2020-11-10, 21:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna borde föräras en T-shirt där det står
"Kolhydrater byggde denna snygga kropp"..
Haha det hade varit klockrent. Hon hade burit den med stolthet.
Citera
2020-11-10, 21:39
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Tjuvbarn.. I protest.
Tjuvtant eller tjuvkärring, hon blir ju 30 nästa år.

Märkligt att Anna som är typ 20 år äldre än My är närmare kompis med My, än Felicia.
Men Felicia tycks ha ännu svårare än morsan att få kompisar.
Anna är väl egentligen 20 år yngre än My, mentalt, dock ej fysiskt. Dvs snart 13 år..

Undrar hur mycket som "försvinner " när Anna och Felicia river runt i Mys saker.
Som att släppa in två rävar i ett hönshus.
Citera
2020-11-10, 22:40
Medlem
Rondavouzs avatar
Anna har nog druckit lite mer än kaffe hos My.
Självgodhet och verklighetsfrånvarande delux.
Känns väldigt påverkat.
https://www.bildtagg.se/file/eoxbipbo2lx78pg35janjcsc
Citera
2020-11-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Vad gör sonen i huset?
Varför snackar han riktig "blattesvenska"?
Anna känns så fruktansvärt omogen.
Att ta alla dessa selfies med samma pose, och vrålmycket filter?!
Hon pratar med sin telefon och andvänder sig av trollröst vs bebisröst när hon konverserar?!
Konstigt om Roberto tittar åt något annat håll? Kanske rent av sticker från herrgården...
Såg Antonio på pendeln idag, inte mycket att se en liten plutt kan inte ens vara 1,60 men ändå en fullfjädrad våldtäktsman och pedofil
Citera
2020-11-10, 22:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Anna har nog druckit lite mer än kaffe hos My.
Självgodhet och verklighetsfrånvarande delux.
Känns väldigt påverkat.
https://www.bildtagg.se/file/eoxbipbo2lx78pg35janjcsc

Hm, så Anna lugnar ned sig genom att titta på bilder av sig själv..
Hon påminner om en orange jättebebisnarcicisst i det stora landet i Väst.
Han skulle göra samma sak.

Och hon längtar efter att BARA KUNNA VARA SIG SJÄLV. Enkelt Anna .. ta bort löshår, smink, lösnaglar, tandfasader,låt bli att Microblada ögonbrynen, sluta sola.. Fortsätt och ät
Där har vi genuina Anna Book, som är sig själv.
Citera
2020-11-11, 01:50
Medlem
Citat:
Hm, så Anna lugnar ned sig genom att titta på bilder av sig själv..
Hon påminner om en orange jättebebisnarcicisst i det stora landet i Väst.
Han skulle göra samma sak.

Och hon längtar efter att BARA KUNNA VARA SIG SJÄLV. Enkelt Anna .. ta bort löshår, smink, lösnaglar, tandfasader,låt bli att Microblada ögonbrynen, sluta sola.. Fortsätt och ät
Där har vi genuina Anna Book, som är sig själv.

Är det ens möjligt att vara så narcissistisk som den här människan? Hon påstår att folk inte ser hur mycket hon tänker på andra= hur god hon är... herregud... hon lyckas ju få ALLT att handla om henne själv.
Citera
2020-11-11, 06:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Såg Antonio på pendeln idag, inte mycket att se en liten plutt kan inte ens vara 1,60 men ändå en fullfjädrad våldtäktsman och pedofil
Arbets- eller märkeskläder a la orten? Antar ortenstyle när han är ute och "arbetar"...
Citera
2020-11-11, 06:21
Avstängd
Omg samma självömkan igen. Vem faa.. skriver människan för? Trösta sig med gamla bilder på sig själv. Kanske saknar tiden utan kakelplattor, fake hår och naglar. Alla elaka främmande människor, å så slutklämmen " krypa ner i sin härligt nybäddade säng". Narcisisternas drottning talar.
Citera
2020-11-11, 07:11
Medlem
Topgun855s avatar
https://i.postimg.cc/sXMTVjt4/124392...39550402-n.jpg

Varför klipper dom inte gräsmattan?
Dom förstår nog inte att hus/tomt behöver underhåll.

