2019-10-01, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Hen kan nog dyka upp igen. Men svårt att säga när. Du kan ju ställa in dina filter så att du snävar in på att bara visa personer med tex samma ålder som hen, då lär hen dyka upp snabbare.

Annars får du nog starta om kontot (ditt plus/gold går dock att återställa efter).

Tack för tips! Ska genast testa!
Citera
2019-10-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
1. Har du skrivit till alla/de flesta?
2. Minst ett femtiotal av dessa jävla 150 bör väl ha sett bra ut?

Nej haha kanske skrivit till 40-50.. Försvinner gold om jag raderat kontot eller är det kopplat till mitt nummer om jag skapar ett nytt acc?
Citera
2019-10-01, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven1337
Försvinner gold om jag raderat kontot eller är det kopplat till mitt nummer om jag skapar ett nytt acc?
Nej det är kopplat till ditt Apple eller Google-konto, och återställs mer eller mindre automatiskt om du skapar ett nytt konto.
Citera
2019-10-01, 18:49
Medlem
När ni statar om era Tinder-konton gör ni ett nytt Facebook konto också ? har hört att det är så man ska göra. Sen har jag även märkt att det är stor skillnad på vilken kvalité man har på fotografierna. Många brudar verkar ha skitbra kvalité på sina bilder trots att dem måste använda samma typ av kamera som mig, hur kommer det sig ?
Citera
2019-10-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
När ni statar om era Tinder-konton gör ni ett nytt Facebook konto också ? har hört att det är så man ska göra. Sen har jag även märkt att det är stor skillnad på vilken kvalité man har på fotografierna. Många brudar verkar ha skitbra kvalité på sina bilder trots att dem måste använda samma typ av kamera som mig, hur kommer det sig ?

De använder mycket smink och massa filter.
Citera
2019-10-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Hur har det gått, något svar? Ditt svar var bra. Jag hade varit nyfiken på varför hon tänker som hon tänker. Och även om det går att ana att det är baserat på någon hyperaktiv nervositet över risken att betraktas som rasist så hade det varit intressant att höra henne förklara det.

Ja i detta sammanhanget innehåller "respekt" extra mycket.
Jag har också svårt att föreställa mig att hon inte skulle omvärdera sin slutplädering efter swedlites svar. Att kalla någon från israel för rasist är hal is direkt.

Nä, fick aldrig något svar :P
Citera
2019-10-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Efter ett par omstarter kan det vara värt att göra nytt FB-konto. I det korta perspektivet har jag inte märkt något problem med samma konto. Problemet med nya FB-konton är att de ofta kan uppfattas som spam/bot-försök av Tinder, om de verkar tomma på info, så om du gör nytt bör du fylla på med dels "vänner" och även gilla-markeringar.
Citera
2019-10-02, 10:53
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGatfulla
Nu gjorde jag ett nytt konto och fick 25+.. Sållar genom och denna siffra förblir oförändrad, trots att jag dissat minst 50 på En runda (mesta är skräp). En endaste matchning uppstår. Rundan över fortfarande 25+....

Tinder hållet på ens matchningar tills man betalar??

Det finns två teorier till denna har jag kommit på.

1. De som swipat dig har gjort det på en genomresa och nu är utanför din sökgräns. Jag har märkt det för jag har 52 likes men har swipat slut på profiler xD.

2. Tinder döljer skiten tills du betalar.

Förövrigt sluta bråka om vem som skriver först och inte. Löp perioden är över för brudarna, det är sloppy seconds av dissade brudar från sommarens bravader ni slåss om. Bästa perioden är precis innan sommaren. I maj och Juni t.o.m en bit in i Juli är absolut de bästa månaderna att få haff på. jag tror nästan det är något biologiskt i detta. Sedan visst får man ragg året om men jag tycker absolut kunna se mig en topp där i krokarna. Nu har jag inte varit singel i mer än 4 månader, men tycker mig kunna se att raggen jag stackat upp dala lite nu, kan det vara årsbetingat och att man har massor att göra, absolut tänker jag. Jag själv känner inte lika bra drag i mig själv.
Senast redigerad av Wheeler88 2019-10-02 kl. 10:57.
Citera
2019-10-02, 11:04
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doglamp
Svårt att svara, smaken är ju som baken Han ser bra ut, definitivt, fina ögon och vältränad kropp (dock lite väl mycket vältränad för min smak.) Men om jag enbart hade gått efter utseende och inte läst hans profil så hade jag inte swipeat höger, lite söt och gemensamma intressen gjorde att jag swipeade höger. Så... en good looking medelmåtta? Tror inte att han är såpass snygg att "alla" tjejer tycker det.

