Nu har Feldgrau sagt att han föredrar att flyga. Respektera det.
Min förhoppning är att bilden tas på moderatorskontoret i New York, så man får se hur där ser ut.
Jo, men om det är en god vän och ändå är ett skämtstånd så är det ju inte bögigt. Sen undrar jag om Humbug har räckvidd att få upp Feldgrau från marken.
Jo, men om det är en god vän och ändå är ett skämtstånd så är det ju inte bögigt. Sen undrar jag om Humbug har räckvidd att få upp Feldgrau från marken.
Har inte påstått att det är bögigt. Helt absurd tanke att tro att jag skulle kunna anklaga någon för sådan perversion!
Julkalender podden var ju gansks hajpad i media så jag började lyssna. Det var kul, bra kvickt. Men det hela tappade styrfarten frammåt lucia och jag tappade intresset. PK stuket tog överhand som vanligt = jag ledsnar. / Pellepop.
Härligt avsnitt idag och fint av Kuggarn att donera eventuella stimpengar till Kvinnohuset. Nu har jag låten på hjärnan för resten av dagen.
Tack! Ja, jag tyckte att det var bättre att eventuella intäkter går nånstans där de gör nytta. Jag har inte behov av att tjäna några pengar på nåt jag tramsade ihop på 20 min för så länge sen.
Bra avsnitt! Men varför i hela friden finns inte böglyftet på wiki än? Det är nu väl omskrivet och de har en (bredaxlad) man på insidan så varför är det inte klart?
Försöket blev tyvärr avslaget på grund av just de riskerna jag nämnde i avsnittet. Tyvärr.
Trist, det börjar ju ändå finnas referenser lite överallt på nätet nu och har funnits lokalt i 12 år.
Wiki finns ju på många språk, skulle det vara möjligt att peta in det på Azerbaijanska wiki till exempel?
Men om Flashback Forever finns på svenska Wikipedia, där även länk till gammelmedia finns som tar upp Böglyftet.. Då måste väl en länk till Böglyftet i sig kunna skapas?
Min personliga hypotes är att Sebastian tar av sig kalsongerna lite halvt och får ett skämtstånd när han inser att han står naken framför sin käre vän. Jonte ställer sig bakom Sebastian och frågar:
"FÅR JAG TA DEN I TVÅAN ELLER?"
"Nej! Vi hittar på något nyskapande och upplyftande...ett lyft!" svara Sebastian med kreativitet i rösten.
"Du ska få se på lyft! Ååå...hej!"
Jonte tar då tag i Sebastians vänstra arm och ett stadigt tag om hans nyrakade lem och lyfter. Sebastian hinner inte freda sig, trots knutna nävar på beredskap innan Jontes flickvän kommer in och säger "SMILE! Your on Flashback-camera!".
Men jag var inte där, så jag vet inte....
Jag tyckte inte det var ett bra avsnitt, särskilt inte för att vara näst sista luckan. När det ska krystas fram sketcher för att skapa innehåll blir det varken roligt eller upplysande. Hoppas på sista luckan som man misstänker är intervju med Sebbe själv.
Efter morgondagens lucka så är jag jävligt mätt på allt som har med böglyftet att göra. Kommer inte vilja höra eller läsa om det mer nånsin.
Jag tyckte inte det var ett bra avsnitt, särskilt inte för att vara näst sista luckan. När det ska krystas fram sketcher för att skapa innehåll blir det varken roligt eller upplysande. Hoppas på sista luckan som man misstänker är intervju med Sebbe själv.
Efter morgondagens lucka så är jag jävligt mätt på allt som har med böglyftet att göra. Kommer inte vilja höra eller läsa om det mer nånsin.
Tyckte denna böglyftskalender har varit 40/40/20
40% dåligt 40%godkänt 20% riktigt underhållande .
Men ser fram emot sista avsnittet om ( som man kan anta) det blir en intervju med lyftaren/flygarn. Men ska bli skönt när podden blir vanlig igen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!