2020-11-11, 08:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har ju redan hotat med kaos och elände i sju dimensioner om han sticker så vare sig han eller barnen vågar flytta fast de hade behövt göra det. Man vet aldrig vad hon kan ställa till med om de vågar ens nämna ordet flytta eftersom hon är så oberäknelig.

Ja det ligger nog nånting i det, Anna verkar hålla i familjen i ett järngrepp och allt ska vara på hennes villkor.
Citera
2020-11-11, 08:34
Medlem
Varför har/bär Anna munskydd? Hon hade väl haft Covid och då är man inte smittsam eller smittar? Fattar inte.... Dessutom så är ju folkhälsomyndighetens rekommendationer att man inte bär munskydd för att vi, som ensamt land i Europa, inte kan hantera dessa.
Citera
2020-11-11, 08:46
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Varför har/bär Anna munskydd? Hon hade väl haft Covid och då är man inte smittsam eller smittar? Fattar inte.... Dessutom så är ju folkhälsomyndighetens rekommendationer att man inte bär munskydd för att vi, som ensamt land i Europa, inte kan hantera dessa.

Finns ju enstaka fall där folk smittats två gånger. En bättre förklaring kan va att Anna inte hade corona utan lider av kronisk ljugkäft.
Citera
2020-11-11, 08:47
Medlem
"För en liten stund sedan i duschen, så drabbades jag av något smärtsamt i bröstet" Ja du Anna... när kollade du ditt blodtryck senast? Med din övervikt, frossande i fet mat och ingen motion så kommer kärlkrampen som ett brev på posten. Du är inte så ung längre....
Citera
2020-11-11, 09:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
https://i.postimg.cc/sXMTVjt4/124392...39550402-n.jpg

Varför klipper dom inte gräsmattan?
Dom förstår nog inte att hus/tomt behöver underhåll.

Noterar även att ett fönster är öppet högst upp till höger på kåken.
Fukt/mögelproblem? Hoppas med tanke på det låga straffet Felicia fick.
Bam Bam bam karma!!

Fast det är väl inge konstigehter att ha fönstret uppe så här års? Vädrar ofta under den här tiden på året för att få skön tempratur i sovrummet när jag ska sova
Citera
2020-11-11, 09:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Anna har nog druckit lite mer än kaffe hos My.
Självgodhet och verklighetsfrånvarande delux.
Känns väldigt påverkat.
https://www.bildtagg.se/file/eoxbipbo2lx78pg35janjcsc

Hon vill nte berätta för mycket...nä men skriv inget alls på instagram då. Hon är som en av mina vänner på facebook som ofta skriver typ "När man trodde att man kunde lita på folk." sen när folk undrar vad om hänt "vill inte prata om det" eller "tar det i pm" de vill så gärna att folk ska undra, tycka synd om dem och skicka lite styrkekram.

Men det är tur att Anna kan krypa ner i sn nybäddade säng... Tragiskt egentligen att det enda hon verkar ha är en ytlig fasad och glädjen att kunna krypa ner i en nybäddad säng. Om hon nu är så trött på ytligheten är det väl bara att sluta lägga upp bilder med tusen filter. Inte som att det skulle komma som en chock för någon att en på 50 har grått hår, rynkor och annat som hör åldern till.
Citera
2020-11-11, 10:26
Medlem
Hon sade för någon vecka sedan eller två när hon befann sig utanför solariet att hon varken läser Bloggkollen eller Flashback.

Detta tror jag inte en sekund på. Är det någon som håller med mig?
Citera
2020-11-11, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Arbets- eller märkeskläder a la orten? Antar ortenstyle när han är ute och "arbetar"...
Jag undrar också, vart åker han? Jobb, samhällstjänst, träffa sina allierade som glider rund i adidaskostym?
Citera
2020-11-11, 10:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon sade för någon vecka sedan eller två när hon befann sig utanför solariet att hon varken läser Bloggkollen eller Flashback.

Detta tror jag inte en sekund på. Är det någon som håller med mig?

Nej hon läser inte , hon får sjuka mängder med skärmdumpar på en från sina följare ..
https://bloggbevakning.se/2020/08/14...hit-list-igen/
Senast redigerad av nickomyra 2020-11-11 kl. 11:31.
Citera
2020-11-11, 10:42
Medlem
SolidSteels avatar
Jag har legat med Anna Book, året var 2006.
Citera
2020-11-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel

Har du fått samtalsterapi efteråt? Upplevt PTSD?
Citera
2020-11-11, 11:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel

Vart träffades ni ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in