2020-10-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Nu var det inte till mig men... hade du beskyllt Trump på samma sätt om det handlat om hur han betalat prostituerade att pissa på honom? Det är ändå en enormt mycket mindre anklagelse än detta, och så nära valet.. Vad säger du? Hade du stått på barrikaden mot Trump (eller är du fine med att din kandidat betalar prostituerade för att pissa på honom? Helt ok i så fall, en man är trots allt ärlig).

Om det hade varit bekräftade uppgifter, 100%! Jag försvarar inte allt Trump gör. Exempelvis hatade jag att han bombade Syrien och Irak. Jag avskyr att han nominerar en kvinna till högsta domstolen. Och mycket mer.

Detta är bekräftade uppgifter med Joe och Hunter Biden som på bekostnad av det amerikanska folket gjort berikat sig själva genom att vara inblandade i aktiviteter av ytterst omoraliskt (och kanske olaglig) karaktär. Om Eric Trump hade gjort det Hunter Biden gjorde så hade du gått i taket.
Citera
2020-10-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Ska vi länka till filmerna igen där Biden är närgången mot småflickor?
Jag citerar mig själv med en länk där vi ser denne mysige farbror umgås med flickor:

https://www.youtube.com/watch?v=yl4UtpahWjM
Citera
2020-10-19, 22:56
Medlem
Citat:
Nu var det inte till mig men... hade du beskyllt Trump på samma sätt om det handlat om hur han betalat prostituerade att pissa på honom? Det är ändå en enormt mycket mindre anklagelse än detta, och så nära valet.. Vad säger du? Hade du stått på barrikaden mot Trump (eller är du fine med att din kandidat betalar prostituerade för att pissa på honom? Helt ok i så fall, en man är trots allt ärlig).

Haha! Vad urbota löjligt. Är du fortfarande i kiss och bajs-åldern? eller menar du att en kvinna skulle dö av att kissa? Hon blir grovt utnyttjad kanske?
Citera
2020-10-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Jag tror det är en flerstegsraket. Man släpper portion efter portion, dag för dag inför valet...

Kriminella Biden skall spärras in.

Det hade varit fantastiskt om det blev så. Fokus nu på Biden för att krossa demokraterna i valet. Om bevis presenteras så vore det fullständigt galet om ens NÅGON skulle rösta på Biden.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Saken är ju den att dessa familjer som styr america the corporation är dessutom alla släkt med varandra och härstammar från dom europeiska monarkerna (kan tom spåras till faraoerna och säkert också till babylonierna).

Usa är ingen demokrati och det var heller aldrig tänkt att vara det. Det har aldrig handlat om något presidential election utan presidential selection.

Det amerikanska folket har alltid fått två stycken från dessa familjer, alltså två kusiner att välja mellan, aldrig förutom en enda gång har det varit en president som inte ingår i samma familjeträd.

Frågan man då kan ställa sig är om Donald Trump verkligen är en rebel som går emot sina släktingar eller om han bara gör det som han är placerad där att göra.

För övrigt så har det även fastställts att exempelvis Brad Pitt också har samma blod i sina vener som presidenterna och andra elitister, exempelvis Obama och Dick Chaney. Vi kan nog vara rätt så säkra på att även många andra av dom allra största skådisarna och artisterna även dom ingår i samma släkten.

Så, Us of A är ett familjeföretag, det styrs av ett släkte som styrt över dom europeiska folken och även över andra delar av världen under väldigt väldigt lång tid.

Det sorgliga är att du sannolikt har rätt i det mesta. Tror dock inte DT tillhör dem. Baserar det på det massiva hatet från eliten och MSM mot honom.

Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Joe Biden är slut två veckor innan valet. Vad händer nu? Harris tar över, eller hur? Vi får se hur länge det tar för svensk MSM att reagera, för idag har de inte gjort det.

Inte ett ord om det i kvällens sändningar heller. Lögnerna att DT blev kissad på av ryska prostituerade i Moskva körde man dock i veckor.

Fördelen med det är att MSM verkligen gräver sin egen grav. De som får höra om Bidens förehavanden och ser att MSM mörkar samtidigt som man kör lögner om DT inser att MSM är lügenpresse.

Det ser kanske konstigt ut att fängsla en politisk rival veckor före valet, men vad ska de göra? Kommunisten Harris som lyckades locka ca 2% av demokratiska väljarna lär ju inte kunna dra lasset. Om inte Trump vinner en jordskredsseger så är det garanterat massivt valfusk och det lär ju inte amerikanerna acceptera.

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
OK, ska vi säga så här. Jag håller med dig om att pedofil/våldtäkt på små kinesiska barn-historien är sann om det blir stort uppblåst inom 6-12 timmar och att Joe Biden då tappar i princip allt sitt stöd.

Om detta inte sker: Ja då får du nog hålla med om att det verkar vara ett desperat rykte som en ökänd konspirationsteoretiker för söker sprida för att skada Biden.

Deal?

In en chans i helvetet att en sådan story inte skulle explodera till något jättestort direkt, om det fanns något som helst bevis eller substans bakom.

Jag fick för mig att du var vettig. Jag måste ha misstagit mig. Om du nu tillhör rätt sida så väck dig själv illa kvickt ur din Trump-hjärntvätt och se den större bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Jag har scrollat igenom SVT, hittade INGENTING om detta. Jag mailade även dem för ett par dagar sen när detta var färskt, tror du att jag har fått något svar?

