2020-10-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Dom var rejält pressade på presskonferensen
Ska bli intressant att följa utvecklingen. Kanske blir flytt av psykopat Madsen..?
Verkligen! Oerhört pinsamt att Danmarks genom tiderna värsta fånge kan rymma! Och varför tillåts inte bara män träffa/ha med honom att göra?
Citera
2020-10-20, 15:55
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag kan ju inte låta bli och undra om han fick utlösning under dagens uppståndelse? Vad var det han kallade det själv i rättegången? Autoejukulation?

Jo, och stackaren han tog som gisslan var en kvinna..Kan nog utgå från att han hadde kanonstånd hela tiden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Han sitter ju och flämtar i filmen så det skulle inte förvåna om han ånyo lortat ner kalsongerna, det lille luder som killen ropade åt honom.
Var det inte Madsen som skrek det till tonåringen (som jag har för mig var en tjej)? Eller missförstod jag klippet fullständigt?
Citera
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Danska polisen är ryggradslösa, de låter horungen träffa kvinnor i fängelset ger honom tv,kyl behandlar som en kung när han brutalt mördat och styckat en oskyldigt journalist, vidrigt han förtjänar att behandlas efter hans handlingar han har gjort dvs betongmisshandel varje dag tills han hänger sig till slut eller en snabbare lösning en skott i pannan på honom.

Han ska ruttna i minsta tänkbara cell med inget annat än tom vägg att stirra på.
Men nä danska myndigheterna är ryggradslösa fittor.

Han har förbrukat sin chans för männskliga rättigheter, dags för danska polismyndigheten att göra skäl för brottet han har begått istället för att behandla han som han vore en kung.
Peter Madsen ska lida tills han inte längre lever och även i efterlivet.

https://www.expressen.se/kvallsposten/madsens-nya-vardag-i-danska-lyxfangelset/

Danska polisen löser mer grova brott än vad Svenska polisen klarar och kan tala om för dej att jag sitter hellre i ett Svenskt fängelse än ett Danskt.Men i övrigt så håller jag med dej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Hur fan kan dom sända danska utan undertexter? Dom skulle ha låtit Madsen fly så vi slapp lyssna på den här skiten.
Hur skall man texta en livesändning när man inte vet vad som kommer att sägas? Det kommer repris, och då kommer det vara textat.
Citera
2020-10-20, 15:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var det inte Madsen som skrek det till tonåringen (som jag har för mig var en tjej)? Eller missförstod jag klippet fullständigt?
Nej, en 19 årig grabb skrek det till Madsen.
Citera
2020-10-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej, en 19 årig grabb skrek det till Madsen.
Ah, ok, tack. Jag tyckte Madsen var riktigt ohövlig där. Men om det var 19-åringen så var det helt okey.
Citera
2020-10-20, 15:58
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hur skall man texta en livesändning när man inte vet vad som kommer att sägas? Det kommer repris, och då kommer det vara textat.

Citera
2020-10-20, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Danska polisen löser mer grova brott än vad Svenska polisen klarar och kan tala om för dej att jag sitter hellre i ett Svenskt fängelse än ett Danskt.Men i övrigt så håller jag med dej.

Mycket möjligt, men varför ska en iskall mördare ha rätt till en 22 tums tv och kylskåp i hans cell?

Hans männskliga rättigheter försvann när han tog en annan människas liv.
Varför låter man inte honom lida resten utav hans existens?
Citera
2020-10-20, 15:59
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur kan någon som bedömt som så farlig få möjlighet att i fängelse tillverka en attrapp som ser äkta ut är nog en av de saker som kommer att diskuteras . M kommer nog i framtiden få tillbringa sin tid med begränsad tillgång till det mesta som det på något sätt går att tillverka något av för det här kan ju tänkas vara mer av sondering för den stora flykten
Hittade Danmarks motsvarighet till Houdini jag nämnde.

Kolla den här.

"Brian Bo Jensen er nemlig kendt som en regulær flugtkonge. Han er flygtet fra danske fængsler mere end 20 gange – ofte på spektakulær vis."

" En dag lagde han sig i containeren med et lagen over sig og en haveslange i munden, så han kunne få luft. Herefter fik han en medindsat til at dække sig med jord.

»Jeg lå dernede i 20 minutter. Så kom trucken ud. Det giver et adrenalinkick, når man kan mærke, at gaffeltrucken tager fat i en, og man er på vej ud gennem porten,« sagde han til DR. Da han kom ud, løftede han lagenet og stak af."

(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Senast redigerad av develi 2020-10-20 kl. 16:08.
Citera
2020-10-20, 16:02
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Mycket möjligt, men varför ska en iskall mördare ha rätt till en 22 tums tv och kylskåp i hans cell?

Hans männskliga rättigheter försvann när han tog en annan människas liv.
Varför låter man inte honom lida resten utav hans existens?

Ja det kan man fråga sej.
Citera
2020-10-20, 16:09
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo, och stackaren han tog som gisslan var en kvinna..Kan nog utgå från att han hadde kanonstånd hela tiden..
Min övertygelse också. Det enda han nog ångrar just nu, var att han inte hann att döda henne också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in