2020-10-21, 21:54
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Läs vad jag skriver, ditt dumma as. Jag skriver att Rotebro-Conny inte alls är rolig när man läser honom men att han blir hysteriskt rolig när Emma gestaltar honom. Detta innebär att det är Emma som är rolig, inte Conny. Att Emma är rolig är inte alls konstigt med tanke på att hon är komiker.
Falskt. Porträtteringen av Rotebro-Conny är inte rolig i podden. De ger honom en stjärnstatus som han inte lever upp till. Personligheten de gett honom är heller inte underhållande. Det känns bara cringe och överdrivet när de läser in en massa som inte finns där. De borde tagga ner och låta inläggen stå för sig själva, det hade varit roligare.
Citera
2020-10-21, 21:54
Medlem
trickydicks avatar
Var är tråden ” öppet brev till person som skickade mig ett privat medelande” som togs upp i det senaste avsnittet?
Citera
2020-10-21, 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Var är tråden ” öppet brev till person som skickade mig ett privat medelande” som togs upp i det senaste avsnittet?

(FB) Öppet svar till en person som skickade mig ett privat meddelande.

Tog mindre än 1 minut att hitta.
Citera
2020-10-21, 21:56
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Värdelös podcast. Fick ont i huvudet. Måste de skratta så jävla efterblivet? Deras skarpa skratt våldför sig på öronen.
De fejkskrattar. De skrattar som hyenor konstant genom avsnitten. Någon kan säga något som inte är det minsta skoj och dom två andra bryter ändå ihop av skrattsalvor. Helt sjukt.
Citera
2020-10-21, 22:29
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Läs vad jag skriver, ditt dumma as. Jag skriver att Rotebro-Conny inte alls är rolig när man läser honom men att han blir hysteriskt rolig när Emma gestaltar honom. Detta innebär att det är Emma som är rolig, inte Conny. Att Emma är rolig är inte alls konstigt med tanke på att hon är komiker.

Det är Ina som läser RC....
Citera
2020-10-21, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Ja dessutom, men de har nämnt honom allihop under poddens gång.
Citera
2020-10-21, 23:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nu tycker jag att du är lite negativ! Könshumor har varit populärt sedan b. c.!

Så podden ska bedömas utifrån vem du vill "knulla"? Låter inte särskilt friskt hörru.

Hysteriskt rolig verkligen? Jag är av avvikande åsikt. Den användaren är så fruktansvärt upp-haussad så att det blir komiskt. Podden har tillskrivit honom en personlighet som helt enkelt inte finns där. Det du upplever som hysteriskt roligt finns bara i din egen fantasi. Och där verkar inte finnas några mjuka kuddar.

Citat:

Rotebroarn är en av Flashbacks roligaste och mer träffsäkra figurer.
Citera
2020-10-21, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Rotebroarn är en av Flashbacks roligaste och mer träffsäkra figurer.
Träffsäker beror väl på vilken enhet man mäter i, det är skillnad på mm eller km?

Rotebro-Conny är okej men du är inte så dålig själv gubben. Vad tyckte du om senaste avsnittet då?
Citera
2020-10-21, 23:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Träffsäker beror väl på vilken enhet man mäter i, det är skillnad på mm eller km?

Rotebro-Conny är okej men du är inte så dålig själv gubben. Vad tyckte du om senaste avsnittet då?

Har inte lyssnat sen juli typ. Och innan dess sammanlagt kanske sex timmar.
Citera
2020-10-21, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har inte lyssnat sen juli typ. Och innan dess sammanlagt kanske sex timmar.
Men testa att lyssna nu då? Hade ju varit kul att höra reaktionen på hur du upplever skillnaden! 1.5h måste du ju ha över nån gång?

Varför har du ändrat att du inte är bög till en fråga? Du lät ju så säker? 😁
Citera
2020-10-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix

Det tror jag inte. Gestaltningen är så rolig att det bör vara Emma Knyckares show.
Citera
2020-10-22, 00:00
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Men testa att lyssna nu då? Hade ju varit kul att höra reaktionen på hur du upplever skillnaden! 1.5h måste du ju ha över nån gång?

Varför har du ändrat att du inte är bög till en fråga? Du lät ju så säker? 😁

Nej tack. Tycker inte om trams.

Din andra fråga: allt är ett stort skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in