Citat:
Ursprungligen postat av
DenGatfulla
Nu gjorde jag ett nytt konto och fick 25+.. Sållar genom och denna siffra förblir oförändrad, trots att jag dissat minst 50 på En runda (mesta är skräp). En endaste matchning uppstår. Rundan över fortfarande 25+....
Tinder hållet på ens matchningar tills man betalar??
Det finns två teorier till denna har jag kommit på.
1. De som swipat dig har gjort det på en genomresa och nu är utanför din sökgräns. Jag har märkt det för jag har 52 likes men har swipat slut på profiler xD.
2. Tinder döljer skiten tills du betalar.
Förövrigt sluta bråka om vem som skriver först och inte. Löp perioden är över för brudarna, det är sloppy seconds av dissade brudar från sommarens bravader ni slåss om. Bästa perioden är precis innan sommaren. I maj och Juni t.o.m en bit in i Juli är absolut de bästa månaderna att få haff på. jag tror nästan det är något biologiskt i detta. Sedan visst får man ragg året om men jag tycker absolut kunna se mig en topp där i krokarna. Nu har jag inte varit singel i mer än 4 månader, men tycker mig kunna se att raggen jag stackat upp dala lite nu, kan det vara årsbetingat och att man har massor att göra, absolut tänker jag. Jag själv känner inte lika bra drag i mig själv.