2020-11-12, 23:11
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISK123
Har JH coacherna blivit extra tjuriga efter sommaren? Tror de att kön kommer bli ännu sämre bara för att man inte loggade vad playern åt till frukost?
Det finns inga glada coacher. Det är bara gnäll hela tiden. Dom sitter och gör massa jävla fejkgubbar som tar 5 minuter att logga, för dom försöker gömma orden. Vore kul om dom skrev något upplyftande någongång.
2020-11-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
...de går på hela konceptet, vad förväntar du dig av dessa gubbar? Det är samhällets bottenskrap, oavsett utbildning eller yrke. De är inte smarta, de är så jäkla efterblivna och de lever i en illusion

Haha helt rätt där. Men de som försöker vara smarta misslyckas, de gör sina tragiska ryck att rycka upp sig!
2020-11-13, 00:13
Medlem
Att Op SE8561 om du råkar finnas här. Grattis till att ha sabbat en hel chatt genom att fråga en man vars fru är avliden, vilket är noterat, varför han inte får sex på hemmaplan av sin fru.. Han freakade ut totalt.
2020-11-13, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Att Op SE8561 om du råkar finnas här. Grattis till att ha sabbat en hel chatt genom att fråga en man vars fru är avliden, vilket är noterat, varför han inte får sex på hemmaplan av sin fru.. Han freakade ut totalt.

Åååhnej! Du är ju delägare i företaget så fattar att det är trist när en target försvinner. Eller hoppar till nästa player.

Ni e så jävla gulliga.
2020-11-13, 04:03
Medlem
Citat:
Har JH coacherna blivit extra tjuriga efter sommaren? Tror de att kön kommer bli ännu sämre bara för att man inte loggade vad playern åt till frukost?

De hade nog inte lika mycket tid till att gnälla i somras. Nu är det gnäll om allt igen.
2020-11-13, 04:04
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan

...och vem i helvete bryr sig? Move on to the next one. Gråt inte över spilld mjölk. Förlåt – spilld sperma.

PS: Jag är SE8561... så sug min kuk *runkar framför ditt ansikte*
2020-11-13, 05:52
Medlem
Shoutout till alla coacher, lika bra att vi får ut er som inte kan logga
2020-11-13, 12:09
Medlem
loggat: Fick sitta inne 5månader för hatar jag att bli stoppad av en polis så jag lekte med dom i två timmar sen så försvann jag men bilen va skriven på mig så när jag stack hem så väntade nationella insatsstyrkan utanför och väntar på mig som om jag var värsta mördaren blev man behandlats haha fick så mycket stryk den kvällen hahaha heroinet fick jag bara två månader för haha dom tog det hårt som fan
2020-11-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
loggat: Fick sitta inne 5månader för hatar jag att bli stoppad av en polis så jag lekte med dom i två timmar sen så försvann jag men bilen va skriven på mig så när jag stack hem så väntade nationella insatsstyrkan utanför och väntar på mig som om jag var värsta mördaren blev man behandlats haha fick så mycket stryk den kvällen hahaha heroinet fick jag bara två månader för haha dom tog det hårt som fan

Kvinnor drömmer om den mannen.
2020-11-13, 19:55
Medlem
Nej nu får det faktiskt räcka. Hur kommer man i kontakt med TexKings?
2020-11-13, 20:00
Medlem
Citat:
Nej nu får det faktiskt räcka. Hur kommer man i kontakt med TexKings?

Finns svar på frågan tidigare i tråden
2020-11-13, 20:07
Medlem
Vad tycker ni om bajsmannen? Han som vill leka med fekalier och så? Älskar den karln. Skitlätt, bokstavligt talat alltså, att logga honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in