Citat:
Ja liksom hans formuleringar i brev och intervjuer.Säkrare och säkrare ju mer jag sätter mig in i detaljerna. Som jag skrivit tidigare var jag inledningsvis besviken på KP:s slutsatser och presentation. Detta, förstår jag nu, enbart för att han i mitt tycke pekade ut fel person. Jag slutade egentligen lyssna när han sa "Skandiamannen". När jag nu sett om den får jag en helt annan bild, tack vare bättre egna "förkunskaper".
Inte många av oss kunde ana hur rätt SE hade angående den där pusselbiten i april-86. Han säger det med en "förstår-ni-inte-vad-det-är-jag-egentligen-vill-säga" uppsyn. Det där sista är ungefär av samma dignitet som GW:s magkänsla
.
Inte många av oss kunde ana hur rätt SE hade angående den där pusselbiten i april-86. Han säger det med en "förstår-ni-inte-vad-det-är-jag-egentligen-vill-säga" uppsyn. Det där sista är ungefär av samma dignitet som GW:s magkänsla
.Jag blev också besviken på pressträffen eftersom KP låtit så självsäker hade jag förväntat mig nåt handfast mot SE.
Att just SE skulle presenteras som GM var jag nästan hundra på.
Dels för att jag då liksom nu är rätt säker på hans skild dels för att media rapporterat så mycket om honom och att polisen utrett honom så intensivt in i det sista.
Skulle man utrett honom för att avskriva honom borde man hunnit göra det för ett bra tag sen.
Jag är säker på honom som GM till ungefär 80%.
OM vissa saker jag fått indikationer på kommer att komma fram gällande SE så kommer jag att att vara uppe i 90% i sannolikhet.
Det som ändå ger ett visst tvivel är att det finns många mystiska omständigheter kring många personer,
Jag har t.ex inte något problem med att se din tidigare kandidat CA som GM.
De konkreta bevisen saknas tyvärr och så var det CAs icke provskjutna vapen.
I likhet med dig så är det dock så att ju mer man läser och tänker desto mer tror man på SE som GM.