2020-10-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Av vem? Ingen människa med hjärna köper att ett sådant här inspel kommer direkt innan valet utan lite källkritik..

Har någon annan tagit upp storyn? Att EN aktör vågar stå för materialet ger mig massor av tvivel.

Om detta inte skulle vara sant så hade Biden och hans son förnekat det hårt och stämt skiten ur New York post. Snälla någon, ni Trump-Hatare går igång på varenda liten obekräftad skitnyhet och skvaller om Trump, men när det gäller BEKRÄFTADE uppgifter om
Biden och hans son så är ni plötsligt inte lika glada.

Biden och hans son gömmer sig som fega råttor för att de vet att det är sant.
Senast redigerad av AusnahmeMensch 2020-10-19 kl. 22:27.
Citera
2020-10-19, 22:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
16 sidor senare, hänt något alls? Några bevis? Någon utöver republikansk media som uttalat sig?

Starka bevis på olagligheter i både Ukraina och Kina. E-mail konversationer som bekräftats av svarade part. Loggar om möten i kina som saknas styrker allt dessutom.

Joe Biden är inte en valbar president.
Vad ska Demokraterna ta sig till nu?
Citera
2020-10-19, 22:21
Medlem
Citat:
Nja, att det finns personer som kan verifiera att vissa mail en gång skickats ger inget direkt trovärdighet. Jämför med riksrätten mot Trump. Finns det något starkare underlag än så?

Annars - OM detta inte växer i omfattning Innan valet borde den senatorn som uttalat sig sätta sig i skamsvrån gör resten av livet. Jävlar i mig vad svagt det låter

För din sinnesfrids skull hoppas jag att du har rätt i vad som faktiskt skett. Det kan inte vara lätt att drömma som du gör och sen få veta att allt byggde på luft. Trump har inte dränerat någon elit, han har gjort eliten rikare.
Eliten = deep state....ringde nån klocka nu?...jag syftade inte på typ Jeff Bezos som är en liten spelare i sammanhanget.
Citera
2020-10-19, 22:22
Medlem
Citat:
Nja, att det finns personer som kan verifiera att vissa mail en gång skickats ger inget direkt trovärdighet. Jämför med riksrätten mot Trump. Finns det något starkare underlag än så?

Annars - OM detta inte växer i omfattning Innan valet borde den senatorn som uttalat sig sätta sig i skamsvrån gör resten av livet. Jävlar i mig vad svagt det låter

För din sinnesfrids skull hoppas jag att du har rätt i vad som faktiskt skett. Det kan inte vara lätt att drömma som du gör och sen få veta att allt byggde på luft. Trump har inte dränerat någon elit, han har gjort eliten rikare.

Ursäkta, följer du medieflödet i USA? Svagt? Knappast. Det är precis tvärtom nämligen. Watergate var en liten västanfläkt i jämförelse med detta. Och det kommer mera. Mycket mera, tydligen.
Citera
2020-10-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
FBI har haft datorn sedan december. Rudy har säkert haft det nästan lika länge. Rudy har väntat till nu med att gå ut med det, som en del i valrörelsen, men innehållet är av allt att döma korrekt. Biden har inte dementerat, man har bekräftat via mottagare av mailen. En FBI-agent som under fem år arbetat med utredningar om barnporr deltar nu i utredningen vilket gjort att spekulationerna spunnit vidare.

Spekulationer förstår jag, men det låter fortfarande inte som att det finns någon riktig substans. Fortsätt gärna rätta mig, tillräckligt många indicier indikerar något med viss sanning, enligt mig är detta fortfarande för enkelt att förklara bort.

Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Om detta inte skulle vara sant så hade Biden och hans son förnekat det hårt och stämt skiten ur New York post. Snälla någon, ni Trump-Hatare går igång på varenda liten obekräftad skitnyhet och skvaller om Trump, men när det gäller BEKRÄFTADE uppgifter om
Biden och hans son så är ni plötsligt inte lika glada.

För det har ju varit en brilliant strategi att gå i dog-fight med Trump? Finns det några bevis kommer han åka dit. Genom att hålla käften har Biden visat sina kort. Och samtidigt synat alla ”vakna” människor
Citera
2020-10-19, 22:28
Medlem
Citat:
Spekulationer förstår jag, men det låter fortfarande inte som att det finns någon riktig substans. Fortsätt gärna rätta mig, tillräckligt många indicier indikerar något med viss sanning, enligt mig är detta fortfarande för enkelt att förklara bort.

För det har ju varit en brilliant strategi att gå i dog-fight med Trump? Finns det några bevis kommer han åka dit. Genom att hålla käften har Biden visat sina kort. Och samtidigt synat alla ”vakna” människor

De håller käften för att de vet att det är sant och har panik. Trump kommer att köra över Biden med detta på torsdag. Kommer bli riktigt underhållande.

Under tiden sitter ni med era ”nyheter” om att Trump inte betalar skatt.
Citera
2020-10-19, 22:30
Medlem
Citat:

Ja,, han ( Biden) håller ju käften om sin son hunter Biden...därmed synat sina kort som du säger...STORT TACK ..gatekeeper!..
Citera
2020-10-19, 22:31
Medlem
innocentblues avatar
De som jämför med Trumps påstådda Rysslandsaffärer missar en viktig skillnad. Trump var bara en presidentvalskandidat. Biden satt i regering, han var minister. Han har utnyttjat en offentlig position. Trump var bara en fastighetsägare.
Citera
2020-10-19, 22:34
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Bidens kinesiska fulheter har gett eko runt hela världen.

https://menafn.com/1100982488/Biden-Is-Not-Good-For-India-He-Could-Be-Soft-On-China-Trump-Jr

https://www.opindia.com/2020/10/joe-biden-hunter-cefc-china-corruption/

https://www.taiwannews.com.tw/en/news/4031715
Citera
2020-10-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Ursäkta, följer du medieflödet i USA? Svagt? Knappast. Det är precis tvärtom nämligen. Watergate var en liten västanfläkt i jämförelse med detta. Och det kommer mera. Mycket mera, tydligen.

Jag får mer och mer en känsla av att kortet kommer synas. Ser fram emot att se vad som [eventuellt] kommer. Inte långt kvar nu. Du kan ha rätt, du kan ha fel.

Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
De håller käften för att de vet att det är sant och har panik. Trump kommer att köra över Biden med detta på torsdag. Kommer bli riktigt underhållande.

Under tiden sitter ni med era ”nyheter” om att Trump inte betalar skatt.

Tro mig, kan detta beläggas är det en nyhet som slår ut allt annat. Vi får se hur det utvecklas.

Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Ja,, han ( Biden) håller ju käften om sin son hunter Biden...därmed synat sina kort som du säger...STORT TACK ..gatekeeper!..

Time will tell... För visst måste de vattentäta bevisen nu komma innan valet? Vore ju idioti att inte sätta dit han rejält nu...
Citera
2020-10-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
De som jämför med Trumps påstådda Rysslandsaffärer missar en viktig skillnad. Trump var bara en presidentvalskandidat. Biden satt i regering, han var minister. Han har utnyttjat en offentlig position. Trump var bara en fastighetsägare.

Trumps påstådda Rysslandaffärer är bekräftade fake. Mueller kom efter två års utredning fram till ”no collusion” och ”no obstruktion”.
Citera
2020-10-19, 22:39
Medlem
innocentblues avatar
Han verkar skum den där Biden, han är också mycket äcklig mot småflickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in