Citat:
Ursprungligen postat av
annakuwaso
Hur är folks "alprarus" egentligen? Mitt är endast mer social lugnare inför jobbiga situationer tex. Hur bli ni på några mg ksalol?
Man kan ta en alternativ benso med en dos som tillfälligt "botar" din ångest/oro eller vad det nu är man söker efter. När du hittat din medicinska dos så räcker det egentligen, fortsätter du dosera så kommer såklart effekten att bli starkare. Motoriken, talförmågan, minnet påverkas och välmående infinner sig, fast det kan gå åt båda hållen. Istället för välbehag/välmående så kan irritation, ilska infinna sig. När du äter tillräckligt försvinner spärrarna och du kanske gör dumma grejer du inte riktigt minns. Om du frågar folk på kåken så är benso säkert inblandat i många fall och orsaken till voltan.
Visst är det super skoj att käka flödder och plöja källarförråd. Helst med lite tjack till.
Mitt rus på alprazolam är välbehag och lugn, oftast. Stjäl mycket i butiker dock, kan inte låta bli.
Tre st Ksalol, en butik, och jag kommer oftast ut med varor för 500-800 kr när jag betalat för en Coca Cola och lite bröd. Blir så inåt helvete brottsbenägen på just Alprazolam..
Helst så meckar jag en fet gås, poppar en-två blå och chillar när jag vill varva ner lite, går ju annars på tjack i princip varje daf. Så jävla skönt när man varit ute och grindat, becknat och träffat på en massa pundare man inte kan lita på, negrerna är värst. Aldrig göra biz med svartingar. Tvungen gå omvägar för att undvika polisen. Kan vara påfrestande som fan ibland. Då kan alpra vara guld värd att ha. Man kan bli jäkla driftig på det om man använder det på rätt sätt.