2020-10-09, 19:07
Medlem
Satt och lyssnade på youtube, "Den som skrattar förlorar" (de drar massa skämt och ska få den andre att skratta för att vinna poäng) Ett dåligt, men jag drar det för er här, så får ni avgöra:
Vad döpte Anna Book om sig till när hon gick upp i vikt? Svar: Bibliotek, Anna Bibliotek...
Senast redigerad av KIBy 2020-10-09 kl. 19:11.
Citera
2020-10-09, 19:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Så sent som i september serverades det ju dessutom oxfilé och hasselbackspotatis!
Det går bra nu...
Den filén missade jag. I september (eller förra veckan?) pratade hon om löjrom. Om inte det här med viruset kommit i vägen hade det nog blitt rysk kaviar och champagne till TV-tittandet i morgon kväll. Såå synd.

Läste att Johan Carlson sagt på pressträffen i dag att
"-Alla behöver ta ansvar."
Läste för fort och tyckte det stod Anna.
Citera
2020-10-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Skrev bara ojdå inte konstigt att hon har fått corona kramas och är överallt..
Det var alldeles för mycket skrivet sånt tål inte Anna, själv blev jag blockad för ett par månader sedan när hon skulle ha live och frågade vilka som skulle titta .Man fick rösta och jag röstade nej för jag hade inte tid den dagen. Men sånt finns inte i Annas liv, man skall alltid ha tid för henne. Jag skaffade mig ett instakonto till där jag inte följer henne men går in och kollar varje dag. Däremot kan jag inte följa hennes lives för då skulle hon se att jag anslutit , skrika troll och blocka mig. Det är också viktigt att man inte kommenterar henne på någon annans konto tex bloggbevakning , Wahlgrens för då blir man blockad .
Citera
2020-10-09, 19:37
Medlem
[quote=Muminflickan|73193900]Det var alldeles för mycket skrivet sånt tål inte Anna, själv blev jag blockad för ett par månader sedan när hon skulle ha live och frågade vilka som skulle titta .Man fick rösta och jag röstade nej för jag hade inte tid den dagen. Men sånt finns inte i Annas liv, man skall alltid ha tid för henne. Jag skaffade mig ett instakonto till där jag inte följer henne men går in och kollar varje dag. Däremot kan jag inte följa hennes lives för då skulle hon se att jag anslutit , skrika troll och blocka mig. Det är också viktigt att man inte kommenterar henne på någon annans konto tex bloggbevakning , Wahlgrens för då blir man blockad
Hon är ju riktigt störd ,stackars hennes familj som får stå ut med hennes barnsliga beteende, vilken bra " förebild hon är"
Citera
2020-10-09, 20:01
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den filén missade jag. I september (eller förra veckan?) pratade hon om löjrom. Om inte det här med viruset kommit i vägen hade det nog blitt rysk kaviar och champagne till TV-tittandet i morgon kväll. Såå synd.

Läste att Johan Carlson sagt på pressträffen i dag att
"-Alla behöver ta ansvar."
Läste för fort och tyckte det stod Anna.

Var glad att du missade filé-helvetet, den såg ut som skosulorna från Jojbejtos arbetsskor. Vill du ändå utsätta dig för eländet så finns det här:

https://postimg.cc/gallery/yDkJdnJ

Salladen beskriver hon för övrigt som "krispig otroligt god"...
Jajamän. Mummms. Enkelt och gott. Recept, tack! Eller inte...
Citera
2020-10-09, 20:46
Medlem
TPLs avatar
I liven i lördags skulle de hem och städa. Anna tog på sig att röja lite i kylskåpet... Roberto fick ta toaletterna.
Borde ha varit tvärtom.

I måndags skrev hon i sitt extremt långa inlägg att de hade toalett på 2 plan så hon kunde ta den lilla nere.
Men de har ju toalett och dusch i lekstugan också, används inte den?
Tur att de har gott om plats att sprida ut sig på. De kan beställa hem mat från Valvet så de slipper ge sig ut och smitta ner andra. Måste vara skönt, bara vila och mysa framför TV:n.
Citera
2020-10-09, 20:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Ojdå😥 kommenterade bara att det inte va konstigt att hon fått corona kramas och är överallt..
Hon tar allt som kritik och då är man körd.
Citera
2020-10-09, 21:00
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
I liven i lördags skulle de hem och städa. Anna tog på sig att röja lite i kylskåpet... Roberto fick ta toaletterna.
Borde ha varit tvärtom.

I måndags skrev hon i sitt extremt långa inlägg att de hade toalett på 2 plan så hon kunde ta den lilla nere.
Tur att de har gott om plats att sprida ut sig på. De kan beställa hem mat från Valvet så de slipper ge sig ut och smitta ner andra. Måste vara skönt, bara vila och mysa framför TV:n.

Jag vill minnas att Fettet i en annan live gnällde över att HON minsann var den som fick "torka piss och skit från fem personer och HON fick minsann ingen hjälp med det"... Meeeen hon får visst lite hjälp ändå.

Borde inte Smitthärden städa sin egen toa för övrigt? Och hur röjde hon i kylskåpet förresten? Genom att äta upp allting?
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-10-09 kl. 21:02.
Citera
2020-10-09, 22:38
Medlem
Musslis avatar
Jag har väldigt svårt att tro på corona när det gäller Anna. Hon vill säkert slippa "jobbet" som skulle komma i veckan.
Citera
2020-10-09, 22:58
Medlem
Citat:
Borde ha varit tvärtom.

Jag är sambo bor i hus. Jobbar 8 tim per dag. Min sambo är arbetslös för tillfället och jag behöver aldrig tänka på städning. I Vita huset (herrgården) har vi en lat fet kärring som väntar på sin man efter jobbet som ska hjälpa henne med städningen. Fettot livar ,åker till vänner och gör i det stora hela ingenting om dagarna. Fy fan hur står Jojjebeto ut. Det värsta är att Madame sänder och visar hela Sverige vilken dålig person hon är. Skäms på dig Anna.
Citera
2020-10-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det får vi innerligt hoppas!
Men möjligheten finns dessvärre att Fettet bara sitter och njuter av att vi undrar och spekulerar. Hon tror hon är såååååå märkvärdig.
Tror inte att hon har den IQ. Göra bort sig är mer hennes stil.
Citera
2020-10-09, 23:15
Medlem
Var det i USA så kunde frisörfirman stämma henne för att sprida Covin - virus i salongen.
Och få en hel del i ersättning och skadestånd.

Nu vet jag inte hur svenska lagar anser om hennes galenskap.
Hur mycket de kan kräva från henne i fråga hur mycket de har förlorat per dag? Pga av att de har varit tvungna att stänga sin verksamhet pga Anna Book egocentriska beteende?
Något gott är hon inte kan förlänga/förtjocka samt inte färga sittt gråa hår på någon salong.
Pga av hennes egoistiska beteende!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in