2020-11-13, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahia
Finns svar på frågan tidigare i tråden

Hittar inte
2020-11-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Vad tycker ni om bajsmannen? Han som vill leka med fekalier och så? Älskar den karln. Skitlätt, bokstavligt talat alltså, att logga honom.

Han är ju helt sjuk
2020-11-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ISK123
Hittar inte

Suck.

Hur du söker:

Antingen genom skype länken direkt, https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller skicka ett mail till honom för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com
2020-11-13, 20:10
Medlem
Citat:
Han är ju helt sjuk

Har han diarré?
2020-11-13, 20:24
Medlem
Citat:
Har han diarré?

Ja tyvärr
2020-11-14, 00:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Vad tycker ni om bajsmannen? Han som vill leka med fekalier och så? Älskar den karln. Skitlätt, bokstavligt talat alltså, att logga honom.
Är det äcklet som har en närbild som profilbild och ser ut som han är hämtad utav en skräckfilm? Sjuk jävla människa
2020-11-14, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är det äcklet som har en närbild som profilbild och ser ut som han är hämtad utav en skräckfilm? Sjuk jävla människa

Skräckfilm vettefan men ansiktet är nog skrynkligare än förhuden. Gillar även förnedring, gärna att slå/sparka på kvinnan.
2020-11-14, 16:24
Medlem
Citat:
Suck.

Hur du söker:

Antingen genom skype länken direkt, https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller skicka ett mail till honom för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com

Tack för hjälpen! Det uppskattas.
2020-11-14, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ISK123
Har JH coacherna blivit extra tjuriga efter sommaren? Tror de att kön kommer bli ännu sämre bara för att man inte loggade vad playern åt till frukost?

De är löjliga nu för tiden, en coach fick damp för att jag skrivit "jodå det stämmer" för många gånger. Herregud, skriver man 500 jävla meddelanden per dag så är det lätt hänt att vissa fraser och meningar upprepas ett par gånger, vad fan vill dom? De kåta gubbarna skiter fullständigt i sånt där.

Och varför denna besatthet i 150 tecken per meddelande? Det viktigaste är ju att gubbfan svarar inte, att man fyller ut sina meddelanden med massa bajseri.

Snart blir det texkings, jh börjar balla ur nu.
2020-11-14, 19:19
Bannlyst
Är texkings bättre än JH eller, vad tycker ni som kört båda, för/nackdelar? JH är alldeles för löjliga, jag har arbetat med detta på sidan om i fan flera år nu, 400-500 meddelanden dagligen och nu helt plötsligt börjar dom gnälla för att man skriver en viss fras för många gånger NÄR MAN SITTER OCH KÖR 500 JÄVLA MEDDELANDEN DAGLIGEN, VAD FÖRVÄNTAR NI ER, man har för i helvete en viss skrivstil och det är omöjligt att byta stil till sån mån att saker och ting aldrig upprepar sig när man skriver så pass mycket.

Företaget har verkligen blivit bajs på senaste.
2020-11-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Är texkings bättre än JH eller, vad tycker ni som kört båda, för/nackdelar? JH är alldeles för löjliga, jag har arbetat med detta på sidan om i fan flera år nu, 400-500 meddelanden dagligen och nu helt plötsligt börjar dom gnälla för att man skriver en viss fras för många gånger NÄR MAN SITTER OCH KÖR 500 JÄVLA MEDDELANDEN DAGLIGEN, VAD FÖRVÄNTAR NI ER, man har för i helvete en viss skrivstil och det är omöjligt att byta stil till sån mån att saker och ting aldrig upprepar sig när man skriver så pass mycket.

Företaget har verkligen blivit bajs på senaste.

Jag bytte från JH till TexKings och är extremt nöjd med beslutet. Coachen som man har är trevlig och har inte hört ett ord från han sedan jag började. Du kan glömma att logga och göra småfel utan att bli attackerad. Det är skönt att inte ständigt behöva läsa hur coacherna klagar och klagar. Tycker du borde testa att byta, i värsta fall är det bara att gå tillbaka.

Om du skriver 400-500 meddelanden per dag så kan du nog komma första plats på slutet av månaden och få 100 euro bonusen.
2020-11-14, 19:53
Bannlyst
Citat:
Jag bytte från JH till TexKings och är extremt nöjd med beslutet. Coachen som man har är trevlig och har inte hört ett ord från han sedan jag började. Du kan glömma att logga och göra småfel utan att bli attackerad. Det är skönt att inte ständigt behöva läsa hur coacherna klagar och klagar. Tycker du borde testa att byta, i värsta fall är det bara att gå tillbaka.

Om du skriver 400-500 meddelanden per dag så kan du nog komma första plats på slutet av månaden och få 100 euro bonusen.

Funderar på det. Är det mindre betalt - per meddelande - färre bonusar etc, hos texkings, antar jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in