2021-07-04, 04:54
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Någon som nyligen tagit de vita 2 mg Xanax stavar som finns att handla inrikes online? Vad tyckte ni?
Citera
2021-07-05, 02:54
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Har kommit över ett gäng.
Men skillnaden nu mot för är att det inte finns någon bryt skåra i förpackningen. Det va det alltid förr
Är det hemma pressat skit eller har dom bara ändrat förpackningen..

De har ändrat förpackningen. Jag har de nya nu och tycker de är exakt likadana som de gamla. Vissa lite starkare, vissa lite svagare, som det alltid är med Galenika. Men jag diggar dem. Nya förpackningen ser mer proffsig och snygg ut, men jag saknar att lätt kunna bryta av en 6:a när jag skulle på fest eller nått.
Men köp på, är det nya förpackningen skulle jag gissa att det är större chans att de faktiskt kommer från riktiga fabriken i Belgrad också.
Citera
2021-07-05, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
De har ändrat förpackningen. Jag har de nya nu och tycker de är exakt likadana som de gamla. Vissa lite starkare, vissa lite svagare, som det alltid är med Galenika. Men jag diggar dem. Nya förpackningen ser mer proffsig och snygg ut, men jag saknar att lätt kunna bryta av en 6:a när jag skulle på fest eller nått.
Men köp på, är det nya förpackningen skulle jag gissa att det är större chans att de faktiskt kommer från riktiga fabriken i Belgrad också.
Håller med. Det va mycket smidigare med dem gamla brytbara blistren tycket jag personligen.
Jag har dock inte märkt någon större skillnad i kvalitet på dem nya med obrytbara blister jämfört med dem gamla brytbara.
Senast redigerad av flummakarn 2021-07-05 kl. 06:54.
Citera
2021-07-05, 12:52
Medlem
Izzardkings avatar
fick tag på 3st kartor xanax (dom lila) för 500 kr, helt okej pris å dom här lila är fan alltid bra kvalitet på!👍🙏 har tagit 5st å det börjar gunga på som fan! 👍👌😎 jag föredrar dom lila framför dom blå alla dagar i veckan! iallafall så är jag fett nöjd med dom, men jag borde inte behövt betala mer än 400 men va fan en hundring extra är ju inte hela världen!!
Citera
2021-07-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chriz___
Däremot har jag märkt att när man "mortlar" depottabletterna Xanor.
blandar i ett glas vatten o dricker... så blir det värdelöst.

"smälta" och tugga är kanon...

Tur att dom smakar OK =P

Mvh
Kan bero på att depåtabletter tas upp i tarmarna och inte i magen. Det är därför det tar upp till 2timm innan Xanor depå börjar fungera medan det tar ca 20min med dom direktverkande. Det ultimata la hade varit 2mg direktverkande på morgonen och h sen 2x2mg Xanor depå. Då hade jag mått fint hela dagen, vet inte varför depåerna fungerar så mycket längre? Mvh
Citera
2021-07-06, 23:15
Medlem
angelamerkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Kan bero på att depåtabletter tas upp i tarmarna och inte i magen. Det är därför det tar upp till 2timm innan Xanor depå börjar fungera medan det tar ca 20min med dom direktverkande. Det ultimata la hade varit 2mg direktverkande på morgonen och h sen 2x2mg Xanor depå. Då hade jag mått fint hela dagen, vet inte varför depåerna fungerar så mycket längre? Mvh

Jag tror att depå är uppbyggda i "lager" vilket gör att en viss mängd utsöndras från det exponerade lagret innan nästa osv. Därav utsöndras ämnet över tid istället för allt på.en gång

Något sådant
Citera
2021-07-07, 12:52
Medlem
Fick precis ut original Xanor från Pfizer när jag var på apoteket. Har tidigare endast fått ut generisk Alprazolam typ Orion och Krka så nu ska det bli intressant att se om det är bättre tryck i originalet än i kopiorna som vissa hävdar.
Citera
2021-07-07, 15:43
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Nån med erfarenhet av Aldix-1, Alko-1 & Alprazolam STADA 0,5mg?
Citera
2021-07-07, 18:45
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Fick precis ut original Xanor från Pfizer när jag var på apoteket. Har tidigare endast fått ut generisk Alprazolam typ Orion och Krka så nu ska det bli intressant att se om det är bättre tryck i originalet än i kopiorna som vissa hävdar.

Vad tycker du då? Någon skillnad?
Citera
2021-07-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vad tycker du då? Någon skillnad?
Har inte provat dom än, återkommer imorgon med en recension 😀

Det verkar ju råda lite delade meningar om originalet verkligen är bättre än kopiorna så jag tänkte testa själv och se om det verkligen stämmer eller om generisk Alprazolam är likvärdig Xanor.

Annan generisk benzo som jag har testat har varit likvärdig med sina original så personligen så tror jag att det rör sig om någon slags placeboeffekt när man hävdar att originalen är bättre, men man vet ju aldrig jag kan ha fel.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2021-07-07 kl. 19:39.
Citera
2021-07-08, 15:45
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Jag tror att depå är uppbyggda i "lager" vilket gör att en viss mängd utsöndras från det exponerade lagret innan nästa osv. Därav utsöndras ämnet över tid istället för allt på.en gång

Något sådant

Nej de flesta depo har ett tunnt skal runt sig bara som lätt kan sköljas av med vanligt vatten. Har gjort det flera ggr för att ta bort depo effekten på oxycontin...bara fylla handfatet med ljummet vatten och slänga i dem, efter några min blir vattnet nästan vitt och men kan känna på tabletterna att de inte är lika blanka, då är skalet alltså depo effekten borta och man kan snorta de utan att få skalbitar i näsan
Citera
2021-07-08, 15:47
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Har inte provat dom än, återkommer imorgon med en recension 😀

Det verkar ju råda lite delade meningar om originalet verkligen är bättre än kopiorna så jag tänkte testa själv och se om det verkligen stämmer eller om generisk Alprazolam är likvärdig Xanor.

Annan generisk benzo som jag har testat har varit likvärdig med sina original så personligen så tror jag att det rör sig om någon slags placeboeffekt när man hävdar att originalen är bättre, men man vet ju aldrig jag kan ha fel.

Har jämfört med vanlig svensk xanor, känner ingen skillnad alls.
Vad troligen folk inte har fattat är toleransen som kommer efter bara en dos xanor...
Den byggs upp extremt fort. Tar sedan 3-7 dagar att få den halverad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in