfil,
smör på mackan - vad har lidl att erbjuda där? Har knappt vågat gå till mejeridelen än pga fördomar.

Bordsguld är den bästa bregottkopian jag hittat, köper bara den sedan extrasaltat bregott blivit snordyrt.
edit: grädde brukar jag köpa och märker ingen skillnad mot andra märken, använder bara grädde i matlagning. Gräddfil har jag nog köpt någon gång, bara till dip och där är den lika som den vanliga jag köper.