Lägger in min input, han kanske trodde du tappade intresse för honom. Kan du under din upptagna tid svarat honom kort? Jag kan säga att vänta en stund och skriv igen kanske en vecka eller två. jag är likadan i mitt egna beetende. Får jag känslan av att hon spelar svår eller verkar ointresserad hamnar hon underst i prioritetslistan. För mig är det viktigt att inte spela något slags spel. Märker jag det säger jag öppet och ärligt säg bara vad du känner och tycker. För jag orkar inte med att någon spelar svår, det tar jag som ointresse, man kan vara svår på andra sätt istället. Ex. inte ligga på första dejten isåfall.

Sedan kan min prioritetslista verka löjlig men jag gör det för jag träffar en åt gången. Dör det ut, så tar jag nästa. Det ska ju trots allt vara exklusivt och speciellt för den man uppvaktar.
Senast redigerad av Wheeler88 2019-10-02 kl. 11:13.
Citera
2019-10-02, 11:24
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Fyfan va trögt Tinder går 2-3 veckor efter man skapat ett nytt konto. Första dagarna matchar man i princip med allt känns det som, och sen avtar det successivt med en jävla hög fart.

Skaffade skiten för tre veckor sedan igen (9:e september) och som en kul grej noterade jag mina ''stats'' veckovis.
Första veckan matchade jag med 180 tjejer. Andra veckan gick det upp till 240 (dvs dryga 60 nya, några har säkert tagit bort mig) och den tredje veckan fick jag ytterligare 18 och ligger därmed på 258 matchningar just nu.
Jag har hela tiden svept lika selektivt och ungefär lika mycket, eventuellt lite oftare i början, men det motsvarar absolut inte en sådan gigantisk skillnad.

Använder mig utav tre bilder. Två stycken helkroppsbilder med 9,5 respektive 9,2 i betyg (via Photofeeler) och en selfie med betyget 7,2. Ligger dock absolut inte inom topp 10% percentilen, utan snarare runt topp 25%.

Shit, det låter onekligen positivt för dig. Nästan så jag som kille undrar hur bra du ser ut. För mig låter som som top 10 % med de poängen. Har du även de sociala bitarna är det guldläge för dig.

Har aldrig sett hur det ser ut från kvinnoras perspektiv alltså vilka dudes vi krigar mot. Men av erfarenheten här så är jag inte så orolig för att du misslyckas
Citera
2019-10-02, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Shit, det låter onekligen positivt för dig. Nästan så jag som kille undrar hur bra du ser ut. För mig låter som som top 10 % med de poängen. Har du även de sociala bitarna är det guldläge för dig.

Har aldrig sett hur det ser ut från kvinnoras perspektiv alltså vilka dudes vi krigar mot. Men av erfarenheten här så är jag inte så orolig för att du misslyckas

Jo det känns som att antingen så drunknar man i matchningar eller så får man inget. Att få mer än 10 matchningar överhuvudtaget skulle jag klassa som väldigt framgångsrikt.

Jag har haft Tinder i 3-4 månader och har noll matchningar hittills.
Citera
2019-10-02, 12:19
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jo det känns som att antingen så drunknar man i matchningar eller så får man inget. Att få mer än 10 matchningar överhuvudtaget skulle jag klassa som väldigt framgångsrikt.

Jag har haft Tinder i 3-4 månader och har noll matchningar hittills.

Tinder är bara ett komplement till den riktiga världen, Jag är inte orolig för att du en dag stöter på en kvinna som vill ha dig också. Tinder är så ytligt vid första kontakten och det är deras stora akilleshäl. testa badoo eller annan sida där det inte krävs matchningar för att kunna lära känna dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in