2026-04-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Ne de fräscha ksalol blister phena är brutal alltså då menar jag rå i synnerhet om man gått på det unlimited. I ett par månader då enbart phena. Sedan gå över till vanlig benz. Blir som en ”lätt” at med led värk sömn svårigheter osv svårt också att maska med andra preparat.
Ser att dina ksalol fungerar helt utmärkt😅
Citera
2026-04-11, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Ser att dina ksalol fungerar helt utmärkt😅

Säkerligen men phena är onekligen en annan nivå
Citera
2026-04-11, 16:00
Medlem
Tar själv 1-2 mg till natten och det hjälper mig att sova väldigt bra medicin rätt använd
Citera
2026-04-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Tar själv 1-2 mg till natten och det hjälper mig att sova väldigt bra medicin rätt använd
Hur länge har du gjort det, använder du varje kväll?
Citera
2026-04-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Hur länge har du gjort det, använder du varje kväll?

I stort sett gjort ett par år märker ingen toleransökning eller annat negativt
Citera
2026-04-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
I stort sett gjort ett par år märker ingen toleransökning eller annat negativt
Har du varit utan i några dagar?
Citera
2026-04-12, 17:35
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Någon som gått på rc phenazolam som gått på benz länge sen gått tillbaka till typ xanor biter inte för fem öre

Fått fejk produkter eller? Tryckte precis 2mg å börjar bli rätt go. Rc är ju ren skit 🥲
Citera
2026-04-12, 21:07
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Fått fejk produkter eller? Tryckte precis 2mg å börjar bli rätt go. Rc är ju ren skit 🥲
Måste faktiskt vidhålla att just ksalolen (rivotrilen har dock alltid varit okej från galenika, känns stabila jämna och som så nära ikto 2or från apotek du bara kommer även om enika 2or kanske snarare innehåller 1,25mg än 2mg. Bensedin har jag hört från folk jag känner ska suga tydligen även i dagsläget, har stesstior på recept så blir det galenika blir det inte bensedin för egen del och vill således heller inte uttala mig om just dem) presterat ovanligt bra senaste månaderna men det verkar bero på om du köper från seriös storsäljare på FS eller av abdi bakom lokala ica-butiken som TS sannolikt gjort.

Kan nog nästan påstå att ksalolen iallafall jag fått innehåller ca 0,5mg alpra vilket är en fördubbling eller så av vad dem låg på i fjol. Ksalol är idag en klar investering om du köper i bulk från tillförlitlig vendor om du frågar mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in