2020-10-21, 20:31
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Knyckares olika röster ger podden mervärde. Jag uppskattar dom! Somliga kan helt enkelt inte acceptera framgångsrika starka kvinnor och skall hitta små detaljer att klaga på hela tiden.

Handlar väl inte om att man inte accepterar framgångsrika och starka kvinnor (känner mig dock skeptisk till att kalla dessa just det).
Kan hålla med om att det ger podden mervärde, men till viss del. Man behöver ju inte överdriva så förbannat och läsa alla trådstarter och inlägg som att samtliga medlemmar är mongolida. Sen är det väl bra att det blir lite förändringar i rösterna ibland så man inte somnar.
Citera
2020-10-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Handlar väl inte om att man inte accepterar framgångsrika och starka kvinnor (känner mig dock skeptisk till att kalla dessa just det).
Kan hålla med om att det ger podden mervärde, men till viss del. Man behöver ju inte överdriva så förbannat och läsa alla trådstarter och inlägg som att samtliga medlemmar är mongolida. Sen är det väl bra att det blir lite förändringar i rösterna ibland så man inte somnar.

Skall man klaga på röster ligger det närmare till hands att slå ner på Inas rökskadade och kråkkraxliknande röst snarare än Knyckares, i en jämförelse, telefonsexdugliga röst.
Citera
2020-10-21, 20:39
Bannlyst
Citat:
Skall man klaga på röster ligger det närmare till hands att slå ner på Inas rökskadade och kråkkraxliknande röst snarare än Knyckares, i en jämförelse, telefonsexdugliga röst.
Inas röst har ju karaktär och pondus, vadå har du problem med starka kvinnor? 😅
Citera
2020-10-21, 20:48
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:

Fast var det rösten i sin helhet du menade? Förutsatte i ditt inlägg att det var hennes "förvrängningar" du syftade på.
Personligen föredrar jag Inas röst både naturell och tramsig och kan även meddela att jag accepterar kvinnor oavsett om de är framgångsrika eller ej.
Citera
2020-10-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Inas röst har ju karaktär och pondus, vadå har du problem med starka kvinnor? 😅

+ 1

Lyssnar ibland men stänger oftast av när Knyckaren drar igång. Jobbigt stämma och ett ständigt förakt.
Citera
2020-10-21, 21:03
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Snoppar är väl kul? Men ja, det får ju finnas måttlighet.
Usch nej. Infantil form av humor. Det blir inte roligt bara för att man säger snopp tillräckligt många gånger. Detta måste sluta. ☠️☣️⚠️🛑✋🚫
Citera
2020-10-21, 21:13
Medlem
Citat:
Fast var det rösten i sin helhet du menade? Förutsatte i ditt inlägg att det var hennes "förvrängningar" du syftade på.
Personligen föredrar jag Inas röst både naturell och tramsig och kan även meddela att jag accepterar kvinnor oavsett om de är framgångsrika eller ej.

Alla tre är i sin helhet vidriga men det innebär inte att jag inte hellre knullar över först Mia och Emma framför Ina. Samma med rösterna. Emma bäst där.

Ni skall få ett exempel. Ta Rotebro-Conny. Hans inlägg är när man läser dom inte ett dugg roliga. Det är först när Emma ger honom en röst och ett eget tempo han blir hysteriskt rolig.

Accepterar kvinnor? Jag tillerkänner inte kvinnor något inneboende värde alls utan bedömer dessa enbart efter hur de presterar inom olika för mig viktiga fält.
Citera
2020-10-21, 21:14
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:

Intressant att du finner dem mongolida. Jag finner dem bara karaktärsgivande, även om jag alltid föredrar Ina.
Citera
2020-10-21, 21:15
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Knyckares olika röster ger podden mervärde. Jag uppskattar dom! Somliga kan helt enkelt inte acceptera framgångsrika starka kvinnor och skall hitta små detaljer att klaga på hela tiden.
Det get mervärde att hon förlöjligar skribenterna och får dem att låta utvecklingsstörda? Du måste vara störd själv i sådana fall. Väldigt dålig stil av Emma är det.
Citera
2020-10-21, 21:21
Medlem
magpests avatar
Värdelös podcast. Fick ont i huvudet. Måste de skratta så jävla efterblivet? Deras skarpa skratt våldför sig på öronen.
Citera
2020-10-21, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DemonDeath
Usch nej. Infantil form av humor. Det blir inte roligt bara för att man säger snopp tillräckligt många gånger. Detta måste sluta. ☠️☣️⚠️🛑✋🚫
Nu tycker jag att du är lite negativ! Könshumor har varit populärt sedan b. c.!
Citat:
Alla tre är i sin helhet vidriga men det innebär inte att jag inte hellre knullar över först Mia och Emma framför Ina. Samma med rösterna. Emma bäst där.
Så podden ska bedömas utifrån vem du vill "knulla"? Låter inte särskilt friskt hörru.
Citat:
Ni skall få ett exempel. Ta Rotebro-Conny. Hans inlägg är när man läser dom inte ett dugg roliga. Det är först när Emma ger honom en röst och ett eget tempo han blir hysteriskt rolig.
Hysteriskt rolig verkligen? Jag är av avvikande åsikt. Den användaren är så fruktansvärt upp-haussad så att det blir komiskt. Podden har tillskrivit honom en personlighet som helt enkelt inte finns där. Det du upplever som hysteriskt roligt finns bara i din egen fantasi. Och där verkar inte finnas några mjuka kuddar.
Citera
2020-10-21, 21:43
Medlem
Citat:

Hysteriskt rolig verkligen? Jag är av avvikande åsikt. Den användaren är så fruktansvärt upp-haussad så att det blir komiskt. Podden har tillskrivit honom en personlighet som helt enkelt inte finns där. Det du upplever som hysteriskt roligt finns bara i din egen fantasi. Och där verkar inte finnas några mjuka kuddar.

Läs vad jag skriver, ditt dumma as. Jag skriver att Rotebro-Conny inte alls är rolig när man läser honom men att han blir hysteriskt rolig när Emma gestaltar honom. Detta innebär att det är Emma som är rolig, inte Conny. Att Emma är rolig är inte alls konstigt med tanke på att hon är komiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in