2020-10-08, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soundofscience
Har jag menat att det skulle vara ett problem? Menar lixom bara att det skulle bli 100% underhållningsvärde. Tror även att om rapey stalkie-talkien så skulle hon få tillgång till patreonavsnittet och även det avsnittet hon skulle delta i.

Tycker att det är skönt att hon iallafall enligt dig fortf har vänner, Cissi verkar vara en av dem.

Ja, att slänga iväg ett chattmeddelande till nån man är ytligt internetbekant med är ungefär som att ligga och smeka varandras hår och berätta vad ens teddybjörn hette som barn.

Henko får ju hålla sig till att personen är en ensam loser som rännde runt till alla som hade en plattform eller är svarta madam som sov skavfötters med österns elaka häxa. Det är så många hål i den där storyn att det går inte riktigt bemöta den på ett normalt sätt.
Senast redigerad av Kyle.Rittenhouse 2020-10-08 kl. 21:25.
Citera
2020-10-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Ja, att slänga iväg ett chattmeddelande till nån man är ytligt internetbekant med är ungefär som att ligga och smeka varandras hår och berätta vad ens teddybjörn hette som barn.

Henko får ju hålla sig till att personen är en ensam loser som rännde runt till alla som hade en plattform eller är svarta madam som sov skavfötters med österns elaka häxa. Det är så många hål i den där storyn att det går inte riktigt bemöta den på ett normalt sätt.

Har du tillgång till storyn redan? Spill it i såfall, jag är inte patreon.
Citera
2020-10-08, 21:37
Avslutad
Citat:
Har du tillgång till storyn redan? Spill it i såfall, jag är inte patreon.

Jag nej. Inte personen som omtalas heller. Ingen orkar lyssna på Haveristerna, istället handlar det precis som folk sagt om en metagrej. Bah "SD kommer skicka N*omi till gruvan hon är HBT och kriminell vad förvirrad hon är" OK JAG ÄR GLAD ATT DE INTE KOMMER DEADNAMEA DOXA OCH HÄNGA UT HENNE SOM VÄNSTERN I ALLA FALL.

Svallet spiller väl över om ett tag och alla vet vad det handlar om. Det är OK.
Citera
2020-10-08, 21:41
Medlem
Citat:
Jag nej. Inte personen som omtalas heller. Ingen orkar lyssna på Haveristerna, istället handlar det precis som folk sagt om en metagrej. Bah "SD kommer skicka N*omi till gruvan hon är HBT och kriminell vad förvirrad hon är" OK JAG ÄR GLAD ATT DE INTE KOMMER DEADNAMEA DOXA OCH HÄNGA UT HENNE SOM VÄNSTERN I ALLA FALL.

Fattar ingenting om det du svamlar om, men det låter ändå rätt spännande.
Citera
2020-10-08, 21:44
Medlem
BennyDoffmans avatar
Vad i backloggen är värt att lyssna på?
Citera
2020-10-08, 21:45
Avslutad
Citat:
Fattar ingenting om det du svamlar om, men det låter ändå rätt spännande.

Det är klart att just du inte fattar, men alla andra fattar, vem stod för deadnameingen? Vem stod för doxningen? Vem stod för uthängningen? Vem stod för att inte en använda relevant pronomen? Den här gången var det mr sveriges största socialdemokratiska antirasist.

Så vi kan droppa all pretence nu. Det var hit vi ville komma.
Senast redigerad av Kyle.Rittenhouse 2020-10-08 kl. 21:48.
Citera
2020-10-08, 21:48
Medlem
Citat:

Gulligt med så många versaler. Jag kommer absolut lyssna, funderar på att bli patreon till och med. Jag har blivit extremt nyfiken av den här tråden, kommer nog skriva ”Från Kyle” vid mitt patreon-bidrag.
Citera
2020-10-08, 21:51
Medlem
EndGames avatar
En sak jag tycker är lite intressant. Av domen förstår man att den här N*omi är ett riktigt low Life.

Förstår att det för henne är graverade att detta trots namn och könsbyte dras upp i parti och minut av föredetta vänner.

Jag funderar dock på om inte haveristerna reflekterar över vad det säger om dom då de tydligen skall varit vänner med N*omi under många år trots kännedom om ovanstående minst sagt klandervärda beteende. Jag menar om cissi Wallin skall brännas med N*omi

Varför brinner inte haveristerna?
Citera
2020-10-08, 21:54
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Oj! Har du mer detaljer? Här har vi ju tydligen toppen skvaller inför allt som komma ska.

Nej, inget toppen skvaller (toppenskvaller?) och det är väl just det som är grejen. Det som hintas om här är faktiskt ännu ointressantare än scoopet om att Maria Engelwinge möjligen var nazist för tolv år sedan. Eller rättare sagt helt ointressant som bevis för hur ond Cissi Wallin skulle vara.

Axel och Henko jobbar maniskt efter att hitta skit om Cissi hur långsökt det än är. Eller tror du själv att hon är transfob och nazist på riktigt.

Nåja, nästa vecka väntar en obehaglig överraskning dessa rättshaverister om jag förstått det hela rätt ;-)
Citera
2020-10-08, 22:11
Medlem
Spritnotas avatar
En gåta:

Vad är mer urspårat än Leksands kroniska trettioåriga återtåg till SHL och SM-guldet?

Ledtråd 1: Dallas Stars, hade juridiska synpunkter på att de kallade sig för Leksand Stars.
Citera
2020-10-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyDoffman
Vad i backloggen är värt att lyssna på?

Det enda avsnittet som etsat sig fast i mitt minne är intervjun med Cissi Wallin. Det var skrämmande, roligt och chockerande. En spännande inblick i Cissis mycket speciella psyke.

Kom på ett avsnitt till nu. Det är en intervju med en bög som flydde hit och nu älskar SD och hògljutt proklamerar farorna med Islam. Har tappat hans namn nu. Någon här i tråden kan säkert hjälpa till.
Citera
2020-10-08, 22:47
Medlem
saltazars avatar
finns det mer info och historik om denna person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in