De som fått hört om scoopet från andra källor ser just hur bias MSM är.

Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Han verkar skum den där Biden, han är också mycket äcklig mot småflickor.

Det har hamnat i skymundan nu i korruptions/landsförräderianklagelsen.
Citera
2020-10-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Om det hade varit bekräftade uppgifter, 100%! Jag försvarar inte allt Trump gör. Exempelvis hatade jag att han bombade Syrien och Irak. Jag avskyr att han nominerar en kvinna till högsta domstolen. Och mycket mer.

Detta är bekräftade uppgifter med Joe och Hunter Biden som på bekostnad av det amerikanska folket gjort berikat sig själva genom att vara inblandade i aktiviteter av ytterst omoraliskt (och kanske olaglig) karaktär. Om Eric Trump hade gjort det Hunter Biden gjorde så hade du gått i taket.

Om jag inte missminner mig så handlade det om läckta rapporter från underrättelsetjänsten. Hur värderar du den typen av källa mot det som finns här?

För en relevant jämförelse så kom ihåg att det knappast finns tid att granska källans kvalitet på ett vettigt sätt.

Jag hade inte gått hårt åt Trump för vad hans son gjort. Det hade jag inte nämnt med ett ord. Däremot hade jag gått hårdare åt honom än vad jag gör åt Joe Biden, som tydligen också insinueras i detta.
Citera
2020-10-19, 23:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Tycker faktiskt synd om Pro-Trumpers nu. Under några timmar, i eftermiddags, så jublades det för "nu hade vi ju Biden fast". Hans son hade våldtagit och misshandlat kinesiska småflickor och allt fanns på band!

Hoppet väcktes inom de Trump-trogna. Nu var det dags! Den eländige Biden skulle buras in!

Men så... så föll allt. En dag har gått i USA och inga som helst bevis har framkommit. Det börjar nu till och med heta att man inte ens är säker på att det var Hunter Biden som lämnade in laptops. Det kan vara någon helt annan sägs det. Vad synd, allt föll.....
Citera
2020-10-19, 23:10
Medlem
Citat:
Om jag inte missminner mig så handlade det om läckta rapporter från underrättelsetjänsten. Hur värderar du den typen av källa mot det som finns här?

För en relevant jämförelse så kom ihåg att det knappast finns tid att granska källans kvalitet på ett vettigt sätt.

Jag hade inte gått hårt åt Trump för vad hans son gjort. Det hade jag inte nämnt med ett ord. Däremot hade jag gått hårdare åt honom än vad jag gör åt Joe Biden, som tydligen också insinueras i detta.

Det är inte vad Bidens son har gjort, det är vad Biden själv har gjort. Han har använt vicepresidentskapet för att berika sin son och hjälpa vidriga korrupta människor i Ukraina och Ryssland. Detta är ingenting som det råder två meningar om, det är HELT bekräftat. Tillocjmed av Joe Biden själv som skröt om att han fick Ukraina att sparka utredaren som rotade i Burismas affärer, företaget som Joe Bidens son bara råkade sitta i styrelsen för och få 80000USD/månad. Så antingen är den gode Hunter en stjärna på olja och gas, eller så användes hans pappas influens. Jag lutar mer åt det sistnämnda.

Du är förblindad av ditt hat för Trump att du inte ens kan se hur orättvist behandlad han är av media.
Citera
2020-10-19, 23:10
Medlem
Citat:
Tycker faktiskt synd om Pro-Trumpers nu. Under några timmar, i eftermiddags, så jublades det för "nu hade vi ju Biden fast". Hans son hade våldtagit och misshandlat kinesiska småflickor och allt fanns på band!

Hoppet väcktes inom de Trump-trogna. Nu var det dags! Den eländige Biden skulle buras in!

Men så... så föll allt. En dag har gått i USA och inga som helst bevis har framkommit. Det börjar nu till och med heta att man inte ens är säker på att det var Hunter Biden som lämnade in laptops. Det kan vara någon helt annan sägs det. Vad synd, allt föll.....
Det är inte över...mer bevis kommer!
Citera
2020-10-19, 23:11
Medlem
betlebubs avatar
Om jag förstått rätt så är Bernie Sanders en ny messiah/Abraham Lincoln, snäll & intelligent medans bidén är tossig gammal fjant gubbe. vem som helst är bättre än Trump.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Jo men folket bryr sig inte dem röstar på Biden likväl oavsett hur ni vill tro, Folket vill inte ha Trump mer med hans misslyckande med Coronaviruset han är en lame duck men det fattar inte Trumpsters ännu tydligen!
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan

Vad menar du med mer bevis?

Något bevis, överhuvudtaget? Eller ens något som pekar i riktning mot att det kan ha hänt, det som Pro-Trump-sekten har drömt ihop?
Citera
2020-10-19, 23:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Vad menar du med mer bevis?

Något bevis, överhuvudtaget? Eller ens något som pekar i riktning mot att det kan ha hänt, det som Pro-Trump-sekten har drömt ihop?
Kallas desperation i leden dem vet pollsen skiter sig och den Nakne Kejsaren är på väg ut ur Vita Huset med marginal, Vad gör man då planterar saker hos viss media som är Trump vänlig likt nu i tron att Bindens siffror dyker!

Problemet är bara folket skiter förutom sketen runt han och ngn enstaka person utöver det så röstar folket bort han, Dem röstar inte för ngt annat än hans misslyckande med viruset som härjar på och hur många döda som finns redan men där förstår inte Trumpsters vad och vad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in