Citat:
Det var tråkigt att höra. Jag tror att jag kommer att känna mig hemma i den nya tråden. Men det är viktigt att fler än jag känner sig hemma i tråden. Annars kommer tråden att bli en tråkig plats.
Kan någonting göras för att exempelvis virvelbagg ska trivas i den nya tråden?
Citat:
Försökte mig på den stora tråden då i stället. Det brukade länkades mycket intressant där. I dag var det en artikel som jag inte hade hittat själv men som jag därför blev jätte tacksam för att få länkad. Som vanligt när detta sker vill jag tacka för länken.
Ta ut mitt favorit citat och skriva en kommentar. När jag sedan försökte skicka gick det inte, ty inlägget var redan raderat. Artikeln handlade om pandemin, och således påverkar den folkhälsan och därför bör den få länkas i medicin och hälsa. Men tyvärr är det någon som satt några skit regler på tråden som gör att man inte få dela all intressant information som berör pandemin.
Ta ut mitt favorit citat och skriva en kommentar. När jag sedan försökte skicka gick det inte, ty inlägget var redan raderat. Artikeln handlade om pandemin, och således påverkar den folkhälsan och därför bör den få länkas i medicin och hälsa. Men tyvärr är det någon som satt några skit regler på tråden som gör att man inte få dela all intressant information som berör pandemin.
Hade inlägget kunnat passa i den nya tråden? Ifall inläggets skribent hittar till den nya tråden, så kanske den får ett innehåll som passar dig?
Citat:
Hur den används är tyvärr helt godtyckligt. För jag länkade om artikeln på precis samma sätt som den var länkad första gången men skrev in ett lätt pinsamt: ”för det är ju viktigt för folkhälsan”. Till min stora förvåning fick den då vara kvar. En helt onödig kommentar i mina ögon då det säger sig själv. För det är klart att smittspridning påverkar folkhälsan
Så nu får man ha, vetenskaplig debatt, eller politiskt. Men det jag och många andra bad om. En fri tråd där man får dela och ta i mot information. En sådan får fortfarande inte finnas. Vad har ni i mot informations delande? Kan man inte bara få ha ett sådant kunskap törstande intresse av pandemin? Varför får inte en sådan tråd finnas?
Så nu får man ha, vetenskaplig debatt, eller politiskt. Men det jag och många andra bad om. En fri tråd där man får dela och ta i mot information. En sådan får fortfarande inte finnas. Vad har ni i mot informations delande? Kan man inte bara få ha ett sådant kunskap törstande intresse av pandemin? Varför får inte en sådan tråd finnas?
Kan den nya tråden tillåtas få den funktionen? I så fall, vad kan vi medlemmar göra för att tråden ska få det innehåll som virvelbagg önskar?