2020-11-11, 23:48
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Henrik fortsätter återigen göra "content" av att utmåla transkvinnor som psykiskt sjuka och komma med vilda spekulationer om vilka som skriver här i tråden. Felkönar medvetet en person som bannades ur gruppen efter att ah riktat kritik mot Henriks djupa transfobi och eftersom hon ställde frågor om hur Myra blivit abused vilket gossarna inte tål.

Jag köper inte bilden av Henko som transfob alls.

Och fuck så less jag är stå upp för rättvisa och bli kanonmat. Men here we go:

I mitt fall, när de hade fel om mig, och jag tog 110% avstånd från (tar) att Tim blev anmäld till soc och höll low key till hur alternativen hur värdelösa de är på källkritik, och "det är JAG guys" fick jag höra en jävla massa om hur TUR jag har Henko (han känner inte mig alls, men hade en jäävla massa påståenden) inte outar mig bla bla - I PODDEN.

Henko är ett jävla asshole som "jag skiter i att det är fejk, det är förjävligt ändå".

Och hängde ut sin bild av mig och hotar mig.

Jag gav honom en möjlighet att chilla från vad JAG postat - jag är inte stalkern eller har försvarat henne som han påstår.

Tro mig, jag har fucking minus 20% incitament försvara Henko. Men hade samma motiv innan när det gällde nån annan:

Bevis. Länka bevis. Och då inte på nivå Henko kallar nån rasist dvs han könade en transkvinna Bosse = Hitler han bråkat med i flera år och bara vill sparka i det nätskrev som känns.

Nu höjer jag mig:

Henko är en lättkränkt feg tönt som gör 30 min content på en okänd person som han påstår är mig, jag slår honom gärna på nosen med en ihoprullad tidning - men TRANSFOB?

No way.

Via sina plattformar (heder för just detta) har han avdramatiserat grejen, men lyft diskriminering.

Och TRO mig. Det svider försvara honom men bara för att han agerar i affekt mot mig måste inte jag mot honom.

Henko är inte transfob utan sett till alla med plattform senaste 10 åren motsatsen.
Han felkönar en transkvinna i sin FB-grupp just fööör han fattar det svider (och är dum i huvudet) men han är även via gissningar mot mig och sparkar som bevisat där han vill pga han är äcklig, hyperöverkänslig, synnerligen extremt genuint elak (inte cool eller nåt han visar på sitt CV, utan avskäckande maximakt läskigt oempatisk undantaget djur), plus korkad, men inte pga mitt kön.

Just ja podden då: 1.6/10.
Senast redigerad av Spritnota 2020-11-12 kl. 00:33.
Citera
2020-11-12, 02:03
Medlem
Crapmagics avatar
Är Axel muslim? eftersom dom skurit bort kuken på honom som 12 åring.

Sannas "hä hä" skratt är väldigt härligt och lite porrigt. Hur gammal ä hon?
Citera
2020-11-12, 11:46
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är Axel muslim? eftersom dom skurit bort kuken på honom som 12 åring.

Sannas "hä hä" skratt är väldigt härligt och lite porrigt. Hur gammal ä hon?

Det handlar väl om en medicinsk omskärelse. Ni vet, när det är för tight så ollonet inte kan komma ut. Religiös omskärelse sker ju inte i 12-årsåldern.
Citera
2020-11-12, 13:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Det handlar väl om en medicinsk omskärelse. Ni vet, när det är för tight så ollonet inte kan komma ut. Religiös omskärelse sker ju inte i 12-årsåldern.
Jaså, jag tänkte att ifall någon konverterar vid 12-års ålder till Islam/Judendom så får han ändå genomgå riten

Jag noterar förövrigt att Axel är mer nyanserad i helvetet, han ropar fascister om SD mens
hon vrålar nazister, varför ska kvinnor vara värst?

Alla 3 har alltså kommit ut som nakenbadare i senaste avsnittet. jag skulle inte ha något
emot att smygtitta på careless-Sanna
Citera
2020-11-13, 01:38
Medlem
NoelBabas avatar
Vad dricker Axel medan de spelar in sina avsnitt? Henko satte honom på plats ordentligt i det senaste avsnittet. Axel pratar om politik på samma nivå som Martin Soneby, "bränn ner hela landet, krascha ekonomin, vem bryr sig, det går att bygga upp igen!" Värdelöst och pubertalt.
Citera
2020-11-13, 11:48
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Henrik fortsätter återigen göra "content" av att utmåla transkvinnor som psykiskt sjuka och komma med vilda spekulationer om vilka som skriver här i tråden. Felkönar medvetet en person som bannades ur gruppen efter att ah riktat kritik mot Henriks djupa transfobi och eftersom hon ställde frågor om hur Myra blivit abused vilket gossarna inte tål.

hur många trans är det som varit runt dem egentligen
Citera
2020-11-13, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Hela den här soppan måste vara regisserad. Det är ju en dokusåpa, de spelar.

