2020-09-24, 13:35
Medlem
Hur är det att ta 5mg Metamina tillsammans med 5mg Citalopram (SSRI)?

Skadligt?

Mvh
Citera
2020-10-06, 16:25
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HillieBillie
Hur är det att ta 5mg Metamina tillsammans med 5mg Citalopram (SSRI)?

Skadligt?

Mvh

Nej det är inte skadligt.
Citera
2020-10-06, 16:27
Medlem
Jormapormas avatar
Känner att jag fått en rätt rejäl tolerans på Attentin. Jag ska äta 11 st 5 mg per dag men känner knappt av det. Måste ta 7 stycken på en gång för att känna effekt.

Funderar på att pausa för att återställa toleransen, är det någon som vet hur lång tid det tar?
Citera
2020-10-06, 19:26
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Känner att jag fått en rätt rejäl tolerans på Attentin. Jag ska äta 11 st 5 mg per dag men känner knappt av det. Måste ta 7 stycken på en gång för att känna effekt.

Funderar på att pausa för att återställa toleransen, är det någon som vet hur lång tid det tar?
prova en paus på två veckor, det kommer vara två tuffa veckor, men efter det borde din tolerans vara ganska sänkt.
Citera
2020-10-08, 01:22
Medlem
Jag har läst i tråden och försökt förstå skillnaden mellan Dextro och Levo Amfetamin men förstår fortfarande inte.
Kan någon snälla förklara för mig som är väldigt dåligt på kemi.

Jag brukar festa på Amfetamin och har nu fått en burk med 36mg Mentylfendiat tabletter.

Tänkte prova dessa men undrar om det är något att ha som fest drog? Eller mest träna/städa/vara kreativ i min ensamhet?
Går det bra att ta en tablett som grund och blanda med små mängder Amfetamin under kvällen?
Citera
2020-10-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Jag har läst i tråden och försökt förstå skillnaden mellan Dextro och Levo Amfetamin men förstår fortfarande inte.
Kan någon snälla förklara för mig som är väldigt dåligt på kemi.

Dextroamfetamin påverkar mental aktivitet mer medan Levoamfetamin har större fysisk påverkan.
Citera
2020-10-09, 14:27
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Tror det allra bästa sättet att sköta medicinering med cs är att alltid försöka sköta basics, dvs, alltid sova normalt antal timmar eller åtminstone nära, äta tre gånger om dagen, normala mängder, fast det tar emot. Annars finns alltid risken för symptom som hallucinationer, psykos eller depressioner.

Extremt viktigt att äta och sova normalt. Jag blir orolig om jag väntar för länge med att äta, så fort jag tvingat i mig mat så känns det väldigt bra igen. För lite sömn och för mycket amfetamin bränner hjärnan, den behöver vila regelbundet för att må bra.
Citera
2020-10-29, 12:24
Medlem
Räcker 30mg IV för att man ska känna nåt och äär det bara att krossa dom sen filtrera?
Citera
2020-10-30, 22:02
Medlem
Känns som att Attentin börjat nå ut och skrivs till både missbrukare och gaphalsar mer än tidigare.

Märks inte minst på dosfixeringen.
Citera
2020-10-30, 22:07
Medlem
Attentin är bra, men inget mirakelmedel.
Är du luffare kommer du fortsätta vara luffare.

Stör mig på en person som skrev att han blir trött efter 8 h plugg och vill ha mera pulver.

Vem fan pluggar 8 -10 h om dagen?
Svårt asberger antagligenn och trög som dom ofta är.
Ingen utbildning kräver 8 h plugg/dag om man är nått sådär smart
Citera
2020-11-07, 01:45
Medlem
Jag tog 15mg kl 14 därefter fyllde på med 15 till senast 20:00 nu har jag asmkt ångest?
Fattar ej varför aldrig tagit attentin innan mådde skitbra nu känns allt stressigt kan inte andas typ o har ångest fast jag ätit ordentligt
Citera
2020-11-07, 06:29
Medlem
Finns dessa i 5mg eller ännu högre styrkor? Har nån attentin eller metamina som ser ut som en blomma, är de 5 eller 30mg?

Hjälper 5 eller 10mg mot trötthet på jobb efter en natt utan sömn och finns risken att jobbarkompisar märker på en, att man blir extra flaxig, stora pupiller tex. Snabba svar tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in