Citat:
Okej, kan varken dementera eller bekräfta det, då jag bara vet hur jag själv fungerar.
Men en del män har själva som teori, att dom mest desperata (läs kåta männen) driver upp en del kvinnors uppfattning om sitt värde, och jag tror att det kan ligga något i det.
Jag går till mig själv, bara för att en snygg man som är 30 år vill ha sex med mig, så tror ju inte jag att han vill ha en relation med mig, då det ställs lite andra krav för en seriös relation, än för en kk-relation.
Om kvinnor överlag bara fick högersvep av dom män som skulle kunna tänka sig en relation med henne, tror du inte att det kunde bidra till att en kvinna fick lov att tänka efter, vilka män hon har en chans på?
Om hon inte får ligg-erbjudanden från dom snyggaste killarna, skulle hon fortfarande rata vettiga män som ser bra ut, och som vill ha en relation med henne tror du? En del kanske, som hellre är ensam än väljer någon dom inte vill ha, men kanske det skulle minska "uppdrivandet" av vad man faktiskt kommer över?
Jag reserverar mig för att jag inte har kunskap om hur unga tjejer fungerar, då det var ett tag sen jag själv var ung, men alla kvinnor siktar inte uppåt. Men frågan är om dom kvinnor som inte gör det, anses attraktiva av männen?
Om jag är hungrig, och kan välja mellan att äta en för mig mycket välsmakande måltid, eller bara äta en rå morot och en knäckemacka, vad tror du att jag väljer?
Men om jag är hungrig, och det bara finns morot och knäckemacka, så lär jag nog äta det som finns.

Såg ut som vilken tjej som helst, men var rakt på och hade fart och fläkt. En otroligt sexig personlighet.