2007-04-05, 21:21
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Är du 88a?

Jävligt lyckat att börja dopa sig då och slå ut kroppens egna testo tillverkning.

ska han trycka testo också?
Citera
2007-04-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike06
Felet de flesta gör som väljer att gå på HGH är att de tar för stora doser. Stora doser kostar mycket pengar och man blir ful. Nöjer man sig med 2 enheter/dag får man ut det positiva från HGH utan att få de negativa biverkningarna som uppblåst mage mm. Vad gör skiten för nytta då undrar många. Dina leder och muskelfästen mår bra av HGH. Den som provat att deffa med låga doser HGH vet vilken skillnad det gör. Du kommer att bli av med fett utan att behöva sänka kalorierna speciellt mycket, bra tryck i musklerna trots minuskalorier. HGH funkar som sagt bra men ska användas på rätt sätt. AAS är det som gäller för muskelmassa men ett litet tillskott av HGH kan göra märkbar skillnad. Informationen har jag fått från flera som tävlar med framgång inom BB.
En mycket bra post om hgh. Instämmer till fullo om att muskelfästen och leder mår bra . Att lägga in tillväxt under deffperioder gör en stor skillnad i form av sparande av muskelmassa, behållen kroppsvikt trots en ständig formförbättring och som redan skrivet ökat tryck i bitarna trots ett minusläge kalorimässigt. Finns tävlanden som lägger in endast 120 enheter under de sista 6 veckorna av tävlingsdeffen ( 5 days on 2 days of-principen) med stora upplevda fördelar. Mystiken kring hgh:s vara eller icke vara-effekt kan även tänkas bestå i huruvida det inköpta praparatet ens är äkta. Som de flesta medicinska biverkningar är också hgh-biverkningar individuella, och om du tex får en uppblåst mage eller inte är högst individuellt och kan inte bestämmas av x antal enheter under x tid utan vi är alla olika där. Håller dock med om att riskerna minimeras om man kör 2 enheter/dag
Citera
2007-04-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ron79
haha du har inte läst allt. ett annat exempel är att när jag var i thailand så låg jag i3 veckor på 30 t-5 dag. en hel del och inget hände, inte ett gram, som vanligt med min kropp. förutom genot, bara som en bomb
jo du sannerligen intressant att du inte får någon som helst av effekt av steroider, men att du helt plötsligt exploderar i ökningar så fort du börjar köra tillväxthormon!
Citera
2007-04-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Är du 88a?

Jävligt lyckat att börja dopa sig då och slå ut kroppens egna testo tillverkning.

Nej jag är inte 88..
Citera
2007-04-06, 10:52
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weider_88
Jo därför jag blev så fundersam. Skulle det gå att kombinera med låga doser Dbol?
jo de går bra att kominera med alla roider..
Citera
2007-04-06, 11:35
Medlem
Är en bra kombo med dbol och testo eftersom det är riktigt bra för huden och håret.
Citera
2007-04-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneman36
Varför ta på kvällen ??
Tar du direkt innan läggdax så hämnar du din egen produktion.
Att ta innan läggdax görs endast av personer som INTE har nån egen produktion.
Ta det pwo eller nått (post workout) efter passet.
Kombinera med testo 500mg ew.

det var nån som sa att man skulle ta det på kvällen men han var väl inte kunig nog, så tack för informatjonen, vet du om 3in räker eller jag ska hya till 4in.
Citera
2007-04-06, 12:45
Medlem
Vad har du för mål med kuren?
Hur gammal är du?
Vilka stats har du?

Om du ska öka i massa så kör en "vanlig" kur ist för att börja med tillväxt.

Men det känns som om du ska lära dig att träna och äta innan du börjar kura öht.

//Nikke
Citera
2007-04-06, 14:24
Medlem
HGH e ett komplement, ingen man kör om man inte ska deffa... eller med högdos testo mm
Citera
2007-04-11, 20:26
Medlem
biggens avatar
tillväxt / ghrp-6

hur ska man dela upp dessa peptider under dagen om man ska köra båda två?
kör 4 iu ed simplex
500mcg ghrp-6 kommer ja såfall köra till.
plus lite testo som ja kör nu
Citera
2007-04-11, 20:32
Medlem
ikhs avatar
Tjena Biggen

Har suttit och fungerat lite, och ett sätt kan ju vara att lura kroppen lite. Dvs att man kör ghrp-6 på kvällen för att få en rejäl dos naturligt gh, både det som kroppen frigör och sedan det som triggas av ghrp-6. Sedan trycker man 2iu på förmiddagen och 2iu på eftermiddagen.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-11, 20:37
Medlem
biggens avatar
faktiskt precis så ja hade tänkt mig med
nu kör ja 2iu förmiddagen och 2 iu innan träningen sen tar man ghrp typ 1-2 timmar innan man lägger sig!

så de känns nästan som vi har kommit fram till en plan ikh .....
tack för du tog dig tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in