Citat:
Ursprungligen postat av
Paddan1000
Var det någon som fick tag på Lidl's limited edition gymnastiksko idag på 200-butiksjubileét? Jag gick dit kl 16 efter jobbet, men då var skorna slut och de hade till och med tagit bort den tomma hyllan. De hade bara strumpor och flipflops kvar.
Öhh, du är ironisk nu va..? Jag kan säkert fixa ett par åt dig annars, haha!