Noterar även att ett fönster är öppet högst upp till höger på kåken.
Fukt/mögelproblem? Hoppas med tanke på det låga straffet Felicia fick.
Bam Bam bam karma!!
Senast redigerad av Topgun855 2020-11-11 kl. 07:22. Anledning: Tillägg
Citera
2020-11-11, 07:22
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Omg samma självömkan igen. Vem faa.. skriver människan för? Trösta sig med gamla bilder på sig själv. Kanske saknar tiden utan kakelplattor, fake hår och naglar. Alla elaka främmande människor, å så slutklämmen " krypa ner i sin härligt nybäddade säng". Narcisisternas drottning talar.

"Därför längtar jag bort där jag bara kan och får vara bara jag 😔 ". Men herregud. Det är väl bara att vara det. Vill man inte ha synpunkter på sina filtrerade bilder och livesändningar så är det väl bara att låta bli att lägga ut. Var dig själv i Odensala Anna och ägna dig åt familjen istället för att vara en pajas på nätet.

Men hon längtade väl till sol och bad vid svärfars lägenhet, det var väl det hon menade.
Citera
2020-11-11, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"Därför längtar jag bort där jag bara kan och får vara bara jag 😔 ". Men herregud. Det är väl bara att vara det. Vill man inte ha synpunkter på sina filtrerade bilder och livesändningar så är det väl bara att låta bli att lägga ut. Var dig själv i Odensala Anna och ägna dig åt familjen istället för att vara en pajas på nätet.

Men hon längtade väl till sol och bad vid svärfars lägenhet, det var väl det hon menade.

det ska vara fokus på Anna och inte stt Sven Wollter gott bort i hennes sjuka värld! Ja det var väl dags för drama nu igen
Citera
2020-11-11, 08:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Med tanke på vad som skrevs tidigare i tråden angående Robertos turer på pendeltåget och de han utbytte heta blickar med... Kan det kanske vara så att han mer än "tittat" nu när han åker pendeltåget? Roberto är ju en stilig karl och jag tror att han ganska lätt hade blivit uppraggad av några andra heta män... Anna har ju också tidigare hintat om trekanter... Tänk om det är så att Anna inte hamnade i centrum utan att det blev hetare mellan Roberto och den som var med... Det kan ju ha skapat lite panik och att hon nu måste ha lite "skadekontroll" och på alla sätt visa hur mkt hon är beroende/älskar honom om han nu skulle få för sig att ägna egentid och leka på egen hand?

Ja, inte vet jag, kanske att mina tankar löper helt tokigt. Men efter att ha följt denna tråd under väldigt lång tid så förvånar inget längre och verkligheten är ofta värre än fantasin...

Men om hon vill ha trekant så borde hon ju inte bl upprörd över att han eventuellt flörtat.

Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Jävligt läskiga!
Men jag håller med, hon har ju uppenbarligen tappat en av tänderna, och de andra är nog på god väg att lossna. I vilket fall så ser det förjävligt ut med allt det svarta skitet som sitter mellan tänderna
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vilken tur att hon köpt många munskydd i Spanien som hon kan dölja förfallet av tänderna med. Ekonomin lär inte tillåta att åtgärda tänderna.

Verkligen och ja man ser ju verkligen stora glipor mellan ett par tänder så de är nog som sagt påväg att lossna.

Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det brukar vara så att det man gapar mest om är det man är mest osäker på, och man vill då visa för sig själv och andra hur bra man har det, när man egentligen inte har det så bra.

De av mina vänner på facebook som la upp flest lyckliga parbilder är antingen skilda nu eller krisar.
Paren som inte har behov av att synas är de som har det bra.

Ja det ligger verkligen nånting i det. Känns väldigt osäkert att behäöva basunera ut sin kärlek på sociala medier "Den 6/10 2020 fick livet en ny mening träffade min älskade älskling Johan, älskar dig mest av allt" Så beroende av relationen ocg bli så extrem efter enbart nån vecka ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in