2020-10-17, 18:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Jag tycker bröden ser köpta ut faktiskt. Sen kanske F gjort sin egen touch på dem genom att pensla ägg och lägga på frön och vips har hon gjort dem själv.

Som med allt annat som Felicia bakar.
Citera
2020-10-17, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Jag tycker bröden ser köpta ut faktiskt. Sen kanske F gjort sin egen touch på dem genom att pensla ägg och lägga på frön och vips har hon gjort dem själv.

Tror också att det är köpta baguetter.Ica har extrapris på 6-pack vacumförpackade förbakade småbaguetter denna veckan,3 paket för 20kronor.
Varför känner hon ett sådant behov av att skryta om Felicia hela tiden?
Alla vet ju att hon begått ett vidrigt brott när hon stal från den gamla damen,och väldigt många vet att hon stulit från sina tidigare arbetsplatser och snattat från butiker i flera år,så varför inte bara hålla en låg profil?
Citera
2020-10-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tror också att det är köpta baguetter.Ica har extrapris på 6-pack vacumförpackade förbakade småbaguetter denna veckan,3 paket för 20kronor.
Varför känner hon ett sådant behov av att skryta om Felicia hela tiden?
Alla vet ju att hon begått ett vidrigt brott när hon stal från den gamla damen,och väldigt många vet att hon stulit från sina tidigare arbetsplatser och snattat från butiker i flera år,så varför inte bara hålla en låg profil?
Men exakt! Vem skryter om sitt 30 åriga vuxna barns bullbak och matlagning. En sak om det varit en 12 åring som bakat det där. Tyvärr är hela familjen en loser familj så de förstår inte att det som de hyllar till skyarna är lägsta kunskap i en medelmåttig familj. Sen att denna 30 åring bor hemma, är arbetslös, dömd åldringsrånare gör inte saken bättre.
Citera
2020-10-17, 19:11
Medlem
TPLs avatar
Med tanke på att hon inte äter bröd åt hon väääldigt mycket bröd till soppan...
Liven var närmare 2 timmar lång och ändå hann hon inte ens dricka upp sin latte. Tappade räkningen på hur många gånger hon sa att hon strax skulle duscha och basta.
Finns det nåt som hon inte äter eller dricker? Hon är som en avfallskvarn. 🤮
Citera
2020-10-17, 19:30
Medlem
I hennes live från 201016: "Jag kommer inte vara live jättelänge...." och så blev det 1 timme 47 minuter??
Sen skulle det bli bastu, varmt bad och sen på med TJOCKKLÄDER!!!! Är inte alla hennes kläder tjockkläder, just därför att dom ska passa hennes figur?
Citera
2020-10-17, 19:30
Moderator
oilslicks avatar
Är det inte märkligt att fortfarande ha "barn" i trettioårs åldern boendes hemma?
Det kanske är vanligare än vad jag tror....själv köpte jag min lägenhet när jag var nitton.
På nittiotalet visserligen men då var räntorna skyhöga.
Citera
2020-10-17, 19:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/sMN3p55z
Det där ser ju misstänkt mycket ut som bröd från Lidl.
Citera
2020-10-17, 19:47
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live kommer här:

https://youtu.be/rYhQzvPfwcc

Upptäckte också att jag inte lagt ut liven hon gjorde i tisdags, så här kommer slutet på den 😊

https://youtu.be/N8AWABvjDnY

Bwahahahaha, Anna "tar pandemin på allvar", "visar respekt"...
För generös för sitt eget bästa är hon så klart också, vår genomgoda Anna.
Fascinerande ändå – jag har periodvis följt spektaklet Book i rätt många år, ändå blir jag aldrig avtrubbad av hennes idiotier. Trots att hon är parodiskt förutsägbar. Hon är ständigt underhållande, men framför allt förfasas jag.

Misstänker att många av oss som med skräckblandad förtjusning följer Anna Book har en sak gemensamt (utöver vårt ohälsosamma intresse): nämligen att vi själva har genomlidit en tillvaro med en familjemedlem som uppfyller kriterierna för narcissistisk personlighetsstörning.
Det är så plågsamt att se hur hon gör livet surt för alla stackare som kommer i hennes väg, samtidigt finns där en förhoppning att hennes offer ska få upprättelse –*och det vill man ju inte missa att se.
Citera
2020-10-17, 19:49
Medlem
TPLs avatar
Anna betalar räkningar med sina pengar. 🤣
Vilka pengar?
Anna har ramlat och fått ett rejält sår som hon lägger om. Fått smärtstillande också?
Varför har hon fått astmamedicin? Ohälsosam luft i garaget?
Citera
2020-10-17, 20:29
Medlem
Det är märkligt att Vanessa fick skit av Anna när HON hade bakat, men när Felicia "bakar" eller lagar mat hyllas hon. Varför mobba sitt eget barn? Jag gissar att Anna kokar av avundsjuka för att Benjamin Ingrosso får sitt eget matprogram, och det är därför Anna hypar Felicia just nu.
Citera
2020-10-17, 20:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Det är märkligt att Vanessa fick skit av Anna när HON hade bakat, men när Felicia "bakar" eller lagar mat hyllas hon. Varför mobba sitt eget barn? Jag gissar att Anna kokar av avundsjuka för att Benjamin Ingrosso får sitt eget matprogram, och det är därför Anna hypar Felicia just nu.
Äckligt beteende av en mor att gå på sitt eget barn.
Citera
2020-10-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula

Anna gör allt hon kan för att försöka tvätta bort Felicias solkiga rykte efter den pinsamma skandalen. Men eftersom det inte finns mycket att lyfta fram får det bli hennes ansträngningar i köket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in