2020-09-05, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jodå, det gör jag varenda vecka.

Avvakta tills imorrn sen tar du kontakt med finansavdelningen. Dem som mailar ut din lönespec.
2020-09-05, 20:07
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Avvakta tills imorrn sen tar du kontakt med finansavdelningen. Dem som mailar ut din lönespec.
Tack, ska göra det, eller om jag väntar tills på måndag. Har du varit med om sådana här förseningar tidigare?
2020-09-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke9798
Har ni som arbetar på JH fått er lön än? Brukar få på torsdag, max fredag men inte dykt upp på mitt Revolut-konto än. Bara nyfiken.
Betalar JH lön till Revolut?
2020-09-05, 21:42
Medlem
Resplendents avatar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jonas-latsades-vara-kvinna-pa-dejtingsajt-tjanade-1-kr-per-meddelande

Golare har inga polare.
2020-09-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jonas-latsades-vara-kvinna-pa-dejtingsajt-tjanade-1-kr-per-meddelande

Golare har inga polare.

Jävla Jonas!
Återstår att se vad detta kan leda till. Förmodligen inte så mycket.
2020-09-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Tack, ska göra det, eller om jag väntar tills på måndag. Har du varit med om sådana här förseningar tidigare?

Nej som jag skrev har jag alltid fått senast fredag. Men jag kör inte samma utbetalningsmetod som dig.
2020-09-05, 22:10
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Du menar den där med bröst? Ja, den är ju verkligen skitdryg. Kan de inte bara ta bort den?
Ja precis! Hatat den profilen sedan 2016 haha!
2020-09-06, 00:11
Medlem
Citat:

Golare har inga polare.

Så hur stor risk tror ni att det finns i det här då? Vissa säger ju här att det som vi sysslar med är helt lagligt medan andra säger att det är bedrägeri. Skulle någon kunna luska fram något prejudikat? Hittar själv ingenting.
2020-09-06, 01:15
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:

Golare har inga polare.
Hahaha de får det att verka som att det handlar om värsta drogkartellen som säljer kvinnor. Varför vinklar dem det så mörkt för?
"Jonas" spelar offer och får det att verka som att han mått dåligt över detta haha!
2020-09-06, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Hahaha de får det att verka som att det handlar om värsta drogkartellen som säljer kvinnor. Varför vinklar dem det så mörkt för?
"Jonas" spelar offer och får det att verka som att han mått dåligt över detta haha!

Haha, han fick väl sparken och vill ha hämn. Det står också att han jobbade år 2018, varför kommer han fram med det här nu? Sökte han tillbaka och fick inte jobbet?
2020-09-06, 01:26
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
Haha, han fick väl sparken och vill ha hämn. Det står också att han jobbade år 2018, varför kommer han fram med det här nu? Sökte han tillbaka och fick inte jobbet?
Haha skulle inte förvånat mig. En loner som blir arg när det inte går hans väg. En och annan diagnos brukar ju sådana personer ha. Han fortsatte ju ändå jobba i en månad innan han kom på att han "mådde dåligt" över arbetet.
2020-09-06, 13:30
Medlem
m0rtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Ansökte till Texkings idag och fick jobbet direkt. Det är bara att skriva på, jag märker att du har erfarenhet, så en prövotid behövs inte
Blir att varva lite australienska mess med svenska. Får se vad TexKings går för.

Edit: Vad är det för trams att man helst ska skriva "IN11" och "UT11" till en Skype arbetsgrupp varje gång man loggar in och ut på sidan? Haha!

Ville texkings ha bild på dig + ID?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in