2010-09-24, 10:42
Medlem
Heavyassloadeds avatar
mvh

Heavy, din TT (= TestoTorsk)!

Nu är du snudd på onödigt ödmjuk;-) Men jag uppskattar din inställning, på flera plan! Och jag håller med; utan din och andras input här på FB hade jag aldrig lärt mig så mycket som jag gjort.

Kommer förresten kliva på Testo om ett par veckor. Jag inleder med 250 e14d bara för att få (tillbaka) lite välmående och ökad livskvalitet. I perioder om 12 veckor planerar jag att växla upp till 250-500 e7d för att bygga lite massa. Denna cykel kommer jag köra 4 life.

Bara att få somna och sova så gott som jag gör nu, har jag ALDRIG gjort tidigare. I hela mitt liv. Och dålig sömn = ökad kortisolutsöndingr = muskelnedbrytande och ökad fettinlagring. Ger mig fan på, att 90% av alla som har problem med övervikt har svårt att somna och dras med dålig nattsömn.

//E - med rippade magrutor i juni 2011[/quote]

Härligt att höra.... testo kommer ge dig en skön kick ihop med gh.. hehe.. tro mig

Sömnen är bland de viktigaste i livet. Jag har själv apne´ så vet hur det är

Just go man... just go!

mvh
Citera
2010-10-01, 11:51
Medlem
Amex88s avatar
Finns det andra områden som HGH påverkar förrutom kroppen (positivt då)
Har hört att man får mer energi i vardagen osv.

Vilka symptomer finns om man t.ex saknar tillväxthormon i vuxen ålder då?
Läste att om man saknar det som barn blir man kortväxt, metabolismen blir sämre osv.
Citera
2010-10-29, 14:13
Medlem
bollen_1s avatar
Hade också tänkt att dra igång en hgh kur snart men sitter här utan vatten.

Att beställa Bac.vatten över nätet, det kan väl ändå inte vara olagligt? eller? (med tanke på tull.)
Drop-it på apoteket fungerar det om man ska ha det utblandat i 4 dagar?
Citera
2010-11-02, 22:50
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1
Hade också tänkt att dra igång en hgh kur snart men sitter här utan vatten.

Att beställa Bac.vatten över nätet, det kan väl ändå inte vara olagligt? eller? (med tanke på tull.)
Drop-it på apoteket fungerar det om man ska ha det utblandat i 4 dagar?

Bump. Vore vänligt om någon kan svara på dessa frågor.

Har inget vatten, vad finns att köpa på apoteket?

Är det olagligt att beställ enbart BW från nätet?
Citera
2010-11-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1
Bump. Vore vänligt om någon kan svara på dessa frågor.

Har inget vatten, vad finns att köpa på apoteket?

Är det olagligt att beställ enbart BW från nätet?

Finns vatten köpa på apoteket. Köp Drop it. Pipeter med 2ml i varje pipet. Köper detta när frugan ska köra melanotan.
Citera
2010-11-06, 20:40
Medlem
Om ca nästa vecka börja kurera hGH med 2 iu men det finns många olika teorier om hur ofta använda typ 5 dar on och 2 dar off eller varannan dag eller varje dagarna vilken av dem är rekommendera?
Syfte är hälsofrämjande och har små muskel skador axel.
Sen vid avslutning (om ca halvår) är bra ide använda GHRP-6 kur som PCT?
Citera
2010-11-09, 02:28
Medlem
bollen_1s avatar
Jag tänkte testa så att jag inte har blivit blåst och fått HCG istället för HGH. Är det något speciellt graviditetstest man ska köpa eller är det bara införskaffa sig vilket som?
Citera
2010-11-12, 22:16
Bannlyst
Håller det sig i 3 dagar med ögonskölj/drop-it/whatever? På håret att man kanske ska köra BAC.
Citera
2010-11-13, 21:02
Medlem
Funderar på att slänga in gh då en kompis ville bli av med lite. Men frågan är om det ens är någon idé att köra med bara 2iu om dagen. Har inte uppfattat om rekommendationen 4-6iu är vid bara gh eller om det ger resultat om man kör mindre ihop med 700mg testo ew. Är till att börja med drygt 100iu som jag skulle få hem, sen får man se om jag har pengar att fortsätta. Eller ska jag satsa dom stålarna på annat redan från början?
Citera
2010-11-13, 21:30
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_gbg_
Funderar på att slänga in gh då en kompis ville bli av med lite. Men frågan är om det ens är någon idé att köra med bara 2iu om dagen. Har inte uppfattat om rekommendationen 4-6iu är vid bara gh eller om det ger resultat om man kör mindre ihop med 700mg testo ew. Är till att börja med drygt 100iu som jag skulle få hem, sen får man se om jag har pengar att fortsätta. Eller ska jag satsa dom stålarna på annat redan från början?

Kör 4 ui minst per dag, my opinion.
Citera
2010-11-13, 22:04
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Kör 4 ui minst per dag, my opinion.

Nä minst 5iu ed
Citera
2010-11-13, 23:08
Medlem
Jamen då lägger jag hellre pengarna på att krydda till det då och då med annat, typ oxar är jag jäkligt sugen på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in