2020-10-30, 00:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jag kan inte föreställa mig ett värre scenario än Anna som doula.
Att ligga där i krystvärkar med henne storbölandes i örat medan hon för femtioelfte gången berättar att det var jobbigare för henne när hennes mage sprack. Och att hon gjort 20 bukoperationer. Stor risk att en födande kvinna skulle försöka strypa henne med slangen till lustgasen.

Medan mamman kämpar i ett hörn med att föda barn, kräver Anna alla sjukvårdsresurser, när hon bryter ihop som en våt fläck liggandes på golvet för 995:e gången.
Hon minns alla sina trauman, aborter, kejsarsnitt och bråck.
Att Anna skulle ha varit en doula.. Tror jag på när jag ser det. För nuvarande tror jag 0,0000000 promille på denna skröna.
Senast redigerad av cece123 2020-10-30 kl. 00:22.
Citera
2020-10-30, 01:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nån som någon gång hört Anna nämna nåt om att hon är en doula? Enl en polare hade Anna i dagens live sagt att hon varit doula på 11 förlossningar

Sa hon det på liven? Nä, det är hon inte utan det är ännu ett lite subtilt sätt att säga att de behöver pengar eftersom en doula tar betalt för sina tjänster. Troligen har restriktionerna plus Anna lögn om att hon hade corona fått Robertos arbetsgivare att reagera så jag tror att han ska börja gå på varselschema. Då blir det mindre pengar att spendera på kuddar och grejor i huset.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-10-30 kl. 01:07.
Citera
2020-10-30, 01:28
Medlem
Kockobellas avatar
Förstår hon inte hur simpelt detta är att kolla upp..? 🤦🏻‍♀️

Här är en lista över registrerade doulor i Stockholms respektive Uppsala län:
https://www.doula.nu/vara-doulor/stockholms-lan/
https://www.doula.nu/vara-doulor/uppsalas-lan/
Anna Toledano Book finns - hör och häpna - inte med.. 🙄
Citera
2020-10-30, 03:50
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockobella
Förstår hon inte hur simpelt detta är att kolla upp..? 🤦🏻‍♀️

Här är en lista över registrerade doulor i Stockholms respektive Uppsala län:
https://www.doula.nu/vara-doulor/stockholms-lan/
https://www.doula.nu/vara-doulor/uppsalas-lan/
Anna Toledano Book finns - hör och häpna - inte med.. 🙄

Sådana petitesser stoppar inte goa fina Anna. Hon har säkert sagt `lycka till` eller liknande till någon gravid vid något tillfälle.
Citera
2020-10-30, 04:58
Medlem
Snubblade över detta. Hjälp
https://youtu.be/Zzov_jHri4E
Citera
2020-10-30, 09:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Snubblade över detta. Hjälp
https://youtu.be/Zzov_jHri4E
Tycker en av kommentarerna var klockren:
Ser inte riktigt komiken i att Anna Book just sitter o driver om knullar och sex osv när hennes son just dömdes för våldtäckt, vidrigt
Citera
2020-10-30, 09:41
Medlem
cece123s avatar
Anna måste ha ett riktigt enahanda och tråkigt liv.
Hon tar bilder på tända ljus,mackor, träd och brasor och extremt filtrerade närbilder på sig själv dag efter dag.
Anna påminner mig om en äldre sängliggande sjuk släkting, som noterade dagens väder i almanackan varje dag.. Det var liksom allt som hände den dagen..
Senast redigerad av cece123 2020-10-30 kl. 10:06.
Citera
2020-10-30, 10:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu ska man komma ihåg att i Spanien så är det tvång på munskydd, annars så blir det böter. Det visar ju faktiskt att tvång och inte "rekommendationer" (som det är i Sverige) funkar på människor som Anna. Hon kanske kommer att hålla sig på matten i en vecka, två max med dom nya rekommendationerna men sedan så blir det spring överallt igen.

Anna har dessutom ingen uthållighet och konsekvenstänkande.
Hon tycks tro att omvärlden ska anpassa sig till henne, jösses vad hennes morsa har förstört henne.
Hon är ju absorberad av sig själv, det finns ju bara plats för en person i hennes huvud, det är Anna själv.
Anna tar lika stor plats som resten av hennes familj totalt.
Citera
2020-10-30, 10:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tycker en av kommentarerna var klockren:
Ser inte riktigt komiken i att Anna Book just sitter o driver om knullar och sex osv när hennes son just dömdes för våldtäckt, vidrigt
Tänk det var bara tre år sedan och där ser hon riktigt bra ut.
Citera
2020-10-30, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna måste ha ett riktigt enahanda och tråkigt liv.
Hon tar bilder på tända ljus,mackor, träd och brasor och extremt filtrerade närbilder på sig själv dag efter dag.
Anna påminner mig om en äldre sängliggande sjuk släkting, som noterade dagens väder i almanackan varje dag.. Det var liksom allt som hände den dagen..

Att bädda rent och duscha är också en stor del av Annas liv.
Citera
2020-10-30, 11:45
Medlem
Så, dagen efter hårdare restriktioner att endast umgås med de man bor med gör Anna som hon vill 🤷🏻‍♀️
Citera
2020-10-30, 11:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Att bädda rent och duscha är också en stor del av Annas liv.

Och att torka sig med sin handduk..

Annas liv känns så spännande att någon borde omgående ge henne möjligheten att skriva en fortsättning på hennes memoarer för åren 2007-2020.
Om hennes 37 första år räckte till drygt 180 sidor,borde resterande år i bokform vara tunnare på.. typ 25 sidor. Fast om Anna vill ta med alla sina bråk och gnäll i hennes ofta megalånga känslosamma texter, så kan det bli en tjock bibba på.. 50 sidor..
Med emojs blir nog boken något tjockare.. På 100 sidor.
Fler sidor blir nog för ansträngande för Anna att komma på text till, hon kan ju drabbas av skrivklåda, hjärnsläpp och andra svåra diagnoser.

Om Anna lämnade ut en massa folk i sin första bok skulle hon ju ha kunnat bli åtalad för förtal, misstänker dock att nästan ingen har läst hennes bok...
Senast redigerad av cece123 2020-10-30 kl. 11:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in