Citat:
Nej, män lyckas i alla fall då och då befrukta kivnnor så de tillsammans blir oönskat gravida, trots! både preventivmetoder, sexualundervisning etc....
Antigen tar man fasta på denna fakta, och löser detta problem som kan få oerhört negativa konsekvenser om man inte gör något åt, eller så fördelar man de negativa konsekvenserna jämnt över de som är ansvariga...och jag har redan lagt fram det förslaget för dig...men nääääää DET var ju "vulgärt" Vilket säger allt om dina åsikter.
Citat:
Jag tror inte på en blogg, men i anledning av bloggen tror jag det finns goda skäl att syna BRÅ i sömmarna när det gäller deras statistik. Ja, källkritik helt enkelt.
Finns det även anledning syna EU i sömmarna menar du? eller all övrig vetenskaplig forskning/ statistiska sammanställninbgar som säger samma sak?
Vet du du tänker som Trump, allt jag inte gillar är "fake".
Citat:
Denna minskning, vilken därtill är förklarlig, har i Sverige upphört och de senaste decennierna är det istället en uppgång, vilket visas i den statistik jag länkade till från Kvartal.
nej Sverige samt Europa har en ökning på en ytterst liten andel av kriminalitet, olika former av terrorism och internetkriminalitet ex. eller för Sveriges del gängrelaterade våldsdåd.
Inget av detta gör att varken Sverige eller Europa...."går under".
Citat:
Jag är resultatinriktad och givet statistiken så är finländska kvinnor mera framgångsrika i att undvika aborter. Det finner jag vara bra.
nej de thar du inte en susning om.....eftesom du inte vet hur många finskor som är rejält missnöjda med att inte kunna göra abort, eller om finskrona löser sitt problem ex. via att överkonsumera dagen efter piller, eller om de löser det genom att som polskorna ex. göra abort utomlands.
Sannolikheten att fisnkor skulle ha mindre sex än svenskor eller använda preventivmedel mer, eller på nått märkligt vis vara mindre fruktsamma, ser jag som extremt osannolikt.
men ?? kanske beror det mindre antalet graviditeter i Finland på finska mäns sämre spermiekvalitet?
https://svenska.yle.fi/artikel/2017/10/04/trenden-ar-klar-men-vad-beror-den-pa-finlandska-man-har-allt-samre-sperma
Citat:
Finländska mäns, och kvinnors nota bene, prestationer i de tre krig som för Finlands del utgjorde andra världskriget gör dem utan tvekan till betydligt mer beundransvärda än svenskar från samma tid. Resultat räknas!
Så? du drar alltså slutsatsen att svenska män är fega uslingar, extremt dåliga patrioter bara för att Sverige inte blev attackerat under andra världskriget?
Verkligen brilljant logik du.
Det tillhör standarden för ALLA vetenskapliga undersökningar där något ska jämföras med något annat avseende ett specifikt område att objekten för jämförelsen utsätts för samma sak, så att jämförelsen över "reaktion" över utsattheten blir korrekt.
men....det har du tydligen inte fått med dig.
Du kan inte dra din slutsats gällande finska kvinnor via att använda aborttalen, då abortlagarna ser olika ut.
Vänligen ta dig nu samman och fatta detta.