Citat:
Ursprungligen postat av
thechosenones
Som sagt, domningar kan man få av massor med mediciner!
venlafaxin är ett exempel ...
Bättre sömn av gh? Både ja och nej. Det är många nätter jag inte fått sova på gh och då har jag inte fått bättre sömn, sedan de nätter jag har fått sova på gh har jag känt mig mer utvilad. Men att gh alltid skulle ge bättre sömn stämmer inte.
Ja det stämmer att äkta gh ökar igf, men det är ju inget du känner av utan det ser du på tester!
Jag har ingen källa på att gh punktförbrönner men jag kan säga såhär, jag blir väldigt snabbt hård på injektställena där jag satt gh:t kontra ställena bredvid! Kör jag inte gh behöver det inte alls vara på de ställena jag blir hård först. Tillfällighet?
Ja det är den streckkoden du kan verifera växten på apoteket. Scannar dom den får dom upp varan i sitt system om streckkoden är äkta
Jag fick i ca 2 års tid GH från Apoteket som en pundare fick till sin unge som jag i sin tur bytte till mig så jag vet exakt vad jag kan förvänta mig. Hoppar jag upp på dryga 3 iu på en gång kommer karpaltunnel göra sig påmind inom 30-60 min , får " svårt" att knyta näven plus att mitt välmående blir överlag bättre rätt så fort. Ligger på 3,6 nu och känner inte av karpaltunnel men händerna , välmåendet och återhämtning är så fantastiskt mycket bättre. Håller med dig om sömnen det är absolut inte konstant bättre men överlag så är det en markant skillnad.
Så när jag testar något nytt GH så dundrar jag på med dryga 7 iu för att invänta det negativa som ALLTID i mitt fall kommer som ett brev på posten. Och jag har testat så många "tillförlitliga" källor som är det någon som har äkta GH så är det dom och jag känner inget alls förutom att jag får huvudvärk av vissa men sen händer det inget mer.
Så du har garanterat en betydligt större källa att söka GH , dåligt GH och falsk GH ifrån som i sin tur kanske vad vet jag förvirrar dig när du testar. Jag har i alla fall bara fått ren jävla falsk skit som deffenitift inte funnits något som helst äkthet i tills nu då samma gamla känsla kommer tebax. Dock har jag bara legat på i 3 månader så det är ju först nu jag börjar se att jag faktsitk tappar fläsk fint.
Gjorde mitt första IGF-1 test utan GH och kommer inte exakt ihåg men låg på 180 någonting
Har gjort 2 st IGF-1 tester där jag tagit GH ca 2 timmar innan där ena låg på 700 + och det andra låg på en bra bit in på 600 +.
Och visst är det då väldigt märkligt om det inte vore äkta när mina 2 st IGF-1 värden är som dem är? Rätta mig gärna om jag har fel.
När du menar att du punktförbränner hur tätt i mellan injektionhålen har du då? Eller sätter det exempelvis i tex navelhöjd och köra hela bredden ut?
Det är inte alla packet jag har den lappen kvar på paketet är det även en streckkod under den påklistrade som du såg på bilden jag lade upp? Beffiner mig på andra sidan jordklotet och har inte de andra jag har till hands ?
Kanske en för dig dum fråga men kan man som icke recept innehavare av ett preparat gå rakt in på apoteket och få det skannat utan några bekymmer? Eller har du något bra knep att dela med dig av ?