2020-10-08, 18:21
Medlem
huggormenstids avatar
Tydligen så flyger det helikoptrar med insatsstyrkan i detta nu över Henkos hem i Dalarna. Dörren är forcerad och huset är fullt av rök från rökgranater. Tror detta har med polisanmälningarna att göra!
Citera
2020-10-08, 18:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Det är ju lite annat som är markant: "totalt tror vi personen använt över 50 konton", ok det är helt OK att tro saker, men ska man hänga ut folk som våldtäktsstalkers ska man kanske ha torrt på fötterna.

Helt sant. AGP-transan Claes har en förkärlek till att starta nya konton konstant! Det lär säkerligen vara mer än 50 vid det här laget så de ligger lite efter i räkningen.

Jag ser fram mot rättegången - den borde väl hända i Avesta då det brukar ske i GMs hemstad? Jag kommer banne med dra på mig mitt bästa Alexis-drag och gå dit.
Citera
2020-10-08, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Vad är poängen med att zooma ut bilden? Gänget från haveristerna har väl aldrig förnekat att man umgåtts med den här personen för ett antal år sedan.

Då har vi det faktumet etablerat i alla fall.

OK sen gick den personen CRAZY och började STALKA och TRAKASSERA.

https://nyheteridag.se/mediekandisarnas-attacker-i-mytomspunna-hatklubben-facebooks-roast-pa-berns/

Du kommer hitta CW i den artikeln, hon var med nästan från rot. Nån som inte var det och som var där på nåder var Henko. Do the math om "Men framförallt har hen haft ett aktivt samarbete med Cissi Wallin". (bah CW har du sett hur den här jävla bögen ligger runt haha = sammarbete)

Hurru, innan jag börjar droppa screens och skit på allvar får vi se vad de här fittorna har för hand. Men till dess kanske du ska börja fundera på det där med "totalt tror vi personen använt över 50 konton för att söka kontakt med oss." och vad det är för belägg för det. Jag kan ju säga att det är julafton hos doktor skärmdump just nu.
Citera
2020-10-08, 18:42
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Känns som att dom borde ha koll på huruvida Tegnell är en minister eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Helt sant. AGP-transan Claes har en förkärlek till att starta nya konton konstant! Det lär säkerligen vara mer än 50 vid det här laget så de ligger lite efter i räkningen.

Jag ser fram mot rättegången - den borde väl hända i Avesta då det brukar ske i GMs hemstad? Jag kommer banne med dra på mig mitt bästa Alexis-drag och gå dit.

Tycker det är lite smaklöst att använda hennes dead name. Det sagt så blir jag dock nyfiken på vad den senaste polisanmälan skulle avse. Men det och mycket annat kommer säkert att framgå inom kort.
Citera
2020-10-08, 18:51
Avslutad
Oj vad mycket näthat med namn reggade i folks deadnames och grejer.

Ja man får väl se vad som fäster.

Snacka om att faila marshmallowstestet.
Citera
2020-10-08, 18:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Tycker det är lite smaklöst att använda hennes dead name. Det sagt så blir jag dock nyfiken på vad den senaste polisanmälan skulle avse. Men det och mycket annat kommer säkert att framgå inom kort.

Jag har ingen avsikt att "respektera" AGP-transor som Claes. De är sexuellt drivna och det är meningslöst att ens försöka. Det enda AGP-transor har gemensamt med varandra är att de har en tendens att förstöra sina egna liv.

Men! Det kan bli kul att höra Axel och Henko försöka kalla honom för "henne". Fun fun think about fun.
Citera
2020-10-08, 18:53
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Då har vi det faktumet etablerat i alla fall.

OK sen gick den personen CRAZY och började STALKA och TRAKASSERA.

https://nyheteridag.se/mediekandisarnas-attacker-i-mytomspunna-hatklubben-facebooks-roast-pa-berns/

Du kommer hitta CW i den artikeln, hon var med nästan från rot. Nån som inte var det och som var där på nåder var Henko. Do the math om "Men framförallt har hen haft ett aktivt samarbete med Cissi Wallin". (bah CW har du sett hur den här jävla bögen ligger runt haha = sammarbete)

Hurru, innan jag börjar droppa screens och skit på allvar får vi se vad de här fittorna har för hand. Men till dess kanske du ska börja fundera på det där med "totalt tror vi personen använt över 50 konton för att söka kontakt med oss." och vad det är för belägg för det. Jag kan ju säga att det är julafton hos doktor skärmdump just nu.
Ja det kan nog vara svårt att belägga att den här stalkern ligger bakom över 50 konton. Oavsett så verkar hen vara en ganska störd individ.
Citera
2020-10-08, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
De är sexuellt drivna och det är meningslöst att ens försöka. Det enda AGP-transor har gemensamt med varandra är att de har en tendens att förstöra sina egna liv.

Men! Det kan bli kul att höra Axel och Henko försöka kalla honom för "henne". Fun fun think about fun.

Känner du henne väl eller? Du ställde diagnosen av det du läste på Flashback. Kompis, stay ignorant.
Citera
2020-10-08, 18:55
Avslutad
Citat:
Ja det kan nog vara svårt att belägga att den här stalkern ligger bakom över 50 konton. Oavsett så verkar hen vara en ganska störd individ.

Absolut nån din morsa varnade dig för. Men håller man på att slänga allvarliga anklagelser omkring sig ligger bevisbördan på den som anklagar inte sant?
Citera
2020-10-08, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Grinar du fortfarande?

Inte lika mycket som Henko som ägnar ett helt avsnitt åt en nobody. Undrar varför?
Citera
2020-10-08, 18:58
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Absolut nån din morsa varnade dig för. Men håller man på att slänga allvarliga anklagelser omkring sig ligger bevisbördan på den som anklagar inte sant?
Ja vi får väl se vad Haveristerna har för belägg för det hela. Finns det inte en våldtäktsdom på personen i fråga?
Citera
2020-10-08, 19:00
Medlem
EndGames avatar
Citat:

Jo den aspekten känns hyfsat svår att styrka. Haveristerna postar ju kontinuerligt dumpar från olika konton som de hävdar tillhör n*omi.
De är ju ganska uppenbart att personen i fråga skriver helt efterblivet. Säkert för att distansera sig från hur hen skriver på riktigt. Oaktat så kan det svårligen ledas i bevis.

Min tagning är att alla involverade är efterblivna och att det kommer att bli top tier underhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in