2020-10-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defendit
Huvudvärken och det pulserande trycket försvann efter en vecka. Det enda som ger negativ påverkan är tröttheten. Är helt utmattad. Känns som man är utbränd och vill sova hela tiden. Hört att det kan vara så i början. Har gått på det i ca 5 veckor nu, men det varar fortfarande.

Hur länge upplever ni att det varar?

Det låter inte rimligt att du blir så utmattad på 1.8iu, särskilt inte efter 5 veckor. Den trötthet jag själv upplever brukar försvinna efter någon vecka, även på doser om 3.6iu ED. En viss trötthet kan finnas kvar men den kommer på kvällarna och får mig att sova väldigt djupt, det är ingen obehaglig trötthet/känsla av utmattning.
Citera
2020-10-05, 20:48
Medlem
Gick endast på 1,8 första veckan. Gick upp på 2,2 så fort huvudvärken försvann. Så har gått på det i ca en månad nu. Har hört att det kan vara så i runt en månad, innan det vänder - och när det vänder, vänder det rejält.

Frågan är bara om någon vet med erfarenhet hur lång tid det brukar ta, för jag är såååå trött...
Citera
2020-10-06, 20:55
Medlem
Trötthet/utmattning vid HGH-bruk

Har kört 2,2 units per dag. Har hört att man kan bli otroligt trött i början, med en känsla av utbrändhet. Den känslan har jag just nu, fem veckor in i kuren. Det är en obeskrivlig utmattning jag känner, där bara det här inlägget är en kamp att skriva.

Någon som har erfarenhet med detta och vet hur länge det kan hålla i sig? Har för mig att jag hörde en som hade så i upp till åtta veckor...
Citera
2020-10-06, 23:47
Medlem
Citat:
Har kört 2,2 units per dag. Har hört att man kan bli otroligt trött i början, med en känsla av utbrändhet. Den känslan har jag just nu, fem veckor in i kuren. Det är en obeskrivlig utmattning jag känner, där bara det här inlägget är en kamp att skriva.

Någon som har erfarenhet med detta och vet hur länge det kan hålla i sig? Har för mig att jag hörde en som hade så i upp till åtta veckor...

Har svarat dig i HGH tråden men är du till 100% säker på att det är äkta HGH du har? Din trötthet låter handikappande, så illa har jag aldrig upplevt det eller hört talas om förut.
Citera
2020-10-07, 00:59
Medlem
Du har inte ändrat något annat i ditt hormonbruk? Så att du är säker på att det är hgh't, alltså.. För vanligtvis gör hgh-användning att folk behöver sova mindre, eftersom en av sakerna som sker under sömnen är att kroppen utsöndrar hgh, så när man tar exogent hgh kan man komma undan med mindre faktisk sömn
Citera
2020-10-08, 22:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Det låter inte som att du har the real deal.
Citera
2020-10-13, 18:46
Medlem
dengamleDs avatar
Vid flera tillfällen har det uppdagats att förfalskad HGH har innehållit insulin istället.
Skulle kunna förklara tröttheten.

Du tar ju en relativt liten dos. Letargi kan uppkomma vid större doser HGH.
Den dos du tar ska, om det är riktiga grejer, generera att stabilt välmående överlag.
Citera
2020-10-26, 22:22
Medlem
Kroppsundersökning under HGH-kurs. Vilka tester?

Vilka tester bör utföras under en hgh-kur för att se så att allt står rätt till?
Har förstått att insulin kan vara bra att kolla upp. Levervärden? Något annat? Hittar ingenting när jag googlar
Citera
2020-10-27, 00:10
Medlem
Citat:
Vilka tester bör utföras under en hgh-kur för att se så att allt står rätt till?
Har förstått att insulin kan vara bra att kolla upp. Levervärden? Något annat? Hittar ingenting när jag googlar

Köp en blodsockermätare och håll koll själv om du är orolig. Vid långvarigt bruk bör du kolla T3, T4 och TSH för att se om sköldkörteln slappnat av för mycket.

Får du ömmande och/eller svullna bröstvårtor så beror det sannolikt på förhöjt prolaktinvärde, om du endast ligger på HGH. Det parerar du i så fall inte med Arimidex, Nolva etc utan istället Cabergolin eller Pramipexol.

Inget annat i övrigt. HGH påverkar inte lever och njurar.

Lycka till
Citera
2021-01-18, 20:05
Medlem
Tips på vart ni köper hgh?
Citera
2021-01-18, 23:14
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger2020
Den eviga frågan
Citera
2021-01-19, 00:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger2020

På ett svenskt apotek, om du vill vara säker på att du får äkta HGH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in