Citat:
Ursprungligen postat av
Sereena
Samma här, men iaf min affär så var jag typ den enda som köpte det.
Här tog det rätt snabbt slut, förstod att det bor relativt många finnar i området där man bor i, dit man flyttat till ca 3 år sen.. Nåja.. hehe, äsch.. Saatana..