2020-10-25, 09:45
Medlem
nu är det live
Citera
2020-10-25, 09:51
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Konstigt ändå. När jag är inne på konton jag är blockad på, då ser jag inte ens hennes konto. Det finns inte. Det är inte som att det står att det är privat. Och hon har inte gjort det privat.

Edit: På den där sidan kanske det står privat om man är blockad. Så då är du nog blockad. Igen.
Det är inte privat. Jag kommer in och jag följer henne inte.
Citera
2020-10-25, 11:04
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack för att du bekräftade att det hela var en lögn vilket många av oss misstänkte.
Får man corona blir det ju världens pådrag från vården.
Att ljuga om sådant är lika lågt som att stjäla från en tant. Hon skulle kunna sälja sina barn på auktion bara för att få en artikel i tidningarna. Hon är sjuk och borde spärras in för att hon ljög om något så här allvarligt. Tegnell hade rent av kunnat få ge henne dask i baken utan straffpåföljd eftersom att så här allvarliga sjukdomar får man inte ljuga om. Frisörerna blev ju livrädda

Vore roligt om någon frågade henne, det är ju live nu? Enligt tidigare uppgift tidigare i denna tråd registrerades ingen med covid på hennes postnummer den veckan hon testade sig så andra bevis finns ju.
Citera
2020-10-25, 11:08
Kom just in i liven och fick dagens första skratt av att Anna sa att hon äter väldigt varierad frukost.
Citera
2020-10-25, 11:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kom just in i liven och fick dagens första skratt av att Anna sa att hon äter väldigt varierad frukost.
Frukost i garaget eller frukost i vardagsrummet. Det kallar jag variation. Avocado eller omelett? Te eller latte? Bulle eller kaka?

Själv sitter jag på samma stol, på samma plats vid köksbordet varje dag. Visar när jag börjar Instagramma. Då blir det samma bild 365 dar i rad, klockan 06:00. Glöm inte att skicka hjärtan då. 🙏
Citera
2020-10-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
”Så mycket bättre ” premiär idag. Svider nog i Tunnan. Hennes största önskan att vara med där

Att hon på fullt allvar pratar om att hon vill vara med i ”Så mycket bättre” visar hur verklighetsfrånvänd hon är. Deltagarna där är riktiga artister vilket Anna inte är. Att Anna tror att hon är kvalificerad nog att vara med i programmet och att hon skulle tillföra programmet något är faktiskt ganska underhållande.

Anna är extremt oföretagsam. Vid 50 års ålder har hon aldrig haft ett riktigt arbete. Hon har i 35 års tid hållit fast vid drömmen om en artistkarriär som var över redan för 30 år sedan. Att hon vid 50 års ålder fortfarande tror på det stora genombrottet är tragiskt.

Mycket av det som Anna pratar om i sina lives om vad hon vill ha kan hon faktiskt starta upp själv. Anna vill ha en podd. Ja? Det är ju faktiskt bara att starta en podd. Är man tillräckligt intressant så kommer människor att lyssna och du får många följare. Anna vill ha en egen tv-show. Ja? Det är ju bara att skapa en egen youtube-kanal och sända en egen show. Har man ett intressant liv att följa kommer folk att titta vilket kan sluta med att man får en tv-show i någon av de större kanalerna. Titta bara på Jocke och Jonna och hur de lyckades få en egen tv-show.

Problemet för Anna är att hon är lat och oföretagsam. Hon har inte förmågan att anstränga sig utan vill att andra ska ordna allt åt henne. Anna kan inte ens lägga upp en skiva på Spotify själv utan behöver hjälp även med en sån simpel sak. Sen tycks Anna tro att framgång kommer per automatik vilket den inte gör. Man kan inte sitta hemma och vänta på framgången som Anna gjort i 30 års tid utan man måste kämpa på och ta de chanser som ges.

Jämför med Pernilla W som idag är väldigt framgångsrik och förmögen. Hon har också haft en tuff period i sitt artistliv men kämpade på och tog de möjligheter som gavs. Nu har ju Pernilla haft en familj att försörja varför hon inte kunnat sitta hemma och vänta på framgången varför hon kämpade på för att se till att det fanns mat på bordet åt familjen. Sen dök möjligheten till en egen tv-show upp och med den den stora framgången där ramlar miljonerna in som följd.

Framgångsrika människor kämpar på även i motgång vilket strider mot Annas personlighet. Anna är för lat för att orka anstränga sig och skyller sina misslyckanden på andra. Att hon verkar vara en vidrig person som gjort henne till persona non grata inom artistvärlden har garanterat inte hjälpt.

Trots fler chanser än vad många andra artister fått så har hennes artistkarriär aldrig tagit fart vilket beror på att hon saknar talang och är väldigt ointressant för den stora publiken. De allra flesta ser Anna som talanglös och ointressant varför hon aldrig haft någon större framgång som artist. Men det vill inte Anna inse.
Citera
2020-10-25, 11:54
Medlem
Det hostades rejält i bakgrunden ett tag. Var det äldsta dottern som hostade? Hon som bara hade huvudvärk p g a vädret?
Citera
2020-10-25, 12:00
Medlem
Det skulle förvisso inte förvåna mig om Anna ljugit om att ha testat positivt. Och när hon sen får det på riktigt så är hon bland de ganska få som återsmittats, hon är ju unik liksom. Men det skulle heller inte förvåna om hon faktiskt testat positivt men vill förmedla motsatsen till Vs skola och Rs jobb för att resten av familjen ska slippa följa restriktionerna. Inte ska väl deras liv behöva påverkas ... Dumheten i att då gå ut offentligt med att man har covid 19 greppar hon då inte.
Citera
2020-10-25, 12:27
Medlem
Konstiga frågestunder hon har
Man får aldrig veta vem som ställt frågan
Citera
2020-10-25, 12:42
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/Gvdbwsb

Idag gick hon nerför en trappa och fick så ont i sitt knä!
Pustade och flåsade och sa att det var jobbigt att gå i trappan och det berodde på hennes astma.
Skrattade oavbrutet åt sina egna skämt och verkade påverkad av något.
Fjantade och flamsade ihop med Felicia och båda tyckte det var hysteriskt roligt att reta Lukas för att han inte kunde tända brasan.
Jättekul 🙄
Vid ett tillfälle sa hon " Jag är ju tydligen en så pissig morsa"
Hon skulle mysa efter att hon tagit hand om tvätten.
Skulle sätta på programmet "i huvudet på en gärningsman ".
Vem vet - en vacker dag är kanske någon i familjen med där!
Citera
2020-10-25, 12:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Gvdbwsb

Idag gick hon nerför en trappa och fick så ont i sitt knä!
Pustade och flåsade och sa att det var jobbigt att gå i trappan och det berodde på hennes astma.
Så astman har satt sig i knäna också?
Nåt resttillstånd efter viruset kan det väl inte vara, hon var ju helt frisk häromdan.

Är det Anna på alla 3 bilderna? Ser ut som minst 2 pers på den nedersta bilden.

Har ett stort intresse för huset... Är det svartmögel i taket? Är huset sjukt och orsaken till astman?
Citera
2020-10-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen är det äldsta dottern och Anna själv som skriver dem för då kan hon ge "rätt" svar på dem. Kanske även sonen är med på något hörn och skriver. Det är väl därför han inte har tid att jobba kan man tänka.

Det tror jag också att det är Felicia som skriver med Anna. Det är hela tiden hyllningar hur fantastisk hon är och hur bra hon ser ut med alla filter. Det är så sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in