2020-10-19, 22:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Han verkar skum den där Biden, han är också mycket äcklig mot småflickor.

Starkt inlägg. Man verkligen slås av hur underbyggt det är och hur faktaspäckat det är. Jag kan knappt värja mig mot all denna fakta.
Citera
2020-10-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Han verkar skum den där Biden, han är också mycket äcklig mot småflickor.
har bilder på detta..men är så vidrigt så delar inte tyvärr!
Citera
2020-10-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Starkt inlägg. Man verkligen slås av hur underbyggt det är och hur faktaspäckat det är. Jag kan knappt värja mig mot all denna fakta.

Du väljer ett obegåvat inlägg att svara på. Varför försvarar du Biden till varje pris? Om detta hade varit Trump och Eric Trump som hade varit i Bidens och Hunters plats, hade du avfärdat det lika lätt?

Du fick mens över obekräftade uppgifter från anonyma källor om Trumps skatter, men detta som är bekräftat sant vill du inte ens kommentera? Varför kan du inte vara ärlig? Ärlighet är en manlig kvalitet. Har du sådana?
Citera
2020-10-19, 22:48
Medlem
Nu när Bidén slänger in handduken på grund av"hälsoskäl" , är det självklart att det blir Kamala Harris som blir demokraternas presidentkandidat? Borde inte det bli nån av dom andra kandidaterna som ställde upp i demokraternas val.
Citera
2020-10-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Nu när Bidén slänger in handduken på grund av"hälsoskäl" , är det självklart att det blir Kamala Harris som blir demokraternas presidentkandidat? Borde inte det bli nån av dom andra kandidaterna som ställde upp i demokraternas val.

Harris som presidentkandidat kommer att innebära en jordskredsseger för Trump.
Citera
2020-10-19, 22:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Kan Kina bli Sleepy Joes akilleshäl?

Why a Joe Biden win is unlikely to improve relations between the US and China

https://www.newstatesman.com/world/2020/10/why-joe-biden-win-unlikely-improve-relations-between-us-and-china
Citera
2020-10-19, 22:50
Medlem
Citat:

Det finns alltid fakta mitt framför näsan. Det mänskligt svåra är bara att vilja se även när det vänder upp och ner på egna föreställningar.
Citera
Medlem
Citat:
Vad sitter du och fantiserar ihop nu för någonting? Varför skulle Joe Biden vara "slut"? han kampanjar mer än någonsin, ha mer än dubbelt så störa finansiella muskler i sin kampanj än Trump och leder med 10.6 procentenheter sammanvägt.

Låter inte så slut för mig, om du frågar....
Eh, har du missat att Basement Biden gömmer sig i sin källare till på torsdag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Du väljer ett obegåvat inlägg att svara på. Varför försvarar du Biden till varje pris? Om detta hade varit Trump och Eric Trump som hade varit i Bidens och Hunters plats, hade du avfärdat det lika lätt?

Du fick mens över obekräftade uppgifter från anonyma källor om Trumps skatter, men detta som är bekräftat sant vill du inte ens kommentera? Varför kan du inte vara ärlig? Ärlighet är en manlig kvalitet. Har du sådana?

Nu var det inte till mig men... hade du beskyllt Trump på samma sätt om det handlat om hur han betalat prostituerade att pissa på honom? Det är ändå en enormt mycket mindre anklagelse än detta, och så nära valet.. Vad säger du? Hade du stått på barrikaden mot Trump (eller är du fine med att din kandidat betalar prostituerade för att pissa på honom? Helt ok i så fall, en man är trots allt ärlig).
Citera
2020-10-19, 22:52
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Det är upp till dig att ta reda på!...tror ingen är intresserad av att göra ditt jobb!....
Så med andra ord, nej.
Citat:
Ursprungligen postat av portarossa
Director of National Intelligence har sagt att det inte rör sig om rysk desinformation.
Ungefär vad jag trodde. Runkande konspirationstöntar.
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Starka bevis på olagligheter i både Ukraina och Kina. E-mail konversationer som bekräftats av svarade part. Loggar om möten i kina som saknas styrker allt dessutom.

Joe Biden är inte en valbar president.
Vad ska Demokraterna ta sig till nu?
"Starka bevis" vart är de då? Vem har bekräftat någonting? Vart finns dessa loggar?
Citera
2020-10-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Harris som presidentkandidat kommer att innebära en jordskredsseger för Trump.
Så då borde väl inte demo vilja ha henne som kandidat, där av min fråga.
Citera
2020-10-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ska vi länka till filmerna igen där Biden är närgången mot småflickor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in