[quote=MrBarnaby|73372172]Det jag fetat i ditt inlägg stämmer rätt väl med det som står i artikeln nedan.
Ja inte har SE-förnekarna mycket att gå på om chevamannen (LL) är det bästa man har att hålla i handen
https://www.expressen.se/nyheter/chevamannens-nya-uppgifter-om-palmemordet-/
Ja SE och LL KAN ha träffats vid mordplatsen.
Att SE skulle återvänt medan LP ännu var kvar ser jag dock som ytterst osannoiikt.
MEN ja de där 4-5 minuterna kan ju ha varit 8-9 minuter det vet man ju inte.
Det är klart att LL inte hade fokus på klockan i en sådan situation som det var.
Jo jag vet att det jag skrev stämmer bra det är bara vissa SE-förnekare som inte vill ta in detta.
Det där innebär att inte ens LL stöder SE:s egen version.
Och sedan det här
Som sagt, inte mycket att hålla i handen. Men SE kom kanske inte fyra-fem minuter senare utan snarare 14-15 min? Då har han ju hunnit göra språngmarschen runt kvarteret. Med tanke på LL:s dåliga minne så kanske vi inte ska förkasta den hypotesen. Bäst att betona att detta inte är min huvudhypotes.[/QUOT
Ja SE och LL KAN ha träffats vid mordplatsen.
Att SE skulle återvänt medan LP ännu var kvar ser jag dock som ytterst osannoiikt.
MEN ja de där 4-5 minuterna kan ju ha varit 8-9 minuter det vet man ju inte.
Det är klart att LL inte hade fokus på klockan i en sådan situation som det var.
Jo jag vet att det jag skrev stämmer bra det är bara vissa SE-förnekare som inte vill ta in detta.