Citat:
Henrik fortsätter återigen göra "content" av att utmåla transkvinnor som psykiskt sjuka och komma med vilda spekulationer om vilka som skriver här i tråden. Felkönar medvetet en person som bannades ur gruppen efter att ah riktat kritik mot Henriks djupa transfobi och eftersom hon ställde frågor om hur Myra blivit abused vilket gossarna inte tål.
Jag köper inte bilden av Henko som transfob alls.
Och fuck så less jag är stå upp för rättvisa och bli kanonmat. Men here we go:
I mitt fall, när de hade fel om mig, och jag tog 110% avstånd från (tar) att Tim blev anmäld till soc och höll low key till hur alternativen hur värdelösa de är på källkritik, och "det är JAG guys" fick jag höra en jävla massa om hur TUR jag har Henko (han känner inte mig alls, men hade en jäävla massa påståenden) inte outar mig bla bla - I PODDEN.
Henko är ett jävla asshole som "jag skiter i att det är fejk, det är förjävligt ändå".
Och hängde ut sin bild av mig och hotar mig.
Jag gav honom en möjlighet att chilla från vad JAG postat - jag är inte stalkern eller har försvarat henne som han påstår.
Tro mig, jag har fucking minus 20% incitament försvara Henko. Men hade samma motiv innan när det gällde nån annan:
Bevis. Länka bevis. Och då inte på nivå Henko kallar nån rasist dvs han könade en transkvinna Bosse = Hitler han bråkat med i flera år och bara vill sparka i det nätskrev som känns.
Nu höjer jag mig:
Henko är en lättkränkt feg tönt som gör 30 min content på en okänd person som han påstår är mig, jag slår honom gärna på nosen med en ihoprullad tidning - men TRANSFOB?
No way.
Via sina plattformar (heder för just detta) har han avdramatiserat grejen, men lyft diskriminering.
Och TRO mig. Det svider försvara honom men bara för att han agerar i affekt mot mig måste inte jag mot honom.
Henko är inte transfob utan sett till alla med plattform senaste 10 åren motsatsen.
Han felkönar en transkvinna i sin FB-grupp just fööör han fattar det svider (och är dum i huvudet) men han är även via gissningar mot mig och sparkar som bevisat där han vill pga han är äcklig, hyperöverkänslig, synnerligen extremt genuint elak (inte cool eller nåt han visar på sitt CV, utan avskäckande maximakt läskigt oempatisk undantaget djur), plus korkad, men inte pga mitt kön.
Just ja podden då: 1.6/10.
Senast redigerad av Spritnota 2020-11-12 kl. 00:33.
Senast redigerad av Spritnota 2020-11-12 kl. 00:33.