2020-11-08, 10:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Möjligen om tagetesen är gjord av tyg..
Ja alla blommorna som pryder herrgården inomhus är av tygvarianten, äkta kitchstyle. Tunnan har ju inte tid att sköta de enorma ägorna. All tid går ju åt att bädda sängen och puffa till de lyxlyxiga kuddarna.
Citera
2020-11-08, 10:34
Medlem
Månne Anna är lika välkommen nu hos My när hon flyttar ihop med Jonas? Han ser inte glad ut på bilder med Anna , skulle säkert helst slippa posera med henne.
Citera
2020-11-08, 10:45
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag gillar att Roberto säger "jag vill hälsa på DIG!" underförstått "inte dina tittare". Han säger ifrån åt henne!

Han lät riktigt sur.
Citera
2020-11-08, 11:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Månne Anna är lika välkommen nu hos My när hon flyttar ihop med Jonas? Han ser inte glad ut på bilder med Anna , skulle säkert helst slippa posera med henne.
Tänker han tycker det är pest och pina att hon är där.
Citera
2020-11-08, 11:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Så "jättetrevligt" är viktigare än ett ansvar för din omgivning. Du å tunnan verkar resonera lika jäv... oansvarigt! Tunnanstyle med ett tygstycke över trynet hjälper inte speciellt när man umgås kind mot kind.

Men hallå, läste du ens vad jag skrev. Jag följde med mamma på kalas när jag var 16 SEXTON, 17 SJUTTON år nu är jag snart 40, på den tiden kunde man umgås med folk.
Citera
2020-11-08, 12:32
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hon har säkert tiggt pengar av svärfar som har lägenheter i Spanien men bor delvis där å på Östermalm i Stockholm (har läst det i tråden, vet inte vad som är sant dock) å då mer budget att lägga på totalt blaj, visst min syster gillar att fixa sitt hår men vem går till frissan nu? när pandemin ökar liksom...
Hon åkte till Gävle för att hon fick spons på att göra håret där.
Hon fixar inte hår och naglar om hon behöver betala för det.
Citera
2020-11-08, 12:54
Medlem
Citat:
Så "jättetrevligt" är viktigare än ett ansvar för din omgivning. Du å tunnan verkar resonera lika jäv... oansvarigt! Tunnanstyle med ett tygstycke över trynet hjälper inte speciellt när man umgås kind mot kind.

Tror inte hon eller de övriga i det sällskapet inser att hålla avstånd gäller även ute och på den altanen de var på så var det inte enligt FHM riktlinjer
Citera
2020-11-08, 13:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Jag misstänkte att det kunde vara så, men vad får sponsorerna tillbaka då?
Citera
2020-11-08, 14:11
Medlem
Citat:
Intressant kommentar....."onödigt och dumt"...

Din kommentar däremot är jätteintressant. Verkligen.

Och ja, jag anser det onödigt och dumt att dra det till ytterligheter. Bara för att Anna har en dysfunktionell familj betyder det inte att det är konstigt att följa med en förälder på något.
Citera
2020-11-08, 14:22
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/59NWWNQ
Citera
2020-11-08, 14:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Nää, hon fixade håret dagen före i Stockholm
https://postimg.cc/94Y1rxvt
Hon åkte till Gävle på sin Corona turné för att se till att sprida smittan vidare genom att bla besöka Ikea.

Det är möjligt att hon fick ett gratis botoxsprut på en skönhetssalong där.
Fast då tror jag nog att Anna skulle nämna det på något sätt, hon brukar göra det.
Det där med mattan var ju uppenbart en efterhandskonstruktion från Anna. .

Även möjligt att Anna passade på att ha ett "viktigt" möte då hon var i Gävle... Eller inte...
Tror nog bara att hon passade på att ha en trevlig liten Corona turné med dottern, eller "Roadtrip" som Anna skriver.
Citera
2020-11-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Pga ouppmärksamhet i kombination med alkohol var jag tvungen att radera liven jag lade upp igår då man såg mitt användarnamn i början 🙈

Här kommer den nya uppladdningen:

https://youtu.be/JHqv_aYTgJQ

Så det är alltså ca 150 pers som besöker hennes live? Och för de tittarsiffrorna tycker Anna att det är värt att lägga 20 minuter på nonsensprat? Herregud, hon måste vara oerhört ensam och i behov av någon att prata med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in