Det är faktiskt troligt för de är ju hyperfokuserade på den här tråden där de verkar kunna peka ut alla konton som folk de känner till och trollar den själva för att skapa content det är lätt att genomskåda
Senast redigerad av StElmosFire 2020-11-13 kl. 13:15.
Citera
2020-11-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StElmosFire
Det är faktiskt troligt för de är ju hyperfokuserade på den här tråden där de verkar kunna peka ut alla konton som folk de känner till och trollar den själva för att skapa content det är lätt att genomskåda

Inte då. Haveristerna med svans HAR inte trollkonton, för det är fruktansvärt att vara en anonym flashbackare. Bevakar de den här tråden gör de det för att ANDRA inte kan bete sig som folk.
Citera
2020-11-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Vad dricker Axel medan de spelar in sina avsnitt? Henko satte honom på plats ordentligt i det senaste avsnittet. Axel pratar om politik på samma nivå som Martin Soneby, "bränn ner hela landet, krascha ekonomin, vem bryr sig, det går att bygga upp igen!" Värdelöst och pubertalt.
Det gäller ju att i efterhand försvara hur man röstat till varje pris.

Senaste avsnittet var varierande kvalitet i mitt tycke. Den korta snutten om stålindustrin var intressant (synd att Henko inte utvecklade) och delen om Jenny Bengtsson var bra.
Delen om SD-politiker, nakenbad och besök hos snoppdoktor: helt ok.
Resonemangen kring Trumps Kina-politik och det amerikanska valet växlade mellan banalt, poänglöst och direkt felaktigt.
Snacket om Cissi Wallin och LC: söndertjatat och poänglöst.
Citera
2020-11-14, 00:52
Medlem
Spritnotas avatar
Då horungarna inte är läskunniga utan tror att "håll käften horunge" biter så har jag bemött allt era missfoster. Och hoten att om jag gör ska leda till vad ni säger - omg storhetsvansinne - så här rädd är jag för er och er arme.
Citera
2020-11-14, 02:03
Medlem
Spritnotas avatar
Början av avsnitt 91 Henko. En jävla massa negativa påståenden om mig och skit i det just nu - du kom fram till att "tvajeax" ogillar (snäll omskrivning) Cissi Wallin och hur du fick mina inlägg till hennes - stå för din usla kontroll istället!

Du vet vem jag är och att jag inte är henne enbart pga jag hörde av mig. Inte pga jag var bara kränkt som du då säger, men ändå - du vet vem jag är pga jag hörde av mig.

Veckor senare är det då sista jag hörde detta i affekt: "...och det ska den här Spitnota vara lika glad över att vi inte berättar vad du är för misslyckad jävla apa till människa..."

Du säger "vi" så du företräder fler än dig själv.
Axel bad mig explicit kontakta dig, och du har blockat mig överallt så gör här. Vet du läser.

Allt du tycker om mig på avstånd och sade till dina följare som en sanning...well. Jag släpper det om du säger du i affekt sade en okänd person ska vara glad du inte använder din plattform till YTTERLIGARE ett avsnitt och att det du sade om mig som du inte känner gick överstyr. Och gärna - du behöver inte ta avstånd från dina intryck - men nyanserar att vad du sade om mig bygger på en bild du har av 10% av mina inlägg på nätet, som i sin tur inte behöver representera 10% av mig - allt från 1 - 100% - men det du sett är din uppfattning och kan vara en bråkdel. Det är din bild av mig.

Alltså, man får blir arg och näthata. Göra på mig utan platyform i ett publikt avsnitt... Hmm...

Well, ser det från din vinkel:
Du trodde jag var den du upplever som din stalker.

Men. Att få detta djupt personliga hat från dig mot mig när jag/det borde ha lugnat veta "jaha bara X" efter första raseriet, är en dålig signal till alla som inte vågar möta dig öga mot öga. Som du förstår kan inte jag kan inte rekommendera "skriv vad du tycker".

Nåväl, gör det jävla avsnittet om hur ännu värre jag är, eller säg du var förbannad och tog ut det på mig. Och en försvårande detalj - det där avsnittet övertygade inte mig. Och nä vi är inte kompisar. Det var indicier och känslor från ett håll.
Senast redigerad av Spritnota 2020-11-14 kl. 02:21.
Citera
2020-11-14, 03:01
Bannlyst
Bra att dom tar upp bluffen Linnéa Claeson, för övrigt långtråkiga avsnitt, bättre när Myran var med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in