Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Det kan man verkligen bli, MEN man kan också totalt tappa impulsförmågan och göra saker man aldrig skulle göra utan, just Alprazolam är ju "värstingen" i Sverige bland alla benzo och den mest populära men också den absolut mest svåra att sluta med vilket nästan ingen tänker på utan äter de som godis. Träffat tjejer som börjat dagen med 30 st. 1mg Ksalol Xanor, och ändå varit talbar.
Toleransökning ska man akta sig för. Det SKA räcka med 1mg för att ta bort din ångest, gör det inte det så bör du ta en paus tills det fungerar igen, INTE höja dosen.
Jo, korrekt.
Jag anser mig själv vara en trevlig och generös prick med bra värderingar. Lite tjuvheder tänk som en princip. En aning dumsnäll kanske, även om jag vet om att den här stållen visst har pengar och kan betala tillbaka sin redis till mig, trots det så tror jag på att ge människor en andra, oftast flera (allt för många chanser). Om någon trampar en på tårna allt för många gånger så kokar det över och då brukar inte jag vara så rolig att ha o göra med. För rätt ska vara rätt i min värld. Den principen tycks vara exceptionellt svår för vissa att följa som lever i pillertriller/benzo träsket. Och med substanser i blodet som suddar bort förmågan att hantera sin impulskontroll och sitt konsekvenstänk så kan skit lätt uppstå och jag är inte den som är den. SPECIELLT på Alprazolam. Tror absolut inte på våld av något slag utan här är det kärlek hela vägen, men ibland krävs det att man sätter ner foten och visar att det inte är okej, för man ska aldrig låta någon trampa på en.
Har suttit helt tokflöddrad på blåbär och planerat personrån på oskyldiga människor när plånkan är tom, och i min bensofylla så bryr jag mig inte utan då låter det som ett sunt och rationellt alternativ till att få loss lite cash, "för jag behöver ju stålar". När jag nyktrat till så skäms jag över att jag ens övervägt tanken och är glad över att jag inte utsatt någon oskyldig för det. För det är inte jag som person och inte så man driftar ihop pengar enligt mig.
Vet folk som glider omkring habbade med kniv och hugger folk hit o dit o jag pallar fan inte med sånt skit längre. Jävla livsstil egentligen.
Alla hasslar på sitt sätt, antingen kan man göra det ärligt och hederligt, eller så fular man sig och rånar, blåser, stjäl och ljuger för vänner/familj.
Nej usch man tror man blir så jävla smart, blev plockad häromdagen av civilklädda väktare när jag var ute i mataffären och "handlade" helt pixad på en massa benso. Värdet på stöldgodset hamnade på 2300kr så det blev stöld och ringa narkotikabrott. Har redan ett par andra rättsliga ärenden som jag kommer få stå till svars för och väntar på en kortare volta där eventuellt mera tid läggs på nu.
Nej jag ska inte äta benso, speciellt inte alprazolam. Men ack så goa dom är! Får vara slut på detta nu för jag är 27 år och trillat dit på benso sen jag började med det vid 16 års ålder. Tänker fan inte gå igenom en fet avtändning på bensot igen, för känner att jag är på väg dit igen nu.
Ta det lugnt där ute, fan allt kan hända.